Материалдар / Иррационал өрнектерді түрлендіру

Иррационал өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра және анализ бастамалары пәнінен "Иррационал өрнетерді түрлендіру" тақырыбына арналған күнделікті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2024
23
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән: Алгебра және анализ бастамалары

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Дәрежелер мен түбірлер. Дәрежелік функция


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Иррационал өрнектерді түрлендіру


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

11.2.1.5 - иррационал өрнектерді түрлендіру үшін n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану

Сабақтың мақсаты:

иррационал өрнектерді түрлендіру үшін n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолданады



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтың іс әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Сыныпты ұйымдастыру.

Оқушылармен сәлемдесу. Сынып тазалығына назар аудару. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.



2. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау.

Актуалдау. Дөңгелек стол әдісі.

Shape6 Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5

Shape9

Иррационал санды түрлендіру

Shape8 Shape7




Shape10

Shape11



Оқушылар «Иррационал өрнектерді түрлендіру» тақырыбына байланысты өздері білетін ақпараттарды топта талқылап, өз пікірлерін ортақ қағазға жазады да, келесі сол жағындағы қатысушыға жылжытады. Сөйтіп, топтың әр мүшесінің қатысқаны белгілі болады. Барлық жанұялар лидерлері жанұяда жазғандары бойынша класта презентация жасайды.


Дескриптор.Оқушы:

-барлық ақпараттарды жинақтайды;

-парақты жылжытып, өз пікірлерін жазады;

-класста презентация жасайды;


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Түрлі түсті қима қағаздар

Сабақтың ортасы





















Сабақта сыни ойлаудың күрделендіру қағидасы басымдық табады.



Жаңа материал.

Білу және түсіну.

1. Теориялық материалды bilimland сайтының бейнебаянымен түсіндіріледі. Рационал көрсеткішті дәреже қасиеттері ұсынылады және мұғалім әрбір қасиетке мысал тақтада көрсетеді.



2. Қасиеттерді қолданып есептер шығаруға дағдыландыру үшін әрбір оқушыға екі есептен ұсынылады және тақтаға шығып өз есептерінің шығару жолымен бөліседі.

Бағалау: мұғалімнің бағалауы орын алады.

Дескриптор

  • рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін дұрыс қолдана алады;

  • соңғы нәтижені жаза алады.



3. Жұптық тапсырма орындалады. Сәйкестендіруді орындау арқылы, рационал сан терминімен тығыз байланысты ғалымның атын табады.

Ғалым туралы оқушылармен бірге диалог орнатады.

Бағалау: бір-бірін бағалау орын алады, шықпаған есептерін бір-біріне түсіндіреді.

Дескриптор

  • рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін дұрыс қолдана алады;

  • соңғы нәтижені жаза алады;

  • нәтижеге мәнін қойып есептейді;

  • ізделінді айнымалының мәнін табады.



4. Оқушылар жеке тапсырманы орындайды. Есептеу жұмысын орындап, сандарды өсу ретімен орналастыруы керек.

Бағалау: критерийі бойынша мұғалім өзі тексереді.

Дескриптор

  • рационал дәрежені есептей алады;

  • өсу ретімен жаза алады.


Жұптық жұмыс.Галерея әдісі.

Оқушылар жіптің екі ұшы арқылы жұптасады.

Кабинеттің әр бұрышына төмендегі есептер ілінеді. Жұптар галереяны аралап жүріп, сол есептерді шығарады.

Есептеңіз:

1) =

=

( )2+6 =

4)

  1. 5)



Дескриптор.Оқушы:

-күрделі түбір қасиетін қолданады;

-қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

-өрнектің мәнін табады.



Жауабы:

  1. 2

  2. 1

  3. 32

Бағалау: Барлық жұп есептерді аяқтағаннан соң бір бірімен салыстырып, тақтадағы дұрыс жауаптар арқылы өзара дәптер алмастырып, тексереді.

Жеке жұмыс.Өзіндік жұмыс.

  1. Көбейткіштерге жіктеңіз:

  2. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылыңыз:

  3. Өрнекті ықшамдаңыз:

  4. Өрнекті ықшамдаңыз:

Дескриптор.Оқушы:

-көбейткішке жіктейді;

-иррационалдықтан құтылады;

-өрнекті ықшамдайды.



Жауабы:

  1. С+1




Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-2-ші сұраққа жауап береді.

1-балл

-3-ші сұраққа жауап береді.

1-балл


Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 11-сынып.

https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/11-synyp/n-shi-darezheli-tubir-zhane-onyng-qasietteri?mid=01cc1440-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051






Shape12 Shape13

Сабақтың соңы

1.Тақырыпты қорытындылау кезеңінде сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту мақсатында INSERT техникасын қолданамын.

  • I – interactive Мен нені бұрын білдім?

  • N – nothing Мен нені білмедім?

  • S – system Мен нені жаңа ғана үйрендім?

  • E – effective Бұл қаншалықты тиімді?

  • R – reading Маған тағы қандай ақпарат қажет?

  • T thinking Мен не туралы әлі ойлау керекпін?

2. Бағалау. Жеке жұмыс бағалау критерийлері негізінде мұғалім тарапынан бағаланады.

3. Оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.

4. Үйге тапсырма:оқулықтан 251-тапсырма.

Өрнекті ықшамдаңыз:


Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды.

- Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