Материалдар / Интернеттегі қауіпсіздік

Интернеттегі қауіпсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадағы файлдарды өзгерту, жүктеп алу және орналастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
877
1 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сынып:5 Пәні: Сабақ 1МектепҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыКомпьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.4.1.1 - қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау
Сабақ мақсатытехника қауіпсізідгі ережелерін бұзу кезінде өзінің денсаулығына зиян салдарын анықтау компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолдану
Бағалау критерийітехника қауіпсіздігі ережелерін біледі және айтады: жұмыс кезінде, жұмыстан кейін, кабинетте жұмыс алдында ережелерді сақтайды техника қауіпсіздігі ережелерін бұзу кезінде себептер мен салдарының өзінің денсаулығы үшін салдарын айқындайды; компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолданады.
Тілдік мақсаты

Оқушылар істей алады: дұрыс сымбаттылық мәселесінің маңыздылығын талқылауды (сөйлеу дағдысы мен тыңдау) денсаулығын сақтап қалуға көмектесетін жаттығулар кешенін суреттеуге (жазу дағдысы)Пәндік лексика мен терминологияКөру нашарлауы, сымбатының бұзылуы, сіңір созылуы, денсаулық пен қауіпсіздік, қауіп Білек, мойын, қол, арқа, иық, омыртқа, іш, буындарҚатайту, созу, бойын еркін ұстау, баурау.Ауызекі сөйлесуге/жазуға пайдалы сөйлем қатары(сіңір созылуының жарақаттық сипатының созылмалылығынан,көздің шаршаңқылығы/ширыққандығы) қашып құтылу үшін алдымен ........., сонан соң .......... қажет.Сымбаттылықты жақсарту үшін сіз біріншіден……..көз жеткізуіңіз, сонан соң ………..Қауіпсіздікті сақтау ............тәуелді.
Пәнаралық байланысАдам анатомиясы, адам сүлдесі. Физика (электр құралдары мен электрмагниттік сәуле шығару)
Алдын ала білімі

Оқушылар компьютердің негізгі қызметі, негізгі бөлшектері, компьютер қандай қызмет көрсету саласында өолданлатыны туралы біледі.

Ресурстар1.Жалпы білім беретін мектептер 5 сынып үшін Информатика-оқулығы./З.М.Журбенко, О.В.,Козина, С.А.Нургалиева – Астана: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ААҚ, 2017, -8-9 бет, 1бөлім Компьютер және қауіпсіздік.2. 1 Қосымша Сабаққа тарату суреттері3. сабақ басында URL-суреттер
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минут«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізуОқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.Сабақтың басталуы.(У) Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтыңдар.(Г) Оқушылар сабақ тақырыбын атайды: Денсаулығын және техника қауіпсіздігі ережесін сақтау.Техника қауіпсіздігін сақтау туралы видео көруге беріңізhttp

(У) Егер сіз техника қауіпсіздігін сақтамаған жағдайда, не болады?Оқушылар сабақтың міндеті мен мақсатын атайды:Бүгін біз техника қауіпсіздігі ережелерін сақтамағанның қандай салдар болатынын білетін боламыз. Біз қауіпсіздік туралы айтамыз. Компьютермен жұмыс кезінде өзініңң жұмысын қалайй дұрыс ұйымдастыру керек. .(У) Информатика оқулығын ашыңдар. 8 беттегі диалогты оқыңдар. (У) Түйінді сөздерді қолданып, жұптасып диалог құрастырыңдар. (П) Жұптасып диалог құрастырады.(У) Диалог нәтижесі бойынша қорытынды жасаймыз. Мұғалім үшін нұсқаулық: оқушыларды жеке өз диалогтары бойынша қорытынды жасауды сұраңыз. Қорытынды: «компьютерге тәуелділік», «көз аурулары» пайда болмас үшін ережелерді сақтау керек.



Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.















Сабақтың ортасы8 минут





1 минут







5 минут



3 минут16 минут

Жаңа сабақты түсіндіруУ) Ойланып, бөлініңдер: Суретің қандай сұраққа жауап береді?- Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды? - Компьютер бізге қалай ықпал етедіқауіпсіздік техникасын бұзу;- Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру.Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді. Оқулықпен жұмыс жасаймыз№1 топқа тапсырма. Жалпы қауіпсіздікке қойылатын жалпы талаптар қандай ? (суретпен, сызбамен қорғау)№2 топқа тапсырма. Апат жағдайындағы қауіпсіздік талаптар . ( топтастыру, оқушылар акт тақтаға жазады )№3 топқа тапсырма. Алғашқы медициналық көмек көрсету. (Флипчартқа өз ойларын жазып пікірлесу)Мұғалім үшін нұсқаулықтар: Жоғары деңгей дағдысы: сараптау және бағалауАлдын ала сыныптағы оқушылар санына сәйкес суреттерді басып алыңыз (мысалы: 12 сурет). Сабаққа дейін кабинетте суреттерді жасырып қойыңыз. Оқушылар суреттер тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарды таңдау үшін, курветкаларда сұрақтар дайындаңыз (сурет бойынша): - Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды?- Компьютер бізге қалай ықпал етедіқауіпсіздік техникасын бұзу;- Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?















Оқушылар әрекетіКабинетте суреттерді тауып, топқа бөлінеді. 770 ₸ - Сатып алу
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!