Сабақтың
басы
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
10
мин
|
1.Сәлемдесу.Оқушыларға жақсы көңіл-күй
сыйлау;
Топтарға бөлу(деңгейлеріне
қарай)
Топ ережесін еске түсіру.
Топтастыру.
2. Quizizz қосымшасы
арқылы өткен тақырыпты қайталау
1.Электртерістілік период бойынша солдан оңға
қарай
AАртады
BКемиді
CАртып, сосын кемиді
2. Химиялық байланыс атомның сыртқы
қабатындағы... арқылы түзіледі
Aпротондар
Bэлектрондар
Cнуклондар
Dбөлшектер
Eнейтрондар
3.Басқа
атомдардың электрондарын тарту қабілеті
Aэлектрөткізгіштік
Bэлектртерістілік
Cбейтараптану
Dиондану
Eатомдану
4.Коваленттік... байланыс екі әртүрлі бейметалл
атомдардың әрекеттесуінен түзілген
байланыс
Aполюссіз
Bполюстік
Cакцепторлы
Dдонорлы
5.Бейметал
атомдардың ортақ электрондары жұптасуы арқылы түзілетін
байланыс?
AМеталдық
BКовалентті
CБарлығы
DИондық
6.Ковалентті полюсті байланысқан қосылыстарды
табыңыз?
ACO2 SiCl4 HBr
BH2 O2 S8
CHCl NaCl
PH3
DNaCl CaS
K2O
|
1. «Атом,молекула» әдісі арқылы 3 топқа
бөлінеді
1-топ «Ион»
2-топ «Катион»
3-топ «Анион» топтасады
Топ басшыларына бағалау парағы
таратылады
2.Оқушылардың сабаққа назарын
аудару үшін алдыңғы білімді өзектендіру және
Quizizz
қосымшасы арқылы білім алушылар өткен тақырып бойынша тест
тапсырады.
4. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Тесттің қорытындысы арқылы білім алушыларды «Қошеметтеу»
әдісімен бағалау
|
Аудиожазба
Топ ережесі
Quizizz қосымшасы
|
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Жаңа сабаққа
кіріспе:
1.Жаңа тақырып бойынша бейне материал
көрсету
2.Топтық жұмыс «Попс» әдісі арқылы 3 топқа тапсырма
береді.
1-топ «Ион» Иондар деген не? Катион мен анион қандай
бөлшектер? Мысал келтір.
2-топ «Катион» Иондық байланыстар әдетте
қандай атомдар арасында түзіледі? Валенттілік электрондарын
беретін және қосып алатын атомдар қалай
өзгереді?
3-топ «Анион»
Иондық байланыстың түзілу механизмін
түсіндіріңдер
3. Бекіту тапсырмасы: Жұптық
жұмыс
«Венн диаграммасы»
|
1.Көрсетілген бейне материал бойынша жаңа сабақтың
тақырыбын анықтайды
2. Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып,
өз дәптерлеріне жазып алады.
«Попс» әдісі арқылы постер дайындайды,
қорғайды.
Оқушылар
бейнекөріністен алған мәліметтерін пайдаланып, сұрақтарға жауап
жазады.
1-топ
Дескриптор:
Ионға анықтама
бер.
Катионға анықтама бер. Мысал
жаз.
Анионға анықтама бер. Мысал
жаз.
2-топ
Дескриптор:
Иондық байланыс қандай
элементтер арасында түзілетінін жаз.
Электрон беретін атом қандай
ионға айналатынын жаз.
Электрон қосып алатын атом
қандай ионға айналатынын жаз.
3-топ
Дескриптор:
Иондық байланыстың қандай
элемент атомдары арасында түзілетінін жаз.
NaCl мысалында иондық байланыс
түзілу механизмін жаз.
Топтар бірін бірі жапсырмалар
арқылы бағалайды
Білім алушылар «Венн
диаграммасын» жұбымен дәптерлеріне
орындайды
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды
дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады.
Саралау: Бұл жерде саралауың «Попс» әдісі
көрінеді.
1-топ Бағалау
критерийі:
Ион, катион, анионға анықтама
беріп, мысал жазады.
2-топ Бағалау
критерийі:
Иондық байланыс түзетін
элементтерді біледі.
Валенттілік электрондарын
беретін және қосып алатын атомдардың ионға айналатынын
түсінеді.
3-топ
Бағалау
критерийі:
Иондық байланыстың
электртерістілігі қандай атомдар арасында түзілетінін
біледі.
Иондық байланыстың түзілу
механизмін дұрыс жазады.
ҚБ:
Өте жақсы -
жасыл
Жақсы -
сары
Орташа -
қызыл
ҚБ: 1-10 баллдық жүйе
бойынша әр жұп бірін бірі
бағалайды.
|
Д/К экраны, оқулық, жұмыс
дәптері
А3
постері ,
маркер, стикер
Жұмыс
дәптері
|
|