Материалдар / Интернет дүкенінің макетін жасау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Интернет дүкенінің макетін жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
«Интернет-дүкеннің макетін құру» тақырыбында информатика бойынша зерттеу жұмысы аясында оқушылар интернет-дүкеннің макетін құру және жобалық өніммен қамтамасыз ету жолдарын бөлшектеу мақсатын қойып, іске асырды.
Авторы:
07 Қаңтар 2024
542
59 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚAЗAҚCТAН PECПУБЛИКACЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ

ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

МЕРКІ АУДАНЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІ

«№48 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ





Тақырыбы: «Интернет дүкенінің макетін жасау»

Бағыты: «Информатика»

Ceкцияcы: информатика, робототехника, STEM инженерия







Дайындаған: Берді Сезім, 7 «А» сынып, №48 жалпы орта білім беретін мектебі, Меркі ауданы, Жамбыл облысы.

Ғылыми жетекшісі: Бекенова Эльмира Киргизбековна, информатика пәні мұғалімі, №48 жалпы орта білім беретін мектебі.







2022 ж.


МАЗМҰНЫ


І. Кіріспе .....................................................................................................4 бет

ІІ. Зерттеу бөлімі

2.1. Веб-сайтты құруға дайындық...............................................................5 бет

2.2. Фигмамен жұмыс...................................................................................6 бет

2. 3. Онлайн дүкеннің жалпы схемасы.......................................................9 бет

2. 4. Онлайн дүкеннің көрінісі мен функциясын конфигурациялау….11 бет

2.5. HTML құжатының құрылымы...........................................................14 бет

ІІІ. Қорытынды.........................................................................................21 бет

ІҮ. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі



Аннотация


Қазіргі кезде интернет-дүкен – ХХІ ғасырдың сауда-саттық ортасы болып отыр. Көптеген супермаркеттер, үлкен сауда орталары желідегі саудаға қызығушылық таныта бастады. Күнделікті желілерден дүкен жарнамаларын көріп жүрміз, олардың пайдасы бар ма? Әрине, адамдар көп уақытын кетіріп дүкен аралап жүргенше, интернет желісінен аз уақытта керекті затына тапсырыс беріп, үйінен алыстамай-ақ сауда жасай алады. Бұл интернет-дүкеннің басты мақсаты. Екінші мақсаты - уақыт ұту. Үшінші мақсаты затты сапалы суретке түсіруімен ерекшеленеді.

Адамдар интернет дүкеннен қандай заттарға тапсырыс бере алады?

Олар тұрмыстық техникаларға, кітаптар, бірлік толтыру, киім-кешек компьютерлік ойындар мен бағдарламалар, балаларға арналған киімдер, сұлулық пен денсаулық, ұялы телефондарға тапсырыс бере алады. Неге осы интернет дүкеннен сатып алады? Себебі, заттың құрылымы, жақсы, жаман жағы және пікірлер осы парақшада жазылып тұрады. Пікірлер арқылы заттың жақсы жаман екенін білуге болады.

«Интернет-дүкеннің макетін құру» тақырыбына жазылған зерттеу жұмысы – теориялық білімді, практикалық ұштастырудың дәлелі.

Осы ғылыми шығармашылық жобасында нақты ізденіп зерттеу барысында жеке идея негізінде жасақталған. Сол арқылы информатика ғылымына қызығушылығын көрсеткен.




Кіріспе


Зерттеу жұмысының өзектілігі: Біз ХХІ ғасырда, технологиялар ғасырында өмір сүріп жатырмыз. Барлық дерлік сатып алу интернет-дүкендер арқылы жүзеге асырылады, сондықтан веб-сайттың макетін (немесе өрескел орналасуын) өзіңіз жасау мүмкіндігі өте пайдалы және өзекті.

Зерттеудің мақсаты: Интернет-дүкеннің макетін құру жолдарын түсіну және жобаланатын сайт макеті болып табылатын жоба өнімін беру.

  • Веб-дизайнның негізін түсіну

  • Ақпаратты талдау

  • Дүкеннің тақырыбын шешу

  • Жобаның өнімін беру

Зерттеудің әдіс-тәсілдері:

  • Теориялық материалды жинақтау;

  • Тақырып бойныша материалды іріктеу;

  • Интернет-дүкен макетін құруды тәжірибе жүзінде көру;

  • Интернет-дүкен макетін құруды жақсы білетін адамдардан сұхбат алу;

  • Ақпарат көздерінен мәлімет алу.

