№ 141 жалпы білім беретін
мектеп
Ашық
сабақ.
Сабақтың
тақырыбы: Ислам діні.Құран
Кәрім.
Пән
мұғалімі:
Мусралинова
Д.С.
Сабақтың тақырыбы: Ислам
діні. Құран Кәрім
«Дініміз –Ислам, түбіміз –түрік, мәзһабымыз – имам
Ағзам»
Н. Ә.
Назарбаев
-
Мақсаты: ислам дінінің таралуы, оның
мәдениеттік дамуына тигізген әсері туралы түсінікті
қалыптастыру. Құран Кәрім туралы оқушылардың
түсінігін кеңейту;
-
Дамытушылық:
Діндердің қызметтерінің
негіздерін ашып көрсете отырып оқушылардың дүниетанымын кеңейту,
діннің құрылымы негізінде қоғамдағы діни ағымдарды ажыратып
ой-өрістеріне, сана сезімдеріне т. б қабілеттерді жастардың бойына
сіңіру.
-
Тәрбиелік: Сынып оқушыларының діни
салауаттылығын көтеру арқылы рухани-адамгершілік қасиеттерге
баулу.
-
Сабақтың типі:
Жаңа сабақ
-
Сабақтың
түрі: : Аралас сабақ
-
Сабақтың
әдісі: Сұрақ - жауап,
түсіндіру
Сабақтың
көрнекілігі: Электронды оқулық, кітап
көрмесі, тақырыпқа байланысты нақыл
сөздер, слайд.
-
Пәнаралық
байланыс:
Тарих
-
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
-
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау.
-
Христиандықтың пайда
болуы мен тарталуының тарихи
себептері не?
-
Інжіл неге Көне және Жаңа
өсиеттер болып бөлінеді?
-
Христиандықтың басты
бағыттары.
-
Православие.
-
Католиктік.
ІІІ. Жаңа
сабақ
Жоспары:
1. Ислам дінінің
таралуы.
2. Ислам діні қандай бес
парызы.
3. Иман
шарттары.
4. Ислам дінінің таралуы
аймағы.
5. Қасиетті кітап- Құран
Кәрім.
3. Ислам дінінің мәдениеттік дамуына тигізген
әсері
Жаңа сабақты
түсіндіру.
А) Мұғалімнің сабақты
баяндауы.
ә) Интерактивті тақтамен
жұмыс
Ислам діні туралы кестемен таныстыру.
Ислам діні таралғанға дейінгі діни наным сенімдер
Будда діні
Христиан
Манихейлік
Зороастра
«Миға
шабуыл»
1. Ислам дініне дейін
Қазақстанда қандай діни нанымдар болды?
2. Ислам діні қай кезде қабылданды, оны мемлекеттік дін деп кім
жариялады?
3. Ислам діні қалайша әлемдік деңгейге көтерілді?
4. Отбасында қандай дінді
ұстанасыңдар?
Ислам — адам өмірін сақтаушы,
денсаулықтың қорғаны, адамның өзін-өзі құртып, бітіруіне тосқауыл
болатын ғажайып нәтижілер жиынтығы.
Ислам мемлекеттерінде тұрмыс жағдайы төмен болса да, қылмыс деңгейі
мен ажырасу саны ең аз, рухани бақыт көрсеткіші мен денсаулық
деңгейі әжептәуір жоғары.
Дамыған елдерден қанша төмен тұрса да жоғары деңгейдегі мораль мен
тәртіп сақталған.
Ислам – өмірдегі ең ұсақ құбылыс бөлшегін түсіндіретін жетілген
қоғамдық құрылым жүйесі.
Ислам – қайрымдылық пен зұлымдықтың не екенін нақты түсіндіре
алады, қалай дұрыс өмір сүру, қалай дұрыс тамақтану, қалай бала
тәрбиелеу, әйелді қалай қастерлеу, қалай киіну, қоғамдық өмірдегі
қатынас сияқты т.б. маңызды сұрақтарға жауап бере алады.
Исламда, мемлекетті басқару ұйымы үшін, қалай салық жыйнау, салық
мөлшерін белгілеу, қаржыны реттеу, қоғамдық тәртіпті белгілеу және
қадағалау, халық қажеттілігін қамтамасыз ету, ресурстарды адамдар
арасында әділ бөлу сияқты т.б. нұсқаулар бар.
Яғни, Ислам — «басынан аяғына» дейін құрылымы жетілген нағыз
керемет Дін.
Құран Кәрім дегенде
ойымызға не келеді?
- Тарих
- Әдебиет
- Әдет-ғұрып
- Салт-сана
- Шариғат
- Тазалық
- Шипагерлік
- Әділдік
Сөздікпен
жұмыс
Алла – Ислам діні ұғымында
күллі ғаламды жаратушы.
Уаһи –
хабар.
Сахаба – пайғамбарымыздың
ислам дініне үлес қосқан серіктері.
Хафиз – Құранды жаттап, үнемі
есінде сақтаған адамдар.
Қари – Құранды жаттап, оны
жеті түрлі әуенге салып оқушы адам.
Ғайып – көзбен көрмесек те,
жүрекпен, иманмен сезінетін әлем.
Сапиолла – Адам атаның шын
есімі.
Уасуаса – азғыру.
Жаңа сабақты
қорытындылау: Дін –адамды туралық пен әдемілікке жетелейтін
жол, адам өмірін тәртіпке келтіретін жүйе. Сондықтан да дін
тәлім-тәрбиесі әрбір адам үшін пайдалы және қажеттілігін
жоймайды.
Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма: 11,11,3,153-159
беттер