Инклюзивті білім берудегі арнайы мұғалімнің портреті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Инклюзивті білім берудегі арнайы мұғалімнің портреті

Материал туралы қысқаша түсінік
Жылдам өзгеретін ашық әлемде мұғалім шәкірттеріне үнемі көрсетіп отыратын басты кәсіби қасиет - бұл білім алу.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Эссе

Инклюзивті білім берудегі арнайы мұғалімнің портреті

Жылдам өзгеретін ашық әлемде мұғалім шәкірттеріне үнемі көрсетіп отыратын басты кәсіби қасиет - бұл білім алу. Өзгеруге дайын болу, ұтқырлық, шешім қабылдаудағы жауапкершілік және тәуелсіздік - табысты кәсіби қызметтің осы барлық сипаттамалары мұғалімге қолданылады. Білім берудің әр деңгейі үшін негізгі міндеттер мен даму бағыттары анықталған. Қызметтің жалпы бағыты - инклюзивті білім беруді дамыту аясында білім беру ұйымдарының құрылымы мен желісін жетілдіру. Ең алдымен, балалармен жұмыс жасау кезінде мұғалім ғылыми және медициналық жағынан көзқарасын, оның ішінде ерекшеліктері туралы білімі болуы керек. Екіншіден, мұғалім өз жұмысының уәждемелік мағынасын көру, стандартты емес жағдайларға психологиялық дайындығы, гуманистік бағытқа ие болу және кәсіби құндылықтарға көңіл бөлу керек. Мұғалім қолданыстағы білім беру бағдарламасына бейімделген мүмкіндігі шектеулі баланың жеке даму жоспарын жасауы керек. Оқушылардың ерекшеліктерін түсінуге көмектесетін дефектологтармен, логопедтермен, психологтармен тығыз қарым-қатынас жасау қажет. Мұғалім міндетті түрде баланың отбасымен жақынырақ танысуы керек, ата-анасынан оған кері әсер ететін, керісінше оған не ұнайтынын білуі керек. Бұл баланың күшті жақтарына көңіл бөлуге көмектеседі - олар қарым-қатынасқа позитивті тұрғыдан көмектеседі. Мұғалім мүмкіндігінше балаға мейірімділік таныту керек. Қазіргі кезеңдегі инклюзивті білім берудің негізгі мақсаттары:

1. Оқушыға жаттығуды өз бетінше жүзеге асыру, білім беру мақсаттарын қою, оларға қол жеткізудің қажетті құралдары мен тәсілдерін іздестіру және пайдалану, процестер мен нәтижелерді бақылау және бағалау мүмкіндіктерін беру.

2. Өмір бойы білім алуға дайындығы негізінде тұлғаның үйлесімді дамуына және оның өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау.

3. Білімді сәтті игеруді, кез-келген пәндік салада дағдылар, құзыреттіліктер қалыптастыру.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2020
674
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі