Материалдар / "Иондық байланыс"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Иондық байланыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа форматта құрастырылған. Сабақ барысында түрлі әдіс тәсілдер тиімді қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2024
64
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы:.Иондық байланыс

Бөлім:

8.3В Химиялық байланыс түрлері

Педагогтің аты-жөні:

Жумадилова Раушан Жақсылыққызы

Күні:

06.02.2023

Сыныбы: 8 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Иондық байланыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.4.2 -иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттау және иондық қосылыстардың қасиеттерін болжау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Иондық байланыс және оның түзілуін анықтайды

Көпшілік оқушылар үшін:

Иондық қосылыстардың қасиеттерін сипаттайды.

Кейбір оқушылар үшін:

Иондық байланыстың түзілу механизмін сипаттайды

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

10 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы мен бірлескен оқу ортасын құру

а). Топ ережесін еске түсіру.

б). Топтастыру.








ІІ. Бағалау парағын тарату, қолданылуын түсіндіру.




Оқушылардың сабаққа назарын аудару үшін алдыңғы білімді өзектендіру және қайталау.

ІІІ.Үй тапсырмасын сұрау.

1.№6 тапсырма.

«Көршіңді тексер» әдісі Сәйкестендіру

2.«Кім білімпаз» әдісі арқылы өткен сабақты қайталау

«Атом және молекула» ойыны. Ойынның шарты: атом деген кезде оқушылар жалғыз, ал екі молекула деген де екеу болып, алты молекула деген кезде алтау болып бірігеді. Осы бойынша оқушылар төрт топқа бөлінеді. Топ аттарын өздері қояды және түсініктеме береді

І. ... ІІ. ... ІІІ. ... IV. ...







Оқушылар сабақ барысында өзін – өзі бағалайды







Оң жағындағы көршісімен дәптерлерін ауыстырып, бірін-бірі бағалайды.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Мақсаты:

Тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі:

Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


Бұл өзінің мықты және әлсіз жақтары, мүмкіншіліктер мен мәселелері жайлы ақпараттарды талдап, жинауға бағытталады.


Дескриптор: Жалпы - 2 балл


Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Дескриптор: Жалпы - 1 балл



Презентация 1















Оқулық,

дәптер



Презентация 2

Жаңа сабаққа кіріспе

7 минут



(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстырамын.

§37. 131 бет. Иондық байланыс.Оң және теріс зарядталған иондардың электростатикалық тартылысы негізінде түзілетін байланыс.

Тірек сөздер:

Ион

Катион

Анион

Ион заряды

NaCl молекуласында иондық байланыстың түзілуін түсіндіремін.



MgCl2 молекуласында иондық байланыстың түзілуін оқушылармен бірге жазамыз

Оқушылар жаңа сабақ тақырыбын дәптерге жазады. Сұрақтарға жауап береді


1.Иондар дегеніміз не?


2.Катиондар дегеніміз?


3.Аниондар дегеніміз?






Тірек сөздермен танысып, натрий хлориді молекуласында иондық байланыстың түзілу механизмін жазып алады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

20 мин.

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді

4. Тапсырма

Химиялық байланыс түрлерін ажыратыңдар:

NаF, К2 О, PH3 , F2 , N2 , K2S , H2,S, HBr, CaCl2, SO2


Ковалентті полюсті


Ковалентті полюссіз


Иондық



Дескриптор: Жалпы - 2 балл

4.Тапсырманы орындайды.

Химиялық байланыс түрлерін ажырата біледі.







ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс

дәптерлері.








Топтық жұмыс тапсырмаларының орындалу барысын түсіндіру.

Топтық жұмыс:Қалаған есікті таңда!

1-топ: Оқулықта №5 тапсырма. Жай заттардан МgO, AlCl 3 түзілгенде электрондардың ауысуы қалай жүзеге асады? Сызбанұсқамен көрсету.


2-топ: “Лабиринт” әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру


3-топ: Берілген реагенттерді қолдана отырып, иондық байланыстың түзілу механизмін түсіндіру

4-топ: « Тарсия » әдісі арқылы

сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендіру


Дескриптор: Жалпы - 2 балл

4.Тапсырманы орындайды.

Иондық байланыстың түзілу механизмін біледі. Иондық байланыс қасиеттерін сипаттай алады.





Менделеев кестесі

Оқулық

Маркер

Ватмандар

Химиялық реагенттермен ыдыстар


2 минут

Оқушыларға жұптық жұмыс тапсырмаларын беру, орындау ретімен таныстыру




Жұптық жұмыс.

Қатар орналасқан үш элемент ішінен ортанғы элементті тауып, бос ұяшықтың орнына сәйкес элементтің атомдық моделін сал.

table 1

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!