Зерттеу нысаны: Интернет-дүкен макетін құру

Жұмыс кезеңдері: жұмыс кіріспе, зерттеу бөлімінен, «Веб-сайтты құруға дайындық», «Фигмамен жұмыс», «Онлайн дүкеннің жалпы схемасы», «Онлайн дүкеннің көрінісі мен функциясын конфигурациялау» деген тараулардан, қорытынды бөлімнен, пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.

ІІ. Зерттеу бөлімі

2.1. Веб-сайтты құруға дайындық.

1) Сайттың макеті деген не?

Автомобильдер мен ғимараттар сияқты сайттар алдымен макеттерде көрсетіледі, содан кейін ғана олар html көмегімен теріледі. Егер көп беттік порталдар туралы айтатын болсақ, онда ресурстардың орналасуы оның барлық беттерінің орналасуынан тұрады.

2) Веб-сайтты құрудың жалпы тұжырымдамасына қатысты орналасу қандай рөл атқарады?

Веб-сайттың макетін құру – негізгі даму кезеңдерінің бірі. Тапсырыс берушінің қалауын ескере отырып, жоба менеджері техникалық тапсырманы дайындайды. Содан кейін, графикалық редактордағы веб -дизайнер болашақ порталдың пайда болуының бірнеше нұсқасын жасайды.

Негізгі беттен басқа, барлық қайталама нұсқалардың бірнеше дизайн нұсқалары әзірленуде. Осыдан кейін олардың бірін алдымен жоба менеджері, сосын тапсырыс беруші қарап, бекітеді. [1].

3) Интернет-дүкеннің макетін (дизайнын) құруды қалай бастау керек?

Барлық ұлы істер кішкентайдан басталады. Бастау үшін бізге идея, тілек пен қиял қажет. Біздің «құрылыс» басталатын үш бастапқы шарт бар. Біз сәл кейінірек оларға жүгінеміз.

4) Бұл білім кімге қажет?

Бұл мәселе бойынша білім клиент үшін де, жаңадан орындаушы үшін де қажет. Тапсырыс беруші аз нәрсені шынымен тырысқан жұмысынан ажырата алады.

Жаңадан келген орындаушы менің жұмысымда қызықты нәрсе таба алады, ол болашақта оған көмектесуі мүмкін.

Веб-сайт жасауға дайындық.

Үш бастапқы шарт:

Бізде идея бар.

Бізде идея мен бос орын бар.

Бізде идея, бос орындар мен нақты мәліметтер бар.

Бұл жағдайда бос орындар – бұл блоктардың шамамен орналасуы, ал бөлшектер – тапсырыс беруші анықтаған сайттың дәл мәтіні мен мазмұны*.

* Мазмұн – сайт мазмұны.

Мен өз басым 3 – тармақтың бастапқы жағдайын жиі кездестіремін, сондықтан мен сізге осы жерден бастап макет құру туралы айтып беремін.

Егер сіз дизайнды меңгеруге дайын болсаңыз, Sketch, Figma немесе Adobe XD-ге өтіңіз. Егер сіз Windows қолданушысы болсаңыз, Figma немесе Adobe XD – қазіргі таңда ең жақсы шешім. Барлық үш құралдың интерфейсі ұқсас, бұл олардың арасында тез ауысуға мүмкіндік береді. [2].

Үшеуінің де ұқсас ерекшеліктері бар, олар өте жылдам және интуитивті жұмыс жасайды, сонымен қатар дизайн мен әзірлеуге заманауи көзқарасты қолдайды. Мен үш құралдың да жеткілікті берік екеніне сенімдімін және ұзақ уақыт нарықта болады.

Сіз қай бағдарламаны таңдасаңыз да, ең бастысы құрал емес, дизайн теориясы мен техникасы екенін ұмытпаңыз. Құралдарды меңгеру кезінде дизайнерлік дағдыларды дамытуға назар аударыңыз. Бұл сізге жұмысты бастау үшін жеткілікті.

Маған Фигма ұнайды, сондықтан мен ондағы барлық жұмысты жасаймын.

2.2. Фигмамен жұмыс

Фигма – өте ыңғайлы және түсінікті бағдарлама. Бірақ оның функциялары туралы айту үшін маған көп уақыт қажет. Сондықтан мен дизайнды құру процесінде өте қолжетімді тілде айтуға тырысамын. Интернет-ресурстардың ішінен мен «Фигма» бағдарламасының функциялары туралы ең негізгі ақпарат көзін таптым.

