Бекітемін: Келісемін: ӘБ
отырысында қаралды
Мектеп директоры ОІМ ӘБ
жетекшісі
Б.Ш.Ксебаева С.К.Жетибаева
З.С.Маханова
Информатика пәнінен ерекше
білім беруге қажеттілігі бар
білім алушыға арналған
күнтізбелік-тақырыптық жоспарға түсінік
хат
-
Оқытудың мақсаты информатика
және қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың теориялық
негіздері бойынша базалық білім жүйелеу арқылы ақпараттық
құзіреттілікті қалыптастыру, әр түрлі ақпараттарды өңдеудің
қарапайым бағдарламаларымен жұмыс істеу дағдылары, алгоритмдік және
операциялық ойлау қабілеттерін дамыту, программалау тілдерінің
бірімен, модельдеу қағидаларымен танысу болып
табылады.
-
Оқыту
міндеттері:
-
ақпарат туралы түсінікті
қалыптастыру;
-
есептеу техниканың және
телекоммуникацияны негізгі құрылғылары пайдалану дағдыларын
қалыптастыру;
-
ақпараттық модельдеу,
модельдеу әдістерін қолданатын негізгі салалар туралы мағлұмат
беру;
-
программалау тілінде негізгі
базалық алгоритмдік құрылымдарды пайдалана білуге
үйрету;
-
ақпараттарды өңдеу бойынша
ақпараттық технологиялармен жұмыс істеуге
дағдыландыру;
-
жобалық іс-әрекетте ақпараттық
технологияларды пайдалану тәжірибесін
алу;
-
алгоритмдік және операциялық
ойлау қабілеттерін, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
құралдары арқылы оқушылардың логикалық, математикалық, зияткерлік
және шығармашылық қабілеттерін
дамыту;
-
қауіпсіздік техника
ережелерін, ақпараттық этика және құқық нормаларын сақтау
дағдыларын қалыптастыру;
-
оқушыларды ақпараттық
мәдениетке және техникаға ұқыпты болуға
тәрбиелеу.
«Информатика» пәнін
оқыту барысында ақпараттық сауаттылық деңгейін көтеруге (ақпаратты,
оның ішінде мәтін, сан, дыбыс, көрнекілік түрде берілген
ақпараттарды іздеу, алу және көрсету әдіс-тәсілдерін меңгеру);
ақпараттық есептерді шешуде АКТ-біліктілігінің негізіндерін
(компьютерді және басқа да АКТ құралдарын қолдануды) білу және
түсіну; алгоритмдік және логикалық ойлауды игеруге (алгоритмге
сәйкес әрекет жасау және алгоритмді құрастыруға) айрықша көңіл
аудару керек.
Пәнге деген
қызығушылықты арттыру жолдарының бірі оқушылардың жобалық
іс-әрекеттерін дамыту жұмыстарын жүргізу болып табылады. Жобалау
технологияларын қолдану пән бойынша оқу сапасын көтеріп қана
қоймайды, пәнаралық байланысты жүзеге асырады және оқу пәнін
игерудің тиімділігін арттырады. Жобамен жұмыс істеу барысында
оқушылар топтасып немесе жеке жұмыстарын жоспарлауды, мақсат қоюды,
қажетті ақпаратты іздеуді, гипотезаны ұсыну және дәлелдеуді,
тәжірибелер жүргізуді, орындалған жұмыстың нәтижелерін көрсетуді,
талдау мен бағалауды, сонымен қатар өз жобаларын қорғауды
үйренеді.
Информатика пәнінен ерекше
білім беруге қажеттілігі бар
білім алушыға арналған
күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
№
|
Сабақ
тақырыбы
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
І тоқсан (8
сағат)
|
1
|
Ақпараттың
сипаттары
|
1
|
|
2-3
|
Ақпараттың
түрлері
|
2
|
|
4
|
Ақпараттың
қасиеттері
|
1
|
|
5-6
|
Ақпаратты
өлшеу
|
2
|
|
7
|
Ақпараттық
процестер
|
1
|
|
8
|
Тест. 1-тоқсанда өткенді
қайталау
|
1
|
|
ІІ тоқсан (8
сағат)
|
9-10
|
Мәтіндік
редактор
|
2
|
|
11
|
Мәтіндік құжаттарды
өңдеу
|
1
|
|
12
|
Мәтіндік редактор
ерекшеліктері
|
1
|
|
13-14
|
Графикалық редактор және оның
мүмкіндіктері
|
2
|
|
15
|
Сурет салу,
өңдеу
|
1
|
|
16
|
Тест. 2-тоқсанда өткенді
қайталау
|
1
|
|
ІІІ тоқсан (10
сағат)
|
17
|
Терезе, терезенің
түрлері
|
1
|
|
18-19
|
Windows
терезесі
|
2
|
|
20
|
Калькулятор
бағдарламасы
|
1
|
|
21
|
Қарапайым есептерді шығару,
өңдеу
|
1
|
|
22-23
|
Компьютер құрылғылары мен
олардың негізгі міндеттері
|
2
|
|
24
|
Компьютердің қосымша
құрылғылары
|
1
|
|
25
|
Шығару құрылғыларының
ерекшеліктері
|
1
|
|
26
|
Тест. 3-тоқсанда өткенді
қайталау
|
1
|
|
IV тоқсан (8
сағат)
|
27
|
Компьютерлік
бағдарламалар
|
1
|
|
28-29
|
Вирусқа қарсы бағдарламалар,
олардың жұмыс істеу принципі
|
2
|
|
30
|
Денсаулық және
қауіпсіздік
|
1
|
|
31-32
|
Компьютерде денсаулыққа зиян
келтірмей қалай жұмыс жасауға болады?
|
2
|
|
33
|
Компьютер күтімі, адам
гигиенасы
|
1
|
|
34
|
Тест. Жыл бойы өткенді
қайталау
|
1
|
|