Жаңа тақырыпты
түсіндіру
Слайдта бейнеленген ақпараттар
арқылы желінің өткізу қабілетін және жылдамдығын формула бойынша
анықтау жолдарын түсіндіріп өтемін.
Тапсырма
№1. Топтық
жұмыс « Серпілген сауал»
әдісі
Тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және анықтау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін
топтарға сұрақтар беріледі.
І -
топ
1
.Ақпарат берудің жалпы сызбасы қандай?
2.
Деректерді қашықтықтан тарату ненің көмегімен жүзеге
асырылады?
ІІ
- топ
3.
Компьютер желісінде ақпарат алмасу қандай байланыс арналары арқылы
орындалады?
4.
Желінің өткізу қабілетін қалай өлшеуге болады?
«Өзін-өзі
бағалау» бағалау парағына топтар
бірін-бірі
«+», «-» әдісі
арқылы бaғaлайды
Тапсырма №2 «Бірге
ойлайық» әдісі. Жұптық жұмыс. Жұптарға
кесте таратылады
Тапсырма: Кестедегі мәліметтерді оқып
отырып толтырыңдар.
Байланыс түрі
|
Өткізу қабілеті
Мбит/с
|
Сенімділігі
|
Мүмкіндігі
|
Желілік жалғау
Тікелей кабельдік
|
|
|
|
Телефон торабы
|
|
|
|
Оптоталшық кабель
|
|
|
|
«Өзін-өзі
бағалау» бағалау парағына жұптар
бірін-бірі
«+», «-» әдісі
арқылы бaғaлайды
Тапсырма №3 Жеке жұмыс :
«Ұпай жинау» әдісі
-
Көлемі 30 Кбайт бойынша файлды 2 минутта желі
бойынша тасымалдау үшін желінің өткізу қабілеті
қандай?
-
Өлшемі 1687,5 Кбайт файл 1 минутта тасмалданады,
Желінің тасмалдау жылдамдығын анықта
-
20 Кбайт жылдамдықпен 5 секунд
ішінде қандай ақпарат
көлемін тасымалдауға
болады?
Әр оқушы «өзін-өзі бағалау»
парағына тапсырмаларды «+», «-» әдісі арқылы
өзін –
өзі бaғaлайды
-
Аты -жөні
|
1 есеп
|
2 есеп
|
3 есеп
|
Барлығы
|
|
|
|
|
|
Қосымша тапсырма
Берілген тапсырманы өзге
оқушылардан тез орындаған қарқыны жоғары оқушылар , қосымша
тапсырманы алып орындайды.
Тапсырма: «Желінің өткізгіштік қабілеті»
тақырыбына MS PowerPoint программасында
құрыңдар.
ҚБ
Ойлау дағдысының
деңгейі: түсіну
Бағалау
критерийі
желінің өткізу қабілеті мен жылдамдығын
анықтайды
Тапсырма
-
Өлшемі 525 кбайт файлды 8
минутта ақпаратты қандай жылдамдықпен таратуы
мүмкін.
-
Көлемі 60 кбайт 6 минутта желі бойынша тасымалдау
үшін
желінің өткізу қабілеті қандай болу
керек.
Дескриптор
Оқушылардың жұмыстарын
дискриптор бойынша тексере отырып, кері байланыс
беремін.
|