Оқытуда
қолданылатын әдіс-тәсілдер:
|
Графикалық диктант,
сұрақ – жауап, слайд көрсету, тәжірибе, топтық жұмыс,жұптық
жұмыс,жеке жұмыс ,кері байланыс.
|
Сабақтың басы
0-2 минут
2-10
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен амандасу,
түгелдеу. 3 топқа бөлу
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру-көңіл-күйін сұрау,қол
соғу
Үй тапсырмасын
тексеру-
Сыныппен
жұмыс
Графикалық
диктант
Иә- ^ Жоқ-¯
1. Латынша “диссоциация” “ыдырау”деген сөзді білдірмейді
2. Сілтілер- суда еритін негіздер
3. Спирт,қант, оттек,сутек –тоқ өткізетін электролиттер
4. Тұз, сілті, қышқылдар- ионға ыдырамайды
5. Теріс зарядталған иондар аниондар деп аталады
6. Тұз, сілті, қышқылдар- тоқ өткізетін электролиттер
7. Оң зарядталған иондар аниондар деп аталады
8. Су молекуласы екі ионнан тұрады
Жұпта тексереді-жауабы тақтаға
шығады
Кері
байланыс: Қателіктер айтылып
жөнделінеді
Бағалау: жұпта бағалау-бағалау парағына
қою
«Серпілген
сауал»
Ион алмасу
реакциясының жүру жағдайлары
қандай?
Егер тұнба,газ,су
түзілсе реакция соңына дейін жүреді. Осыған көз жеткізу үшін
практикалық жұмыс орындаймыз
Жаңа сабақтың тақырыбы
және мақсаттары оқушылармен бірге
анықталады.
Қауіпсіздік
ережелерін қайталау
|
Презентация
|
Сабақтың ортасы
10-35
мин
Сабақтың соңы
35-40
мин
|
Топтық
жұмыс
Тапсырма,бағалау парақтарын
тарату , жұмысты дәптерде
орындау.
Бағалау
критерийлері:
-
Техника қауіпсіздігі
ережелерін біледі
-
Нұсқау бойынша жұмыс жасай
алады
-
Молекулалық теңдеулерін дұрыс
жазып, теңестіре алады.
ЭДТ тұрғысынан толық-иондық, қысқартылған-иондық теңдеулерін дұрыс
жазып, катион мен анионды дұрыс көрсете алады.
Химиялық қосылыстарды дұрыс оқи алады.
-
Болжам бойынша жұмыс жүргізіп,
қорытынды жасай алады
Қауіпсіздік
техникасының ережелері:
-
Шыны ыдыспен жұмыс
істегенде, пробиркаларды штативқа бекіткенде өте сақ болыңдар,
өйткені шыныдан жасалған құралдар өте
сынғыш
-
Қышқылдар
ерітінділерімен жұмыс жасағанда өте абай болыңдар, егер қышқыл
қолға тисе, тез арада сумен жуып, мұғалімге
айтыңдар.
-
Спиртшамды қолдағанда
жанып тұрған спиртшамды басқа партаға
апармаңдар.
-
Тәжірибелерді бітірген
соң жұмыс орындарын тазалыққа келтіріңдер,қол
жуыңдар
Тәжірибе нәтижесін
бақылап, кестеге жазыңыз.
Тақтаға теңдеуді
жазыңыз
Кері
байланыс.
Тәжірибе нәтижесі
оқушылармен талқыланады.
Бағалау: Оқушы бағасы -бағалау
парақтарына қойылады
Мұғалім
бағасы-Оқушылардың дәптерде жазылған теңдеулері тексеріліп, келесі
сабақта қателіктері айтылады.
Рефлексия
Нені
меңгердіңіз?
Сабақта ұнаған 2
тәжірибе
Топ жұмысы қандай
деңгейде өтті деп ойлайсыз? Өз жұмысыңызға қанағаттанасыз
ба?
Оқушылар өздерінің
жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша
бағалай алады.
Қорытынды.
Үй
тапсырмасы: Қайталау §10-11 Есеп: 52
бет, №2,4
Шығармашылық
тапсырма
1.Қыста жол тайғақ болғанда
жолға тұз себеді. Неге?
2.Әк, бор жейтін кісілердің
асқазанында қандай газ түзіліп, бауыр мен бүйрегіне қандай тас
жиналады?
3.Кола сусынын көп ішкен
адамның ағзадан қандай иондары жойылады? Реакциямен
дәлелде
|
түрлі металдар тұздарының
ерітінділері (мыс,темір,натрий,калий, кальций); қышқыл ерітіндісі,
сілті, металдық мырыш; сынауықтар, тұрғы,спиртшам,
су,сіріңке,қасық
Дәптер,оқулық
Тапсырма ,бағалау
парақтары
Презентация
сынауықтар, ерігіштік кестесі,
тұз қы
шқылының ер темір хлориді,
темір сульфаты,
металл-мырыш,индикаторлар.
|