Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі.
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қараша 2018
937
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | Мектеп: Обаған орта мектебі | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Смағұлов Б.З | |
Сынып: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Ішкі мүшелер жұмысының жүйкелік реттелуі. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.7.7 Вегетативті жүйке жүйеснің қызметін сипаттау | |
Сабақтың мақсаты | Барлығы:Вегетативтік жүйке жүйесі және оның қызметін анықтайды.Көпшілігі:Вегетативтік жүйке жүйесінің бөлімдерін талдайды.Кейбіреуі:Адам ағзасы үшін вегетативтік жүйке жүйесі қызметінің маңызын түсіндіреді. | |
Бағалау критерийі | Вегетативтік жүйке жүйесін сипаттайды және қызметін түсіндіреді.Вегетативтік жүйке жүйесінің бөлім ерекшеліктерін талқылайды.Адам ағзасы үшін вегетативтік жүйке жүйесі қызметінің маңызын түсіндіреді. | |
Тілдік мақсаттар | Терминдер мен ұғымдар:Симпатикалық жүйке жүйесі, парасимпатикалық жүйке жүйесі, вегетативті (автономды) жүйке жүйесі, кезеген жүйке.Диалог құруға арналған сөйлемдер:Симпатикалық ЖЖ - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.Парасимпатикалық ЖЖ - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.Автономды ЖЖ - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. | |
Құндылықтарға баулу | Оқушыларды өз денсаулығын сақтауға, гигиена ұстануға, табиғатқа қамқор болуға тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Медицина. Бейнелеу өнері. | |
Алдыңғы білім | 1) Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі. Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері. 7.1.7.2 - жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау;7.1.7.3 - жүйке жасушасының компоненттерін анықтау2 )Жүйке жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері. Жұлын.. Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметтері: сопақша ми, артқы (ми көпірі, мишық), орталық және аралық ми. Үлкен ми сыңарлары.7.1.7.4 - орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин | Сәлемдесу. Ұйымдастыру .Психологиялық ахуал. Үй тапсырмасын сұрау. «Жауапқа сұрақ» әдісі арқылы Топқа бөлу. Әр түрлі пішіндегі денелер беріледі (тас, үшбұрыш, шар, жұлдыз) | Геометриялық фигуралар, интерактифті тақта. |
Сабақтың ортасы 30 мин | 1 тапсырма: “Әдебиет үйірмесі”әдісі.Сабақтың мағынасын тану, ой толғаныс бөлімдеріне қолдануға болады. І топ Баяндап беруші. Вегетативті жүйке жүйесінің мазмұның ашады.ІІ топ Зертеуші.Оның қызметін сипаттайды.ІІІ топ Сұрақ құрастырушы. Вегетативтік жүйке жүйесі қызметіне сұрақтар дайындайды.ІҮ топ Сілтеме табушы. Вегетативтік жүйке жүйесінің қызметінің сипатына сөздік жұмысын жүргізеді. Дискриптер: Кері байланыс: 2 тапсырма “Жазушының қойын дәптері“. Жеке жұмыс. 1.Оқушының әрекеті вегетативті жүйке жүйесі бөлімдерінің жеке мүшелердің қызметіне әсері. Дискриптер: Кері байланыс: «Стикер жабыстыру» тәсілі. 3 тапсырма: «Тыңдап отырған үштік» әдісі.Әр бір топқа «Адам ағзасы үшін вегетативтік жүйке жүйесі қызметінің маңызы» беріледі, түсіндіреді.Оқушылар үшеуден отырады, екеуі қарсы, ал біреуі сәл алшақта – сөйлесуге қатыспайды, бірақ бақылайды. Бір оқушы Адам ағзасы үшін вегетативтік жүйке жүйесі қызметінің маңызы туралы айтады. Екінші оқушы оған сұрақ қояды немесе пікірін білдіреді. Ал бақылаушы керек жерін түртіп алып, кортылындайды. Дескриптер: Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі. Оқушылар үштікке шыққан сыныптастарын бас бармақты жоғары немесе төмен (бас бармақ жоғары қолдаймын, бас бармақ төмен қолдамаймын) көрсету арқылы бағалайды. | Үлестірмелі құралдар, маркерлер. Интерактифті тақта, стикер Үлестірмелі құрал |
Сабақтың соңы5 мин 5 мин | Кері байланыс: «Бутерброд» әдісін қолданамыз. Үй тапсырмасы: симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйесіне венн диаграммасын толтыру. | Үлестірмелі құралдар. |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сабақ мақсаты оқушыларды қажеттіліктеріне сай қойылады. Әр бір тапсырма оқушылардың білім деңгейін ескере отырып құрастырылады. Сабақ оқушылардың жас ерекшелігіне сай дайындалады. Үлгірімі жоғары оқушылар көмек қажет ететін сыныптастарына көмектеседі. Мұғлім тарапынан әр оқушыға бағыт беріледі. Тапсырманы қарқынды орындаған оқушылар қалған оқушыларға көмектеседі. | Оқушылар игеру деңгейін тексеру үшін, мен әр түрлі қалыптастырушы бағалауды қолданады. Олар: стикер, кесте, әр түрлі пішінді денелер(тас, үшбұрыш, шар, жұлдыз).сандық, ақ парақ, венн диграмма, критерий, «Басбармақ», сергіту сәті. | Тапсырмаларды орындау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау керек. Сыныптын ішіндегі ауа таза болу керек. Парталар мен орындықтар түзу тұру керек.сыныптын іші жарық болу керек. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)