Сабақтың
басы
|
Сыныпты
ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдесу. Сынып
тазалығына назар аудару. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
2. Сабақтың
мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге
талқылау.
|
Актуалдау. Дөңгелек стол
әдісі.
Иррационал санды
түрлендіру
Оқушылар «Иррационал
өрнектерді түрлендіру» тақырыбына байланысты өздері білетін
ақпараттарды топта талқылап, өз пікірлерін ортақ қағазға жазады да,
келесі сол жағындағы қатысушыға жылжытады. Сөйтіп, топтың әр
мүшесінің қатысқаны белгілі болады. Барлық жанұялар лидерлері
жанұяда жазғандары бойынша класта презентация
жасайды.
Дескриптор.Оқушы:
-барлық ақпараттарды
жинақтайды;
-парақты жылжытып, өз
пікірлерін жазады;
-класста презентация
жасайды;
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
|
Түрлі түсті қима қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
|
Сабақта сыни
ойлаудың күрделендіру
қағидасы басымдық
табады.
Жаңа
материал.
Білу және
түсіну.
1.
Теориялық
материалды bilimland сайтының бейнебаянымен түсіндіріледі. Рационал
көрсеткішті дәреже қасиеттері ұсынылады және мұғалім әрбір қасиетке
мысал тақтада көрсетеді.
2. Қасиеттерді қолданып
есептер шығаруға дағдыландыру үшін әрбір оқушыға екі есептен
ұсынылады және тақтаға шығып өз есептерінің шығару жолымен
бөліседі.
Бағалау: мұғалімнің бағалауы орын
алады.
Дескриптор
3. Жұптық тапсырма орындалады.
Сәйкестендіруді орындау арқылы, рационал сан терминімен тығыз
байланысты ғалымның атын табады.
Ғалым туралы оқушылармен бірге
диалог орнатады.
Бағалау: бір-бірін бағалау орын алады,
шықпаған есептерін бір-біріне түсіндіреді.
Дескриптор
-
рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін дұрыс
қолдана алады;
-
соңғы нәтижені жаза алады;
-
нәтижеге мәнін қойып есептейді;
-
ізделінді айнымалының мәнін табады.
4. Оқушылар жеке тапсырманы
орындайды. Есептеу жұмысын орындап, сандарды өсу ретімен
орналастыруы керек.
Бағалау: критерийі бойынша мұғалім өзі
тексереді.
Дескриптор
|
Жұптық
жұмыс.Галерея
әдісі.
Оқушылар
жіптің екі ұшы арқылы жұптасады.
Кабинеттің әр бұрышына төмендегі есептер ілінеді. Жұптар
галереяны аралап жүріп, сол есептерді шығарады.
Есептеңіз:
1) =
=
( )2+6 =
4)
-
5)
Дескриптор.Оқушы:
-күрделі
түбір қасиетін қолданады;
-қысқаша
көбейту формулаларын қолданады;
-өрнектің
мәнін табады.
Жауабы:
-
2
-
1
-
32
-
-
Бағалау:
Барлық жұп есептерді аяқтағаннан соң бір бірімен салыстырып,
тақтадағы дұрыс жауаптар арқылы өзара дәптер алмастырып,
тексереді.
Жеке
жұмыс.Өзіндік
жұмыс.
-
Көбейткіштерге
жіктеңіз:
-
Бөлшектің бөліміндегі
иррационалдықтан құтылыңыз:
-
Өрнекті
ықшамдаңыз:
-
Өрнекті
ықшамдаңыз:
Дескриптор.Оқушы:
-көбейткішке жіктейді;
-иррационалдықтан құтылады;
-өрнекті
ықшамдайды.
Жауабы:
-
-
-
С+1
-
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
-2-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
-3-ші сұраққа жауап
береді.
1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
11-сынып.
https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/11-synyp/n-shi-darezheli-tubir-zhane-onyng-qasietteri?mid=01cc1440-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051
|
Сабақтың
соңы
|
1.Тақырыпты қорытындылау
кезеңінде сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту мақсатында INSERT
техникасын қолданамын.
-
I –
interactive Мен нені бұрын білдім?
-
N – nothing Мен нені
білмедім?
-
S – system Мен нені жаңа
ғана үйрендім?
-
E – effective Бұл
қаншалықты тиімді?
-
R – reading Маған тағы
қандай ақпарат қажет?
-
T
– thinking
Мен не туралы
әлі ойлау керекпін?
2.
Бағалау. Жеке жұмыс бағалау
критерийлері негізінде мұғалім тарапынан
бағаланады.
3.
Оқушыларға мұғалім
тарапынан кері
байланыс беріледі.
4. Үйге
тапсырма:оқулықтан
251-тапсырма.
Өрнекті
ықшамдаңыз:
|
|
Бағалау. Оқушылар бір-бірін
ауызша критерий бойынша бағалайды.
- Кейбір оқушыларға
мұғалім тарапынан кері
байланыс беріледі.
|
|