Функциялар: кез келген графикалық редактор сияқты, Figma де ұқсас функциялар жиынтығына ие. [3].

Шедеврлерді жасауды бастау үшін бізге келесідей білім қажет:

Рамка

Мәтін

Фигуралар

Бағаналар

Көлеңкелер

Прототиптеу

Біз Figma негізгі панелінде алғашқы үш функцияны көреміз:

Фрейм – бұл графикалық құрылымдағы өзіндік параметрлері бар белгілі бір аймақ. (графика әлемінде div)

F пернесін басу арқылы кадр конструкторын ашуға болады

Сіздің фоныңызды жасаңыз

Толтыру параметрі бұған жауап береді. Сіз оған түс немесе сурет (1-сурет) орната аласыз.

Clip content мазмұны кадрдың шегінен шығуға мүмкіндік бермейді.

Сурет / блок көрсеткілерді, блоктарды, квадраттарды, жұлдыздарды, үшбұрыштарды және т. Б. (2-сурет) жасауға мүмкіндік береді

Ол frame сияқты қасиеттерге ие, тек аймақ емес, фигура болып табылады.

Мәтін мәтіндік блок құруға және өңдеуге мүмкіндік береді.

Көлеңке деп аталатын эффект пішіндерге де, кадрларға да қолданылады. Блоктарға ерекше әсер беретін көлеңке жасайды, түймені жасауға көмектеседі. [4].

Біз үшбұрышты шертеміз. (3-сурет). Қалған графика пішіндерге қандай да бір әсер қосуы мүмкін.

Бағандар бетті блоктарға дұрыс орналастыруға көмектеседі, oсылайша олар әдемі көрінеді.

Сіз олардың түсін, мөлшерін, (4-сурет) шегіністерін орната аласыз.

Figma-ның басқа редакторларға қарағанда ең үлкен артықшылығы – бұл интеграцияланған прототиптеу.

Бұл өте пайдалы нәрсе. Прототиптау кезінде функционалдылық орнатылады, сілтемелер құрылады және сайт картасында ойластырылған сценарийлердің ыңғайлылығы визуалды түрде бағаланады.

Сайтта элементтер үшін 3 анимациялық опция бар:

Шарлау – элементпен әрекеттесу кезінде пайдаланушы басқа экранға өтеді. Мысалы, сіз Каталогты шертесіз – каталог беті ашылады.

Своп – бір элементті басқасымен алмастырады. Мысалы, сіз экранның төменгі жағындағы анықтама белгісін шертесіз – контекстік мәзір жойылады. Мұнда сіз Чатты таңдайсыз және контекстік мәзір контекстік мәзірмен бір жерде болатын чат терезесімен ауыстырылады.

Қабат – жаңа элементті интерфейстің барлық басқа элементтерінің үстіне қояды. Мысалы, сіз батырманы шертесіз және әрекеттер таңдалған диалогтық терезе пайда болады.

Қабат гамбургерлер мәзірлерін, қалқымалы модальдарды, жүйелік хабарларды, сонымен қатар құралдар кеңестері мен экрандағы пернетақтаны прототиптеуге жарамды.

Егжей-тегжейлі, сіз керемет сілтеме бойынша шеберлік қорабының сайтында прототиптермен таныса аласыз:

Менің өнім прототипінің торы (5-сурет).

Көріп отырғаныңыздай, прототиптеу сіздің макетіңізге әмбебаптық әкеледі.

Теориялық блокпен таныса отырып, біз жұмысқа кірісе аламыз. Жұмысқа кіріспес бұрын, жан жақты қызығушылық болмаса, сіздің дизайныңыздан практика жүзінде ештеңе шықпайтынын айта кеткен жөн. Білімге – жақсы, түсіністікпен қарау – сәттіліктің кепілі! [5].

Біздің жұмыс барысы:

Тақырыптардың анықтамасы

Парақтағы орналасудың шамамен көрінісі

Масштабты анықтау

Қаріп анықтамасы

Түс анықтамасы

Тақырып құру

«Дене» элементін толтыру

Қосымша блоктарды құру

Жертөле құру

Өнім картасын жасау

Қосымша бөлімшелер құру

Сайт тақырыбы: Үй тауарларының интернет-дүкені.

