Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Иррационал теңдеулер мен олардың жүйелері. 11-cынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі» КММ
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Иррационал теңдеулер мен олардың жүйелері
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың барысы
Бөлім: |
11.2В Иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер |
Педагогтің аты-жөні |
Маралова Б.О. |
Күні: |
07.12.2023ж |
Сынып: |
11 «Ә» |
Сабақтың тақырыбы |
Иррационал теңдеулер мен олардың жүйелері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу |
Сабақтың мақсаты (саралауға көңіл бөлу керек) |
Иррационал теңдеулер жүйелерін шешу тәсілдерін қолданып есептер шығарады және иррационал теңдеулер жүйелерінің шешімін анықтайды.
|
Сабақтың кезеңі / уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
1-кезең: Сабақтың басы: 2 минут 6 минут |
Ұйымдастыру: Сәлемдесу Білім алушылардың зейінін шоғырландыру «Миға шабуыл» «Отбасылық құндылық» ағашы
Үй тапсырмасын тексеру «Құс белгі» әдісімен балалар өз дәптерлерін тексереді. №14.7 теңдеулерді шешіңдер: - Үй тапсырмасын талқылау сұрақтары Неліктен? Қалай есептедің? Қандай қасиеттер қолдандың?- деген сұрақтар қою арқылы үй жұмысының дұрыс орындалуын тексеру.
Сабаққа қаншалықты дайын екенін анықтау мақсатында, өткен тақырыпқа байланысты шолу жасаймыз. «Ой түрткі» әдісі арқылы Қандай теңдеулер жүйесін иррационал теңдеулер жүйесі деп атайды? Қалай ойлайсыңдар? Иррационал теңдеулер жүйесін шығарған кезде рационал теңдеулерді және рационал теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері қолданылады. Олай болса, рационал теңдеулер жүйесін шешу тәсілдерін еске түсірейік. Қандай тәсілдерді білесіңдер?
-Қалай ойлайсыңдар? Бүгінгі сабақта нені үйренеміз -деп ойлайсындар?
-Қандай мақсатта жұмыс жасаймыз? Оқушылар өздері тақырыпты ашып, мақсаттарын анықтайды. |
Суретке мұқият қарап әңгімелейді. «Отбасылық құндылық» ағашы үшін не пайдалы, не зиянды екенін айтады. «Құс белгі» әдісі Дайын жауаптар арқылы әр оқушы үй тапсырмасын тексереді №14.7 1) 2) 6; 9 3) 25 4) 0; 8 Тақтада есептерді талдау. Анықтама: Құрамында иррационал теңдеуі бар жүйені иррационал теңдеулер жүйесі деп атаймыз. рационал теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері: қосу тәсілі; алмастыру тәсілі; жаңа айнымалы енгізу; графиктік тәсіл. Иррационал теңдеулер жүйесін шешуді үйренеміз. Бүгінгі мақсатымыз: иррационал теңдеулер жүйелерін шешу тәсілдерін қолданып есептер шығару және иррационал теңдеулер жүйелерінің шешімін анықтау.
|
Оқушыларға кері байланыс беріледі Берілген тапсырманың дұрыстығын тексеріп, мұғалім тарапынан кері байланыс беру. . Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі |
ғаламтор
Құс белгі Слайд 1 Слайд 2 Слайд 2 |
||
2-кезең: сабақтың ортасы: 12 минут
20 минут
|
Жаңа тақырыпты меңгеру «Артығын алып таста» әдісі Ұжымдық жұмыс: " Бірге ойлаймыз"әдісі Мысалдарды талқылау: 1-мысал: теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:
2-мысал: теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:
х + у = 34 Жұптық жұмыс: «Үйрете отырып, үйренемін!» 7-мысал: теңдеулер жүйесін жаңа айнымалы енгізу арқылы шешіңдер:
х + у = 35 Ютуб сайтынан бейнежазбаны тыңдап, талқылау . ЕБҚ бар оқушылар оқулықты қолданып, алгоритмді ретімен айта алады. Талқылау сұрақтары: «Еркін микрофон» әдісі -Иррационал теңдеулер жүйесі дегеніміз қандай теңдеулер жүйесі екенін анықтай аласың ба? -Иррационал теңдеулер жүйесін шешу кезінде қандай тәсілдерді білдің? - Иррационал теңдеулер жүйесін шешуде қандай тәсілді қолданар едің? Жеке жұмыс: «Конверттегі сұрақ» 1-тапсырма: №14.5 (1) теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:
Шыққан түбірлерді азайтсаң, қазақтың атақты билерінің саны шығады. Қазақ билері деп неге атаған және қазақ билерін ата. 2-тапсырма: №14.5 (2) теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:
х + у = 13 Шыққан түбірлердің көбейтіндісінің мәнін 10 есе арттырсаң, Төле бидің туғанына қанша жыл толғанын біле аласың. Төле би туралы не білесің? 3-тапсырма: №14.11 (1) теңдеулер жүйесін жаңа айнымалы енгізу арқылы шешіңдер:
х + у = 28 ЕБҚ бар оқушылар мұғалім немесе парталас досы көмегімен тапсырманы орындайды. Талқылау сұрақтары - Иррационал теңдеулер жүйесін шешуде қай тәсілді қолданып есеп шығару қиындық тудырды? -Иррационал теңдеулер жүйесінің шешімі болатынын қалай анықтай алдың? Қосымша тапсырма: /ЕҚБ оқушыларға / ҰБТ есептерінен
|