Материалдар / Инклюзив оқушыға арналған түзете-дамыту бағдарламасы. 7-сынып алгебра, жартыжылдық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзив оқушыға арналған түзете-дамыту бағдарламасы. 7-сынып алгебра, жартыжылдық

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныпта отырған инклюзив оқушыны оқыту жоспары. 7-сынып алгебра
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2023
578
6 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: «7» қыркүйек 2019 ж.

ДОІЖО (қолы)____________

Жолдасова Г.Б.


ІІІ. Түзете-дамыта оқытудың мазмұны

3.1 Түзете-дамыту бағдарламасы


Бағдарламаның құрылу уақыты: 07.09.2019 ж.

Баланың аты-жөні: Жасұлан Айнұр

Диагнозы: Резидуальное – органическое состояние ЦНС. Смешанное расстройство школьных навыков. ОНР – ІІІ уровня

Мамандар (саласы) дефектолог, әлеуметтік педагог, психолог

Мұғалімі: Жамиева Фарида Миратовна

Алгебра


Оқу кезеңі

Негізгі бағыттары

Түзетудің негізгі мақсаттары

Міндеттері

Мақсатқа жету

І бөлім. Бүтін көрсеткішті дәреже

02.09-02.10

5-6 сыныптардағы математика курсын қайталау


Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері


7.1.2.1натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;

7.1.2.15натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану;

- натурал сандарға жалпы кіріспе жасап, натурал көрсеткішті дәрежені түсіндіру;

- натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін үйрету.


Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері


7.1.2.3нөл және бүтін теріс көрсеткішті дәреженің анықтамасын және оның қасиеттерін білу;


7.1.2.4бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету;


7.2.1.1санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану;

- санның нөл дәрежесі, теріс дәрежесі түріндегі есептерді үйрету;

- бүтін көрсеткішті дәреженің сандық мәнін анықтауда бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдануды үйрету.



Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру

7.1.2.5алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану;

7.2.3.1

құрамында дәрежесі бар сандар тізбегінің заңдылығын және жетіспейтін мүшелерін анықтау;

- дәрежелердің қасиеттерін қолданып алгебралық өрнектерді ықшамдауға үйрету;

- дәрежесі бар сандар тізбегінің заңдылығын көрсетіп, жетіспейтін мүшелерін табуды үйрету.


Санның стандарт түрі


7.1.1.1сандарды стандарт түрде жазу;

7.1.2.7стандарт түрде жазылған сандарға арифметикалық амалдар қолдану;

7.1.2.10шамаларды бір өлшем бірліктен екінші өлшем бірлікке айналдыру және оны стандарт түрде жазу;

7.1.2.11шамалардың жуық мәндерін табу және оларды стандарт түрде жазу;

7.1.2.13калькулятордың көмегімен жуықтап есептеулерді орындау;

- сандарды стандарт түрде жазуға үйрету;

- стандарт түрде жазылған сандарға арифметикалық амалдар қолдануды үйрету;

- шамаларды бір өлшем бірліктен басқа өлшем бірлікке айналдыру жолдарын үйрету;

- калькулятор көмегімен жуықтап есептеуді үйрету.


Санның стандарт түрі

БЖБ №1


Мәтінді есептерді шығару


7.4.2.1өте кіші немесе өте үлкен сандармен берілген шамаларға байланысты есептер шығару;

- өте кіші немесе өте үлкен сандармен берілетін есептерді шығаруды үйрету.


ІІ бөлім. Көпмүшелер

04.10-25.10

Бірмүшелер және оларға амалдар қолдану. Бірмүшенің дәрежесі және стандарт түрі

7.2.1.2бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу;

7.2.1.3бірмүшені стандарт түрде жазу;

- бірмүше анықтамасын, оның коэфициентін табуды және дәрежесін анықтауды үйрету;

- бірмүшені стандарт түрде жазуды үйрету.


Көпмүшелер. Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі

7.2.1.5көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу;

7.2.1.6көпмүшені стандарт түрге келтіру;

- көпмүше анықтамасын және дәрежесін түсіндіру;

- көпмүшені стандарт түрде жазуды үйрету.


Көпмүшелерге амалдар қолдану


7.2.1.7көпмүшелерді қосу және азайтуды орындау;

7.2.1.8көпмүшені бірмүшеге көбейтуді орындау;

7.2.1.9көпмүшені көпмүшеге көбейтуді орындау;

- көпмүшелерді азайтуды үйрету;

- көпмүшелерді бірмүшеге көбейтуді үйрету;

- көпмүшені көпмүшеге көбейтуді үйрету.


Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

7.2.1.12алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу;

- алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеуді үйрету.


Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

БЖБ №2

Өрнектерді тепе-тең түрлендіру

7.2.1.13көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;

- көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындауды үйрету.


Тоқсан бойынша жиынтық бағалау


Өрнектерді тепе-тең түрлендіру

7.2.1.13көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;

- көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындауды үйрету.


ІІІ бөлім. Функция. Функцияның графигі


4.11-11.12




Функция және функцияның графигі

7.4.1.1функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгеру;

7.4.1.2функцияның берілу тәсілдерін білу;

7.4.1.3функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табу;

- функция және функцияның графигі ұғымдарын меңгеруді үйрету;

- функцияның берілу тәсілдерін үйрету;

- функцияның анықталу облысы мен мәндер жиынын табуды үйрету.



Сызықтық функция және оның графигі

7.4.1.4 функциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентінеқатысты орналасуын анықтау;

7.4.1.6 сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;

7.4.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;

- функциясының анықтамасын, графигін салуды, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтауды үйрету;

- сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табуды үйрету;

- у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтауды үйрету;



Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

7.4.1.8сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу

7.4.1.9графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;

- сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеуді үйрету;

- графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табуды үйрету.


Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу

7.4.2.4

екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу;

- екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді үйрету.


у=ах2, у=ах3 және (k≠0)түріндегі функциялар, олардың графиктері және қасиеттері

7.4.1.10

y функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу;

7.4.1.11

функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу;

7.4.1.12

функциясының графигін салу және оның қасиеттерін білу;

- y функциясының графигін салу және оның қасиеттерін үйрету;

- функциясының графигін салу және оның қасиеттерін үйрету;

- функциясының графигін салу және оның қасиеттерін үйрету.


у=ах2, у=ах3 және (k≠0)түріндегі функциялар, олардың графиктері және қасиеттері

БЖБ №3

у=ах2, у=ах3 және 250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!