2.3. Онлайн дүкеннің жалп схемасы

Интернет арқылы тұтынушы шолушының көмегімен интернет-дүкеннің сайтына кіреді. Веб-сайтта электронды витрина бар, онда тауарлар каталогы (іздеу мүмкіндігі бар) және тіркеу ақпаратын енгізу, тапсырыс беру, интернет арқылы төлем жасау, жеткізуді өңдеу, сатушы туралы ақпарат алу үшін қажетті интерфейс элементтері бар. [4]

Сатып алушыны тіркеу тапсырыс берген кезде немесе дүкенге кіре берісте жүргізіледі. Өнімді таңдағаннан кейін сатып алушы төлем мен жеткізілім қалай жасалатынын көрсететін форманы толтыруы қажет. Жеке ақпаратты қорғау үшін өзара әрекеттесу қауіпсіз арна арқылы жүргізілуі керек. Тапсырыс беру мен тіркеуді аяқтағаннан кейін сатып алушы туралы барлық жиналған ақпарат электронды дүкеннен интернет-дүкеннің сауда жүйесіне түседі. Сауда жүйесі қоймада сұралған өнімнің болуын тексереді, төлем жүйесіне сұранысты бастайды. Қоймада тауар болмаған жағдайда жеткізушіге сұраныс жіберіледі, ал сатып алушыға кешігу уақыты туралы хабарланады.

Егер тауар сатып алушыға тапсырылған кезде төлем жасалса: курьермен немесе жеткізілім бойынша қолма-қол ақшамен, тапсырыстың фактісін растау қажет. Көбінесе бұл электрондық пошта немесе телефон арқылы болады.

Егер Интернет арқылы төлеуге мүмкіндік болса, төлем жүйесі қосылған (PayPal, EasyPay, WebMoney және т.б.). Интернет-төлем туралы хабарландырудан кейін сауда жүйесі жеткізу қызметіне тапсырыс береді.

Іс жүзінде электронды дүкендердің сауда жүйелері сирек толық автоматтандырылған. Олар интернет-дүкен кәсіби түрде жасалған және онда қателер болмаған жағдайда ғана толық автоматтандырылған. Сатып алудың жеңілдігі көбінесе пайдаланушылардың қателіктерінің көбеюіне әкеледі (әсіресе, электронды дүкеннің сапасыз дизайнымен және онлайн көмегінің жоқтығымен)-бұл дүкен үшін айтарлықтай шығын. Сондықтан менеджер тапсырыстың әрбір жеке фактісін тексеруі керек. Жалғыз ерекшелік - бұл ақысыз өнімді (файлдар, мұрағаттар және т.б.) сату, оны Интернет арқылы тікелей минималды шығынмен жеткізуге болады. [5].

Электронды сауданың негізгі проблемалары Интернет пен нақты белсенділіктің қиылысында жатыр деп айтуға болады. Қарапайым саудада сатып алушы өнімді визуалды түрде бағалауға, оның сапасы мен сипаттамаларын анықтауға болатындығына үйренеді. Электрондық коммерцияда ол мұндай мүмкіндіктен айырылған. Ол сене алатын максимум - бұл өнімнің фотосуреті және оның сипаттамаларының тізімі. Көбінесе бұл ақпарат жеткілікті, бірақ мұнда эмоционалды және психологиялық факторлар ойнайды. Электронды дүкендердің көпшілігінде тауарды жеткізуде қиындықтар бар, әсіресе егер тауар бағасы төмен болса. Сондай-ақ, проблемалар интернет-дүкенде тауарға ақы төлеу қажет болғанда туындайды. Мұның көптеген себептері бар: азаматтардың жалпы банк жүйесіне қатысты сенімсіздігі және қолма-қол ақшасыз есеп айырысу, электронды төлемдердің ұйымдастырушылық-құқықтық мәселелерінің шешілмеуі, Интернет арқылы жүргізілетін операциялардың қауіпсіздігі белгісіз.

Жалпы, кез келген интернет-дүкеннің техникалық жағын электронды витринаның және сауда жүйесінің комбинациясы ретінде қарастыруға болады.

Электронды витрина келесі міндеттерді орындауға арналған:

* каталог немесе прейскурант түрінде сатылатын тауарлар базасының интерфейсін қамтамасыз ету;

* сатып алушының электронды «себетімен» жұмыс жасау;

* сатып алушыларды тіркеу;

* төлем мен жеткізу әдісін таңдаумен тапсырыстарды тіркеу;

* сатып алушыға онлайн көмек көрсету;

* маркетингтік ақпаратты жинау;

* сатып алушылардың жеке ақпаратының сақталуын қамтамасыз ету;

* ақпаратты сауда жүйесіне автоматты түрде беру.

