Материалдар / Иррационал теңдеулер мен олардың жүйелері. 11-cынып

Иррационал теңдеулер мен олардың жүйелері. 11-cынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Үлгілі сабақ жоспары негізгі бұйрыққа сәйкес жазылған.
Авторы:
05 Қаңтар 2024
266
12 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Иррационал теңдеулер мен олардың жүйелері

Сабақтың тақырыбы


Сабақтың барысы


Бөлім:

11.2В Иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер


Педагогтің аты-жөні

Маралова Б.О.

Күні:

07.12.2023ж

Сынып:

11 «Ә»

Сабақтың тақырыбы

Иррационал теңдеулер мен олардың жүйелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу

Сабақтың мақсаты (саралауға көңіл бөлу керек)

Иррационал теңдеулер жүйелерін шешу тәсілдерін қолданып есептер шығарады және иррационал теңдеулер жүйелерінің шешімін анықтайды.




  Сабақтың кезеңі

/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1-кезең:

Сабақтың басы:

2 минут











6 минут

Ұйымдастыру: Сәлемдесу

Білім алушылардың зейінін шоғырландыру

«Миға шабуыл»

«Отбасылық құндылық» ағашы

Үй тапсырмасын тексеру

«Құс белгі» әдісімен балалар өз дәптерлерін тексереді.

14.7 теңдеулерді шешіңдер:

- Үй тапсырмасын талқылау сұрақтары

Неліктен? Қалай есептедің? Қандай қасиеттер қолдандың?- деген сұрақтар қою арқылы үй жұмысының дұрыс орындалуын тексеру.



Сабаққа қаншалықты дайын екенін анықтау мақсатында, өткен тақырыпқа байланысты шолу жасаймыз.

«Ой түрткі» әдісі арқылы

Қандай теңдеулер жүйесін иррационал теңдеулер жүйесі деп атайды? Қалай ойлайсыңдар?

Иррационал теңдеулер жүйесін шығарған кезде рационал теңдеулерді және рационал теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері қолданылады.

Олай болса, рационал теңдеулер жүйесін шешу тәсілдерін еске түсірейік.

Қандай тәсілдерді білесіңдер?



-Қалай ойлайсыңдар? Бүгінгі сабақта нені үйренеміз -деп ойлайсындар? 



-Қандай мақсатта жұмыс жасаймыз?

Оқушылар өздері тақырыпты ашып, мақсаттарын анықтайды.







Суретке мұқият қарап әңгімелейді. «Отбасылық құндылық» ағашы үшін не пайдалы, не зиянды екенін айтады.





«Құс белгі» әдісі

Дайын жауаптар арқылы әр оқушы үй тапсырмасын тексереді

14.7

1) 2) 6; 9 3) 25 4) 0; 8

Тақтада есептерді талдау.










Анықтама:

Құрамында иррационал теңдеуі бар жүйені иррационал теңдеулер жүйесі деп атаймыз.


рационал теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері:

қосу тәсілі;

алмастыру тәсілі;

жаңа айнымалы енгізу;

графиктік тәсіл.




Иррационал теңдеулер жүйесін шешуді үйренеміз.


Бүгінгі мақсатымыз: иррационал теңдеулер жүйелерін шешу тәсілдерін қолданып есептер шығару және иррационал теңдеулер жүйелерінің шешімін анықтау.


Оқушыларға кері байланыс беріледі











Берілген тапсырманың дұрыстығын тексеріп, мұғалім тарапынан кері байланыс беру.



.












Мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі





ғаламтор


Құс белгі


Слайд 1















Слайд 2















Слайд 2


2-кезең:

сабақтың ортасы:

12 минут



















































20 минут







































Жаңа тақырыпты меңгеру

«Артығын алып таста» әдісі




Ұжымдық жұмыс:

" Бірге ойлаймыз"әдісі

Мысалдарды талқылау:



1-мысал: теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:

Shape1






2-мысал: теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

Shape2

х + у = 34






Жұптық жұмыс:

«Үйрете отырып, үйренемін!»

7-мысал: теңдеулер жүйесін жаңа айнымалы енгізу арқылы шешіңдер:

Shape3

х + у = 35


Ютуб сайтынан бейнежазбаны тыңдап, талқылау .

ЕБҚ бар оқушылар оқулықты қолданып, алгоритмді ретімен айта алады.



Талқылау сұрақтары:

«Еркін микрофон» әдісі

-Иррационал теңдеулер жүйесі дегеніміз қандай теңдеулер жүйесі екенін анықтай аласың ба?

-Иррационал теңдеулер жүйесін шешу кезінде қандай тәсілдерді білдің?

- Иррационал теңдеулер жүйесін шешуде қандай тәсілді қолданар едің?



Жеке жұмыс: «Конверттегі сұрақ»

1-тапсырма: №14.5 (1)

теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:

Shape4


Шыққан түбірлерді азайтсаң, қазақтың атақты билерінің саны шығады. Қазақ билері деп неге атаған және қазақ билерін ата.

2-тапсырма: №14.5 (2)

теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңдер:

Shape5

х + у = 13


Шыққан түбірлердің көбейтіндісінің мәнін 10 есе арттырсаң, Төле бидің туғанына қанша жыл толғанын біле аласың. Төле би туралы не білесің?



3-тапсырма: №14.11 (1)

теңдеулер жүйесін жаңа айнымалы енгізу арқылы шешіңдер:


Shape6

х + у = 28



ЕБҚ бар оқушылар мұғалім немесе парталас досы көмегімен тапсырманы орындайды.


Талқылау сұрақтары

- Иррационал теңдеулер жүйесін шешуде қай тәсілді қолданып есеп шығару қиындық тудырды?

-Иррационал теңдеулер жүйесінің шешімі болатынын қалай анықтай алдың?





Қосымша тапсырма:

/ЕҚБ оқушыларға / ҰБТ есептерінен

  1. Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