Естімейтін, нашар еститін, кейіннен естімей
қалған оқушыларды оқытуды ұйымдастыру:
Пантомимиканы дамыту
мақсатында: «Кенгуру»
ойыны.
Шарты: Бір оқушыны тақтаға шығарып,
пантомимика арқылы жасыратын зат/жануар/адамның іс-әрекеттерін
көрсетеді. Ал бақылаушыларға мүмкін жауаптардың суреттері немесе
жазуға арналған табличкалар арқылы жауап беру
сұралады.
Вибрация арқылы дыбыс
ажырату мақсатында «Көңілді
барабан»
Шарты: оқушыларды барабан немесе
үстелді қолмен, аяқпен, немесе таяқшамен ұрып, олардың шығаратын
дыбыс вибрациясымен таныстыру. Кейін олардың мұғалім жасаған
іс-әрекетті өздері қайталап танысу сұралады. Ендігі тапсырма олар
мұғалімге кері айналып тұрып, мұғалім барабанды немен соғып
тұрғанын сипап-сезу арқылы ажырату.
Көрмейтін және нашар
көретін балаларды оқытуды ұйымдастыру
Сипап-сезуды дамыту
жаттығуы: «Бұл не?»
Шарты: Оқушы алдына белгілі бір
заттар қойылады. Оқушы бір зтты ұстап, оның не екендігін табады.
Немесе осы затқа тән қасиеттерді сипаттап
айтады.
Дыбысты ажырату
мақсатындағы жаттығулар: «Естіп
айтамын»
Шарты: белгілі бір жануар немесе
басқа заттардың дыбысталуын ажырату. Немесе белгілі бір тақырыпқа
қатысты мәтінді тыңдату арқылы мазмұндап және де мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап беру сұралады.
Тірек-қозғалыс аппараты
бұзылған балаларды оқытуды ұйымдастыру
Оқшылардың саусақ
моторикасы дамуы мақсатында: Ермексазбен
жұмыс
Шарты: Оқушылар алдына белгілі бір
фигуралар қойылады. Ал қушылар сол фигураны ермекзабен жасап,
визуалды түрде көрсетулері сұралады.
Сөйлеу тілінің күрделі
бұзылыстары бар балалар:
«Мозайка
құрастыр»
Шарты: Оқушыларға суреттер
қиындылары таратылады.Сол қиындылардан белгілі бір суретті жинап,
кейін ондағы суреттер атауын айтады.
Психикалық дамуы тежелген
балалар
«Суретті жалғастыр»
ойыны
Шарты: Оқушылар алдына белгілі бір
заттың жарты элементі ғана салынған суреттер таратылады.
Оқушылардан сол суретті жалғасытыр, дұрыс салып, суретте не
бейленгенін айту сұралады.
Ақыл-ой кемістігі бар
балалар
Оқушының заттардың
ерекшілігін ажырату мақсатында: «Топтастыру»
ойыны
Шарты: Оқушылар алдына әртүрлі
жемістер немесе т.с.с заттардың суреттер таратылады. Оқушылардан
бірдей заттарды қатармен жинау сұралады.