Интернет-дүкеннің бет жағы Интернет-серверде орналасқан және белсенді мазмұны бар веб-сайт болып табылады. [5].

Электронды дүкеннің витринасының негізін әр түрлі құрылымдауға болатын (тауарлар санаты бойынша, өндірушілер бойынша) бағаланған тауарлар каталогы құрайды, олар әр өнімнің сипаттамалары туралы толық ақпаратты қамтиды. Пайдаланушы өзіне ұнайтын өнімді таңдағаннан кейін оны «себетке» орналастырады. Тапсырысты аяқтағанға дейін кез келген уақытта сатып алушы себеттің мазмұнын және әр түрдегі өнімдердің санын өңдей алады.

Тіркеу процесін жүйе каталогтан элементтерді таңдаудан бұрын немесе кейін бастауға болады. Тауарды таңдағаннан кейін тіркеу деректерін енгізу сатып алушыға осы интернет-дүкеннен бірдеңе сатып алуды шешпеген жағдайда уақытты үнемдеуге мүмкіндік береді.

Көбінесе электронды витрина - бұл интернет-дүкен, ал екінші маңызды бөлігі - электронды сауда жүйесі жоқ. Тұтынушылардың барлық сұраныстары тапсырысты өңдеудің автоматтандырылған жүйесіне емес, сату менеджерлеріне түседі.

2.4. Онлайн дүкеннің көрінісі мен функциясын конфигурациялау

Өнімдерді сайтқа қоспас бұрын, тауарларды төлеу мен жеткізудің нұсқаларын жасамас бұрын, электронды дүкен мәзір блоктары мен ақпараттармен толтырылған кезде сайттың сыртқы келбеті қалай өзгеретінін бақылай алатындай етіп сайт үлгісін орнату ұсынылады. Осы шаблонмен конфигурация. Үлгі «Орнату/Жою» мәзірі арқылы орнатылады. Бұл сайт үшін қолданылатын үлгісі бар мұрағатта «siteground-j15-18.zip» атауы бар. «Үлгі менеджері» мәзірінде орнатқаннан кейін, белсенді қалыптан әдепкі үлгіні алып тастау арқылы жаңа үлгіні белсенді ету керек.

Интернет-дүкеннің веб-сайтын жағымды ету үшін жарнамалық суреттерді және басқа дүкендердің сәйкес сілтемелерін интернет-дүкеннен алып тастау қажет. Бұл әдетте Joomla әзірлеуші сайттарына сілтемелер. «Ctrl + U» пернелер тіркесімі біз тұрған сайт парағының кодын ашады, сол жерде «Ctrl + F» пернелер тіркесімін қолдана отырып, сіз іздеген мәтіндік ақпаратты енгізетін іздеу мәзірі ашылады. Сайт бетінде көрсетілетін қызығушылық. Бет кодынан қажетті элементті тапқаннан кейін біз оның класын немесе HTML тілінде қолданылатын басқа деректерді іздейміз. Осыдан кейін сізге «im» интернет-дүкенінің түбірлік қалтасында көрсетілген элементті іздеуді қолдану қажет, нәтижесінде іздеу мәзірі осы ақпаратты көрсетуге жауапты құжаттарға электронды сайт беттерінде сілтеме жасайды (әзірлеуші сайттарына сілтемелер мен жарнамасы бар суреттер). Бұл жағдайда бұл файл «index.php» болып табылады, ол бірден екі бағдарламалау тілін біріктіреді: HTML және PHP. Файл кодының сайтқа суреттер мен сілтемелерді көрсетуге жауапты бөлігін алып тастағаннан кейін барлық қажет емес элементтер интернет-дүкен беттерінен жойылады.

Енді сіз интернет -дүкен құруға кірісе аласыз. Joomla-да «Menu\main menu\create new\Virtuemart» тармағына өтіңіз, бұл мәзірді «Electron - каталог» деп атаңыз және «әдепкі» таңдау арқылы оны белсенді күйге қойыңыз. Бұл мәзір «user3» позициясының жоғарғы жағында жақсы көрінеді, бірақ қазір сол жақта». Оны жылжыту үшін «Модуль менеджеріне» өту керек, барлық модульдер тізімінен «mainmenu» тауып, оның орнын «user3» етіп өзгерту керек. [4].

