Интеллектуалды сайысТақырыбы: Ойнайық та, ойлайық!Мақсаты: балалардың қызығушылығын ояту, логикалық ойлуын, қырағылығын дамыту, байқампаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Көрнектілігі: санағыш, карточкалар, слайд Түрі: топтық сайысӘдісі: сұрақ-жауап, жұмбақ шешу, ойын тапсырмалар.Барысы:-Балалар, сендер осы сайыста қаншалықты тапқыр, дарынды екендеріңді көрсете аласыңдар.Балаларға геометриялық фигуралар таратылып «Үшбұрыш», «Төртбұрыш» командасы болып бөлінеді. Шарты: 1.Тапсырма. «Адасқан сандар» 2. Ойын «Қалт етпей қағып ал, жауабын тауып ал!» 3. Геометриялық фигуралар құрастыру. 4. «Анаграмма» тапсырмасы. 5. «Ойлан, тап!» 6. «Білгенге маржан» 7.Қорытындылау.
Тәрбиеші: Есептің қызығын көретін, Боламыз десеңдер білімгер. Ең дұрыс шешімді беретін, Жауапты дәл таба біліңдер.-деп «Ойнайық та, ойлайық!» атты математика апталығына дайындаған қызықты сайысымызды бастаймыз.Психологиялық дайындық. Үшбұрыш тобы: Біз көңілді баламыз, Айтқан тілід аламыз, Жеңу үшін ортаға. Бар білімді саламыз.Төртбұрыш тобы.Біз әдепті баламыз, Оттай болып жанамыз, Сұрақ қойса ойланып. Дұрыс жауап табамыз.І. Тапсырма. «Адасқан сандар». Шарты Балаларға үлестірмелі тапсырма таратылады. Әр үйге цифрларды салу(жазу) арқылы орналастыру керек.ІІ.тапсырма. «Қалт етпей қағып ал, жауабын тауып ал!»Шарты: Әр топтан 3 баладан шығады. Мен бір мысал айтып допты лақтырамын,ал оқушы допты тез қағып алып жауабын айтып кері қайтарады.Мысалы: 2+2,1+1,2+1,3+2,5+1,3-3,т/бІІІ тапсырма «Геометриялық фигуралар құрастыру.» ***Төрт қабырғасы тең болса, Төртбұрышы тең болса. Жауап берер балақай. Ой өрісі кең болса. Бұл не? (шаршы)***Бұрыштарын табамыз, Бұған келер шамамыз, Төбесінен сырғанап. Құлап қалса күлеміз. (үшбұрыш) ***Емес бұл төртбұрыш, Мұнда мүлде жоқ бұрыш. Бұл не? ( дөңгелек)***Бұрыштар мен сызықтар, Атын жаттап сызып қал. Ақылы көп балаға, Зейін қояр қызық бар. Мынау қандай фигура. (тіктөртбұрыш) -Дұрыс таптыңдар, балалар! Енді осы фигураларды санағыштың көмегімен партаның үстіне құрастырамыз.ІV тапсырма. «Анаграмма» Интерактивті тақтамен жұмыс. Шарты: геометриялық пішіндер бұрышындағы әріптерден сөз құрап оқу.АА ЛАТШ ҢОА
ТАМНЙҒЫV тапсырма. «Ойлан тап!»Шарты: жұмбақ-есеп шешу.***Мұз айдында үш бала, Асыр сап жүр сырғанап. Сырғанамай екі бала, Жағалауда тұр қарап. Енді осы бар баланың Санын айтсаң жарадың. 3+2***Үйге кірді Алдияр, Оған қоса Данияр. Кейін келді Айдана. Қанша болды бар бала? 1+1+1***Бес алманың үшеуін, Досың сұрап алады. Айтшы сенің қолыңда. Неше алма қалады? 5-3***Табақта бес алма, Қолымда екі алма. Барлығын қосқанда. Болады неше алма? 5+2***Үш қоянда неше құлақ бар? 6 құлақ***Екі сиырдың мүйізі нешеу? 4 мүйіз***Адамда неше көз бар? 2 көз***Оң қолымда және сол қолымда неше саусақ бар? 10 саусақ.VІ тапсырма. «Білгенге маржан»Шарты. Әртүрлі бағыта 7 сұрақтан қойылады, оған ауызша жауап береді.1.Қазір жылдың қай мезгілі?2.Бір аптада неше күн бар?3.Қысты орысша қалай атайды?4 Қарды орысша қалай атайды?.5.3 санының көршісін айт.6.8 санының көршісін айт.7.Төрт түлік малды ата.8.Геметриялық фигураларды ата.9.1-10-ға дейін сана10. 10-1-ге дейін кері сана.11. Дыбыстар нешеге бөлінеді?12. Дыбысты не істейміз?13.Әріпті не істейміз?14. Біз қай республикада тұр?VІІ.Қорытындылау. -Балаларды мадақтау, бағалау .