Материалдар / Интернет сатылым

Интернет сатылым

Материал туралы қысқаша түсінік
І курс студенттеріне арналған сабақ жоспары. Мектеп бағдарламасы бойынша "Заттар интернеті" тақырыбына сәйкес келеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2024
726
1 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

____________Құрманғазы аграрлы техникалық колледжі____________

(білім беру ұйымының атауы)

Оқу сабағының жоспары

Модуль/Пән

Информатика

Педагог

Темиралиева Нургул

2023 жылғы "1" қараша

Жалпы мәліметтер

___І курс, №58, 59 топ

Бөлім/ бөлімше

Ақпараттық процестер мен жүйелер

Сабақтың тақырыбы

Интернет сатылым

Сабақтың түрі

Жаңа сабақты меңгерту

Мақсаты (оқу нәтижелері)

11.3.4.8 - «Заттар интернетінің» жұмыс қағидаларын сипаттау

11.3.4.9 - «Заттар интернетінің» перспективалары туралы айту

Міндеттері

(бағалау критерийлері)

Интернетте (интернет-сатып алу) жүзеге асыра алады.

Күтілетін нәтижелер

Офлайн сауда мен онлайн сауданың айырмашылықтарын біледі.

Интернет арқылы қажетті тауарға тапсырыс беріп, оның келу жолын бақылайды.

Қажетті ресурстар

Компьютер, интернет, интернет дүкен сайттары

Сабақтың барысы:

Уақыт

Іс-әрекеттер мен тапсырмалар

Бағалау

Ресурс

2 мин

1.Студенттермен амандасу, түгендеу.



3 мин

Білімді жаңарту

1-тапсырма: Wordwаll программасында сұрақтарға жауап беру арқылы білім алушылардың алдыңғы сабақта алған білімдерін тексеру.



Дискриптор:

  • Қазақстанды цифрландыру мақсатын біледі.

  • Электронды үкімет порталының қызметін түсінеді


Бағалау: Бағдаршам әдісі

https://wordwall.net/ru/resource/63483268

10 мин

Жаңа білім

«Миға шабуыл» (берілген сурет арқылы тақырыпты табу)

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

интернет дүкен түсінігі;

интернет дүкеннің жұмыс істеу қағидалары;

интернет дүкеннің даму болашағы туралы білетін боласыңдар.

Жаңа тақырып пен мақсаттары айтылғаннан кейін мұғалім видеоны көрсету арқылы жаңа тақырыпты түсіндереді.


Дискриптор:

  • Интернет дүкен туралы түсінігі қалыптасады

  • Интернет дүкен перспективасы туралы түсінік қалыптасады



Бағалау: ауызша бағалау «Жарайсың»

Слайд, сурет

https://youtu.be/reWLSn4mbZgь

5 мин

Жұптық жұмыс:

1 тапсырма: Заттар интернетінің бағыттарын топтастырыңыз. Түйінді сөздер: Э-коммерция, логистика, өнеркәсіп, өмір салты, ақылды қалалар, медициналық көмек, ақылды үй. (5 балл)

Тұрмыстық заттар интернеті

Өндірістік заттар интернеті





Дискриптор:

  • Тұрмыстық және өндірістік заттар интернетін ажыратады


Бағалау: студентттің өзін өзі бағалауы



https://wordwall.net/ru/resource/64450613

10 мин

Жеке жұмыс:

1 тапсырма: Интернет сатылымды өз елді мекеніңде пайдалану концепциясын ұсыныңыз.


Дискриптор:

  • Ауылда интернет дүкенді пайдалану концепциясын ұсынады.

  • Ауыл тұрғындарының қажеттіліктерін анықтайды

Бағалау: Смайл арқылы бағалау

Презентация


5 мин

Топтык жұмыс:

1 тапсырма: Дәстүрлі дүкен мен интернет дүкенді салыстырып, артықшылықтары мен кемшіліктерін кестеге жазыңыз.

Дәстүрлі дүкен

Интернет дүкен





Дискриптор:

  • Дәстүрлі дүкен мен интернет дүкеннің артықшылығын және кемшіліктерін біледі

Бағалау: студентттің өзін өзі бағалауы


Intech IWB бағдарламасында жұмыс

5 мин

Қорытындылау

Easy Quizzy бағдарламасында тапсырма орындау. (5 балл)

  1. Өнімдерді тек өз веб-сайттары арқылы сататын компаниялар:

  1. Amazon, TigerDirect және NewEgg

  2. Pinduoduo, Sulpak, Alser

  3. Joom, Alibaba

  1. Дүниежүзілік желі құрылмай тұрып Redifon’s Office Revolution деп аталатын жүйені дамытып, сату компанияларын, жеткізушілерді және тұтынушыларды біріктірген кім?

  1. Чарлз Стэк

  2. Майкл Олдрич

  3. Стив Джобс

  1.  books.com интернет дүкені қай жылы іске қосылды?

  1. 1991

  2. 1995

  3. 1992

  1. Клиенттерге өнімді немесе қызметті сату және олармен қарым-қатынасты басқару мақсатында интернет желісіндегі дәстүрлі маркетингтің барлық аспектілерін пайдалану тәжірибесі.

  1. Интернет маркетинг

  2. Тауар

  3. Сату орны

  1. Интернет сауданың артықшылығы: (бірнеше дұрыс жауап бар)

  1. Бағаның арзандығы

  2. Тауардың сапасыздығы

  3. Уақытты үнемдеуде

  4. Интернетке тәуелділігі

Дискриптор:

  • Интернет дүкен тарихын біледі

  • Интернет арқылы ғана сауда жүргізетін сайттарды біледі

  • Интернет сауданың артықшылығын біледі

Бағалау: студентттің өзін өзі бағалауы

Интернет сатылым.ехе

5 мин

Рефлексия

Бүгінгі сабақта алған жаңа білімдеріңді күнделікті өмірде қандай жағдайда қолдануға болады? Мысал келтіріңдер





Пән оқытушысы Н. Темиралиева

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!