Мен мәзірді «user3» позициясына қоямын, мен оны «Біздің дүкен туралы» деп атаймын, бірақ бұған дейін келушілер қадағалағысы келген кезде сайтта көрсетілетін етіп ақпараттық материал жасауым керек. Дүкен туралы ақпаратқа сілтеме алу үшін «Материалдар \ Материал менеджері» бөліміне өтіп, қажетті ақпаратты қамтитын мәтін енгізу өрісін толтырыңыз. Ыңғайлы болу үшін мен жаңа материалды мәзірмен бірдей деп атауды ұсынамын, себебі сайтта материал көп болған жағдайда, сіз қате жіберіп, оны жөндеуге көп уақыт жоғалтуыңыз мүмкін.

Енді біз «mod_virtuemart_1.1.9.j15.zip» модулін орнатамыз, ол интернет-дүкеннің сайтында навигацияға жауап береді. Содан кейін оны «Модуль менеджерінде» қосыңыз және оны конфигурациялауды бастаңыз. Біз тақырып ретінде «Каталогты» көрсетеміз, қалқымалы санаттары бар негізгі өнім санаттарының мәзірін беретін дисплей опциясы ретінде «JSCook» таңдаңыз және дисплей опциясын тік етіңіз, өйткені біз бұл модульді «сол жақ» позициясы деп атаймыз.

Мен сондай-ақ интернет-дүкенде өнімді іздеуге, сайттағы пайдаланушыларға авторизация жасауға және сатып алушы арбамен тұтынушылардың жұмысына жауап беретін модульдерді орнатамын. Мен модульдерді орнату мен өңдеудің егжей-тегжейіне тоқталмаймын, өйткені барлық кезеңдер Virtuemart негізгі модулін орнату мен өңдеу кезеңдеріне ұқсас.

Модульдерді орнату арқылы мәзір блоктарымен жұмыс аяқталғаннан кейін Virtuemart компоненті арқылы интернет-дүкеннің негізгі параметрлеріне өтуге болады. Біз тек екі қойындымен жұмыс жасаймыз: «Жалпы параметрлер» және «Сайт».

Бірінші қойындыда тұтынушы қалдыра алатын өнімге пікірдің максималды және минималды ұзындығын орнатамын. «Баға көрсету» элементінде құсбелгі болуы керек, әйтпесе интернет-дүкеннің орнына сіз тауарлардың каталогын ала аласыз. Мен «Қаптаманың құнын көрсет?» тармағын белсенді жасадым. Сол өнімді көп мөлшерде арбаға қосқаннан кейін, өнімнің әрбір бірлігі үшін бөлек емес, тұтастай алғанда барлық мөлшер бойынша жалпы баға есептеледі. Мен сонымен қатар сайтта пайдаланушыларды тіркеуді жеңілдету және тездету үшін жаңа есептік жазбаларды іске қосу туралы талапты өшірдім, себебі егер клиенттердің көп саны тіркелсе, сізде барлық есептік жазбаларды белсендіруге уақыт болмауы мүмкін. Бұл бетбелгіде бізді қызықтыратын соңғы нәрсе - «Қоймадағының бар-жоғын тексеру керек пе?» [6].

2.5. HTML құжатының құрылымы.

HTML-бұл құжаттарды белгілеудің тег тілі, яғни HTML тіліндегі кез-келген құжат элементтер жиынтығы, әр элементтің басы мен соңы тегтер деп аталатын арнайы белгілермен белгіленеді. Тегтің аты терілген регистр HTML-де маңызды емес. Элементтер бос болуы мүмкін, яғни ешқандай мәтін және басқа деректер жоқ (мысалы, <br> жолының аударма тегі ). Бұл жағдайда жабу тегі әдетте көрсетілмейді, дегенмен <br/>қолданған дұрыс. Сонымен қатар, элементтерде олардың қасиеттерін анықтайтын атрибуттар болуы мүмкін (мысалы, <font> тегінің қаріп өлшемі). Атрибуттар ашылатын тегте көрсетіледі. HTML құжатын белгілеу бөлігінің мысалы: [7].

<p > екі тег арасындағы Мәтін – ашу және жабу.</p>

<a ="http://www.example.com" >мұнда элемент атрибутын қамтиды.</a>

Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!