Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«О.Меңаяқұлыатындағы ЖББОМ»КММ
Баяндама
Тақырыбы꞉Инклюзивті білім беру жағдайында даму мүмкіндігі шектеулі балаға арналған жеке білім беру маршрутын әзірлеу
ЖоспарІ. Кіріспебөлім:Инклюзив дегеніміз не?ІІ. Негізгібөлім:ИнклюзивтібілімберудіңмақсатыМіндетіИнклюзивтібілімберудіұйымдастыруІІІ. Қорытындыбөлім:ИнклюзивтікбілімберудішешужолдарыІV.Пайдаланылғанәдебиеттер
ІІ. Негізгібөлім:ИнклюзивтібілімберудіңмақсатыМіндетіИнклюзивтібілімберудіұйымдастыруІ. Кіріспебөлім:Инклюзив дегеніміз не?ІІІ. Қорытындыбөлім:ИнклюзивтікбілімберудіңшешужолдарыСухомлинский:Мен сенімдімін, балалардытәрбиелеужәнеоқытутұрақтымектепболуытиіс: олардыңқұтқаруүшінеңмаңыздышарттардыңбіріқарапайым орта.Инклюзив- (лат.includioкірістіремін, қосамын) - мысалы, сеніменбіз, бізсенімен.
Инклюзивтібілімберудіңмақсаты: Мүмкіндігішектеулібалалардыпсихологтық-дәрігерлік-педагогикалыққолдаудыіскеасыружәнеинклюзивтібілімберудіорындауарқылытеңқұқылытұлғаболуғамүмкіндікжасау.Міндеті: әлеуметтікбейімделу, тәрбиелеу, білім беру үрдісінебарлыққатысушыларменерекшесұранысқаиебалалардың жағымды, өзарақарым- қатынасынқалыптастыру;
олардыңсұраныстары мен мүмкіндіктерінескереотырып, жан-жақтыдамуына жағдайтуғызукерекжәнеәлеуметтіктұрғыдадұрысмінез- құлыққалыптастыру;
мүмкіндігі шектеулібалаларғабөбекжайда қажеттіқұралдарменқамтамасызету;
Педагог қызметкерлердамуындағыкемшілігі бар баланыөзіменқатарласденісаубалаларменбірдейспорттықсайыстарға, түрлібайқауларғақатыстыруарқылыөміргеқұштарлығын, танымдыққабілеттеріндамытады. Осы мақсаттыорындауда әлеуметтіктәрбиемәселелерінкөребілу, сезінужәнешешужолдарынқарастыру, мүмкіндігішектеулібаланы әлеуметтендіругеқолайлышартжасау, кедергілердімүмкіндігіншежоябілу, орнынтолтыру.
Даму мүмкіндігішектеулібалаларбөбекжайдың өмірінебелсенеқатысады: іс-шаралар мен ойын-сауықтарғаөзгебалаларменбірігіпқатысуы,ертегілер мен концерттердіұжымменкөруіоларүшіншынайымереке. Осындайшараларғақатыстыруарқылыбалаларұжымдаөмірсүріп, құрбыларыменқарым-қатынасқатүсугеүйренеді. Егер бала осы сатыданөтсе, мектептеоғанедәуіроңайырақболады. Еңбастысы, бұлбалаларболашақтажалғызсырамай, өздеріменжастыбалаларменбіргетәлім-тәрбиеалудыжалғастырады.Қорытындыбөлім1Мүмкіндігі шектеулібалаларинклюзивтікбілімалуда логопед, дефектолог, денешынықтырунұсқаушысы, психологтанжылдықжоспарларынасәйкескүннің ІІ жартысындаөзіменжастыбалаларменқатынасады (сурет салу, жапсырут.б.). жәнемамандарданоқу-тәрбиежәнетанымдық-педагогикалықкөмекалады.2Даму мүмкіндігішектеулібалаларжалпытоптатәрбиешілердіңұйымдастырылғаноқуіс-әрекеттерінеқатынасып «Алғашқықадам», «Зерек бала», «Бізмектепкебарамыз» бағдарламаларыбойыншабілімалады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз