Материалдар / Инклюзивті сыныптарға арналған 8 санат бойынша жаттығулар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзивті сыныптарға арналған 8 санат бойынша жаттығулар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптарында оқитын ерекше білімді қажет ететін балалардың 8 санатына арнайы жасалған түзете-оқыту жаттығулары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
950
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Естімейтін, нашар еститін, кейіннен естімей қалған оқушыларды оқытуды ұйымдастыру:

Пантомимиканы дамыту мақсатында: «Кенгуру» ойыны.

Шарты: Бір оқушыны тақтаға шығарып, пантомимика арқылы жасыратын зат/жануар/адамның іс-әрекеттерін көрсетеді. Ал бақылаушыларға мүмкін жауаптардың суреттері немесе жазуға арналған табличкалар арқылы жауап беру сұралады.

Вибрация арқылы дыбыс ажырату мақсатында «Көңілді барабан»

Шарты: оқушыларды барабан немесе үстелді қолмен, аяқпен, немесе таяқшамен ұрып, олардың шығаратын дыбыс вибрациясымен таныстыру. Кейін олардың мұғалім жасаған іс-әрекетті өздері қайталап танысу сұралады. Ендігі тапсырма олар мұғалімге кері айналып тұрып, мұғалім барабанды немен соғып тұрғанын сипап-сезу арқылы ажырату.

Көрмейтін және нашар көретін балаларды оқытуды ұйымдастыру

Сипап-сезуды дамыту жаттығуы: «Бұл не?»

Шарты: Оқушы алдына белгілі бір заттар қойылады. Оқушы бір зтты ұстап, оның не екендігін табады. Немесе осы затқа тән қасиеттерді сипаттап айтады.

Дыбысты ажырату мақсатындағы жаттығулар: «Естіп айтамын»

Шарты: белгілі бір жануар немесе басқа заттардың дыбысталуын ажырату. Немесе белгілі бір тақырыпқа қатысты мәтінді тыңдату арқылы мазмұндап және де мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру сұралады.

Тірек-қозғалыс аппараты бұзылған балаларды оқытуды ұйымдастыру

Оқшылардың саусақ моторикасы дамуы мақсатында: Ермексазбен жұмыс

Шарты: Оқушылар алдына белгілі бір фигуралар қойылады. Ал қушылар сол фигураны ермекзабен жасап, визуалды түрде көрсетулері сұралады.

Сөйлеу тілінің күрделі бұзылыстары бар балалар:

«Мозайка құрастыр»

Шарты: Оқушыларға суреттер қиындылары таратылады.Сол қиындылардан белгілі бір суретті жинап, кейін ондағы суреттер атауын айтады.

Психикалық дамуы тежелген балалар

«Суретті жалғастыр» ойыны

Шарты: Оқушылар алдына белгілі бір заттың жарты элементі ғана салынған суреттер таратылады. Оқушылардан сол суретті жалғасытыр, дұрыс салып, суретте не бейленгенін айту сұралады.

Ақыл-ой кемістігі бар балалар

Оқушының заттардың ерекшілігін ажырату мақсатында: «Топтастыру» ойыны

Шарты: Оқушылар алдына әртүрлі жемістер немесе т.с.с заттардың суреттер таратылады. Оқушылардан бірдей заттарды қатармен жинау сұралады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!