Материалдар / Инклюзивті білім беру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Инклюзивті білім беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
799
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«О.Меңаяқұлы атындағы ЖББОМ»КММ

Баяндама





Тақырыбы꞉Инклюзивті білім беру жағдайында даму мүмкіндігі шектеулі балаға арналған жеке білім беру маршрутын әзірлеу















ЖоспарІ. Кіріспебөлім: Инклюзив дегеніміз не? ІІ. Негізгібөлім: Инклюзивтібілімберудіңмақсаты МіндетіИнклюзивтібілімберудіұйымдастыру ІІІ. Қорытындыбөлім: ИнклюзивтікбілімберудішешужолдарыІV.Пайдаланылғанәдебиеттер

































ІІ. Негізгібөлім: Инклюзивтібілімберудіңмақсаты Міндеті ИнклюзивтібілімберудіұйымдастыруІ. Кіріспебөлім: Инклюзив дегеніміз не?ІІІ. Қорытындыбөлім: ИнклюзивтікбілімберудіңшешужолдарыСухомлинский:Мен сенімдімін, балалардытәрбиелеужәнеоқытутұрақтымектепболуытиіс: олардыңқұтқаруүшінеңмаңыздышарттардыңбіріқарапайым орта.Инклюзив-  (лат.includioкірістіремін, қосамын) - мысалы, сеніменбіз, бізсенімен

Инклюзивтібілімберудіңмақсаты: Мүмкіндігішектеулібалалардыпсихологтық-дәрігерлік-педагогикалыққолдаудыіскеасыружәнеинклюзивтібілімберудіорындауарқылытеңқұқылытұлғаболуғамүмкіндікжасау.Міндетіәлеуметтікбейімделу, тәрбиелеу,  білім беру үрдісінебарлыққатысушыларменерекшесұранысқаиебалалардың  жағымды, өзарақарым- қатынасынқалыптастыру;
  • олардыңсұраныстары мен мүмкіндіктерінескереотырып, жан-жақтыдамуына  жағдайтуғызукерекжәнеәлеуметтіктұрғыдадұрысмінез- құлыққалыптастыру;
  • мүмкіндігі  шектеулібалаларғабөбекжайда  қажеттіқұралдарменқамтамасызету;
  • балалардыңденсаулықтарына, жүйкежүйесініңдамуынажүйелікбақылауұйымдастыру;
  • баланың даму деңгейінетаңдапалынған  бағдарламаныңжеткенжетістіктерінеүнемібақылаужүргізіпотыру;
  • көңіл – күйіжәнетұлғалықдамуыныңкемшіліктеріне, жоғарыдеңгейдегітүзетулержасау.
Күтілетіннәтиже
  • даму мүмкіндігішектеулібалаларғакөмектеседі; балалардыңсабаққадегенқызығушылығынарттырады; балалардыжекежұмысістеугеүйретеді; балалардыңестесақтау, есту, көру, сөйлеу, ойлауқабілеттеріндамытады;Инклюзивтібілімберудіұйымдастыру 4 кезеңдежүргізіледі:
Жобаөзектілігі
  • Даму мүмкіндігішектеулібалалардыертетексеружәнетүзету- педагогикалыққолдаукөрсетумекемелерініңкөптепашылуы;
  • Балағаміндеттіпсихологтық- педагогикалықжетелеужүргізіп, жалпыбілім беру үрдісіменкіріктіру;
  • Әр бала үшінкіріктірудіңмүмкінжәнеқажеттітүрінанықтау.
  • Даму мүмкіндігішектеуліжандардыертеанықтап, кешендікөмеккөрсету, балалардымектепке  даярлау.
  • Ерекшесұранысқаиебалалардықанағаттандырумақсатындажалпытиптебілім беру мекемелерінтехникалыққұрал- жабдықтарментолықтыру.
  • Инклюзивтібілімберудідамытуүрдісіндеқоғамдықмекемелердеата- аналардықатыстыру.
Педагог қызметкерлердамуындағыкемшілігі бар баланыөзіменқатарласденісаубалаларменбірдейспорттықсайыстарға, түрлібайқауларғақатыстыруарқылыөміргеқұштарлығын, танымдыққабілеттеріндамытады. Осы мақсаттыорындауда  әлеуметтіктәрбиемәселелерінкөребілу, сезінужәнешешужолдарынқарастыру, мүмкіндігішектеулібаланы  әлеуметтендіругеқолайлышартжасау, кедергілердімүмкіндігіншежоябілу, орнынтолтыру.



Даму мүмкіндігішектеулібалаларбөбекжайдың  өмірінебелсенеқатысады: іс-шаралар мен ойын-сауықтарғаөзгебалаларменбірігіпқатысуы,ертегілер мен концерттердіұжымменкөруіоларүшіншынайымереке. Осындайшараларғақатыстыруарқылыбалаларұжымдаөмірсүріп, құрбыларыменқарым-қатынасқатүсугеүйренеді. Егер бала осы сатыданөтсе, мектептеоғанедәуіроңайырақболады. Еңбастысы, бұлбалаларболашақтажалғызсырамай, өздеріменжастыбалаларменбіргетәлім-тәрбиеалудыжалғастырады .Қорытындыбөлім1Мүмкіндігі шектеулібалаларинклюзивтікбілімалуда логопед, дефектолог, денешынықтырунұсқаушысы, психологтанжылдықжоспарларынасәйкескүннің ІІ жартысындаөзіменжастыбалаларменқатынасады (сурет салу, жапсырут.б.). жәнемамандарданоқу-тәрбиежәнетанымдық-педагогикалықкөмекалады.2Даму мүмкіндігішектеулібалаларжалпытоптатәрбиешілердіңұйымдастырылғаноқуіс-әрекеттерінеқатынасып «Алғашқықадам», «Зерек бала», «Бізмектепкебарамыз» бағдарламаларыбойыншабілімалады.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!