Материалдар / Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі.

Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
937
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Мектеп: Обаған орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Смағұлов Б.З
Сынып: 7Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыІшкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.7.7 Вегетативті жүйке жүйеснің қызметін сипаттау
Сабақтың мақсатыБарлығы:Вегетативтік жүйке жүйесі және оның қызметін анықтайды.Көпшілігі:Вегетативтік жүйке жүйесінің бөлімдерін талдайды.Кейбіреуі:Адам ағзасы үшін вегетативтік жүйке жүйесі қызметінің маңызын түсіндіреді.
Бағалау критерийіВегетативтік жүйке жүйесін сипаттайды және қызметін түсіндіреді.Вегетативтік жүйке жүйесінің бөлім ерекшеліктерін талқылайды.Адам ағзасы үшін вегетативтік жүйке жүйесі қызметінің маңызын түсіндіреді.
Тілдік мақсаттар

Терминдер мен ұғымдар:Симпатикалық жүйке жүйесі, парасимпатикалық жүйке жүйесі, вегетативті (автономды) жүйке жүйесі, кезеген жүйке.Диалог құруға арналған сөйлемдер:Симпатикалық ЖЖ - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.Парасимпатикалық ЖЖ - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.Автономды ЖЖ - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.
Құндылықтарға баулу



Оқушыларды өз денсаулығын сақтауға, гигиена ұстануға, табиғатқа қамқор болуға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Медицина. Бейнелеу өнері.
Алдыңғы білім

1) Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері. 7.1.7.2 - жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау;7.1.7.3 - жүйке жасушасының компоненттерін анықтау2 )Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері. Жұлын.. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.7.1.7.4 - орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру








Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы5 минСәлемдесу. Ұйымдастыру .Психологиялық ахуал. Үй тапсырмасын сұрау. «Жауапқа сұрақ» әдісі арқылы



















Топқа бөлу. Әр түрлі пішіндегі денелер беріледі (тас, үшбұрыш, шар, жұлдыз)











Геометриялық фигуралар, интерактифті тақта.
Сабақтың ортасы 30 мин1 тапсырма: “Әдебиет үйірмесі”әдісі.Сабақтың мағынасын тану, ой толғаныс бөлімдеріне қолдануға болады.

І топ Баяндап беруші. Вегетативті жүйке жүйесінің мазмұның ашады.ІІ топ Зертеуші.Оның қызметін сипаттайды.ІІІ топ Сұрақ құрастырушы. Вегетативтік жүйке жүйесі қызметіне сұрақтар дайындайды.ІҮ топ Сілтеме табушы. Вегетативтік жүйке жүйесінің қызметінің сипатына сөздік жұмысын жүргізеді.

Дискриптер:
  • Берілген мәтінде вегетативтік жүйке жүйесінің мазмұны ашады.
  • Оның қызметтерін сипаттайды.
  • Вегетативтік жүйке жүйесіне сұрақтар құрастырады.
  • Вегетативтік жүйке жүйесінің қызметінің сипатына сөздік жұмысын жасайды.


  • Кері байланыс:





















    2 тапсырма “Жазушының қойын дәптері“. Жеке жұмыс.

    1.Оқушының әрекеті вегетативті жүйке жүйесі бөлімдерінің жеке мүшелердің қызметіне әсері.









    Дискриптер:
  • Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйелерінің бөлімдерін талдайды және мүшелер қызметі анықтайды.


  • Кері байланыс: «Стикер жабыстыру» тәсілі.





























    3 тапсырма: «Тыңдап отырған үштік» әдісі.Әр бір топқа «Адам ағзасы үшін вегетативтік жүйке жүйесі қызметінің маңызы» беріледі, түсіндіреді.Оқушылар үшеуден отырады, екеуі қарсы, ал біреуі сәл алшақта – сөйлесуге қатыспайды, бірақ бақылайды. Бір оқушы Адам ағзасы үшін вегетативтік жүйке жүйесі қызметінің маңызы туралы айтады. Екінші оқушы оған сұрақ қояды немесе пікірін білдіреді. Ал бақылаушы керек жерін түртіп алып, кортылындайды.



















    Дескриптер:
  • Адам ағзасы үшін вегетативтік жүйке жүйесі қызметінің маңызын түсіндіреді.
  • Бірін бірі өзара бағалау жүргізеді, бағалайды.


  • Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі. Оқушылар үштікке шыққан сыныптастарын бас бармақты жоғары немесе төмен (бас бармақ жоғары қолдаймын, бас бармақ төмен қолдамаймын) көрсету арқылы бағалайды.

























    Үлестірмелі құралдар, маркерлер.

























































    Интерактифті тақта, стикер



































































































    Үлестірмелі құрал
    Сабақтың соңы5 мин

















    5 мин
    Кері байланыс: «Бутерброд» әдісін қолданамыз.
  • Бүгінгі сабақта маған ұнайды, мен ,,,,,,,,,,,,,,,үйрендім.
  • Маған ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,қиын болып көрінді.
  • Мен енді ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,үйренгім келеді.












































  • Үй тапсырмасы: симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйесіне венн диаграммасын толтыру.



















    Үлестірмелі құралдар.
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақ мақсаты оқушыларды қажеттіліктеріне сай қойылады. Әр бір тапсырма оқушылардың білім деңгейін ескере отырып құрастырылады. Сабақ оқушылардың жас ерекшелігіне сай дайындалады. Үлгірімі жоғары оқушылар көмек қажет ететін сыныптастарына көмектеседі. Мұғлім тарапынан әр оқушыға бағыт беріледі. Тапсырманы қарқынды орындаған оқушылар қалған оқушыларға көмектеседі.Оқушылар игеру деңгейін тексеру үшін, мен әр түрлі қалыптастырушы бағалауды қолданады. Олар: стикер, кесте, әр түрлі пішінді денелер(тас, үшбұрыш, шар, жұлдыз).сандық, ақ парақ, венн диграмма, критерий, «Басбармақ», сергіту сәті.Тапсырмаларды орындау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау керек. Сыныптын ішіндегі ауа таза болу керек. Парталар мен орындықтар түзу тұру керек.сыныптын іші жарық болу керек.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