Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары



    Бөлім: 1


    Мұғалімнің Аты-жөні, тегі

    Абдикаимова Гулзат Сериковна

    Мерізімі:


    Класс: 11 «А»

    Оқушылар саны: 20

    Қатыспаған оқушылар: 0

    Сабақтың тақырыбы №3

    Іздеген жетер мұратқа...

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

    мақсаттары

    Білім беру үдерісінде баланың жеке тұлғасын интеллектуалдық

    дамытып қана қоймай, ең әуелі баланың жоғары рухани-адамгершілік болмысын ашу .

    Құндылық


    Дұрыс әрекет

    Қасиеттер

    ізденімпаздық, жауапкершілік, табандылық, адалдық.

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға ізденімпаздық жолында Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

    Сабақтың міндеттері


    • оқушыларға «мақсат», « мұрат», «арман» ұғымдары туралы түсініктерін тереңдету;

    • адалдық, жауапкершілік қасиеттерін дамыту;

    • табандылыққа тәрбиелеу.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері / Уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі (1 мин)


    1. Жағымды көңіл күй (1-3 мин)


    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысуын тексереді.

    Мұғалім "Тыныс алу» жаттығуын өткізеді.

    Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

    Оқушылар тыныс алып, жағмды күйге келіп, терең ойлауға бейімделеді.

    Оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал,

    Ф. Шопеннің "Мечта" аудиожазбасы

    https://zvooq.eu/


    2. Алдын ала берілген үй тапсырмасын тексеру (әңгімелеу) (3-5 мин)


    Оқулық, № 3 сабақ 12-бет «Арман» М. Шаханов

    Ерте, ерте, ертеде Отырарда,
    Біздің іңкәр өлкеде,
    Иық бұрмай тек білімнен басқаға
    Қатар өсті екі бірдей жас бала.
    Қатар жүріп сан өнерге машықты,
    Бірге оқыды, бірге ойнады асықты.
    Екеуіне назар бұрды ел ерек,
    Өйткені олар дарынды еді керемет.
    "Таңдайымыз өрісті оймен татымақ",
    Деп қуана езу тартты атырап,
    Ал дарындар медресені тауысты
    Он екіге жасы ілікпей жатып-ақ.
    Сыбағасын тағдыр дара бөлгендей,
    Өсе берді төске шауып, төрге өрлей,
    Екеуіне қараған жұрт сүйсінді,
    Отырардың болашағын көргендей
    Отырарда жаны жайқын дария,
    Ойы безбен бар еді бір қария.
    Сол қария бір күні екі шәкіртті,
    Қүрметпенен өз үйіне шақыртты;
    - Балақайлар, балапандар, көк өрім,
    Сендерге бір сауал қойсам деп едім,
    Туған жан деп өнерімен, өртімен
    Екеуіңді сөз етіп жүр ел түгел.
    Мен де танып білсем деп ем, Кімсіңдер?
    Қандай арман жетегінде жүрсіңдер,
    Қандай бағыт ұстайсыңдар түбінде,
    Сонша неге құштарсыңдар білімге?
    Қане, Дойыл, сен айтшы? Дойыл айтты:
    - Жалғыз арман бар менде,
    Шектесетін қулықпен де, ар мен де.
    Жалын иі ашса өнерімнің өрнегі
    Сонау Йемен, Мысыр, Бағдад елдері
    Түгел танып жыр ететін тандана,
    Саудагер боп шықсам деймін, жан баба.
    Тірлігімде жабырқамай, жасымай,
    Ата жолын қусам деймін осылай.
    Бой шалдырмай бос мақтан мен өсекке
    Өмірімді құрсам деймін есепке.
    Ұтыласың, жебемесе желекті ой,
    Бұл өнердің табиғаты ерек қой.
    Қаншама елмен сауда-саттық жасауға
    Соншама елдің тілін білу керек қой
    Табу үшін жұрт таппаған айланы,
    Көру үшін жұрт көрмеғен пайданы,
    Шығу үшін жұрт шықпаған белеске,
    Жұрттан асқан білім керек емес пе?
    Тілін тапсаң кім созбайды қол ұшын,
    Өнер қажет, білім қажет сол үшін.
    Қарт күрсінді:
    - Ұлым, желік қуыпсың!
    Неге мұнша желтоқсандай суықсың?
    Барымызға туған дарын болар деп
    Қуанып ем,
    Сорымызға туыпсың.
    Сор боларсың, одан не мән табарсың,
    Арманыңды, бәлкім, қайта қарарсың?
    Бірақ Дойыл тұрып алды паңдана:
    - Арманымды өзгерте алман, жан баба!
    - Ал сен қалай бағыттадың нұрыңды,
    Жасырмай айт,
    Жасқанбай айт сырыңды -
    деп қария Дойылмен бір отырған
    Ұяң шәкірт жас Әбуге бұрылды.
    Әбу айтты:
    - Менде де бар бір арман,
    Маздап жанып, қол бұлғайтын шынардан.
    Ұлы баба, бірақ менің арманым
    Парыз бенен махаббаттан құралған.
    Шамын жақсам ғылым менен өнердің,
    Елімді зор мерекеге бөлермін.
    Бұл сапарым азапты да шығар-ау,
    Не де болса пешенемнен көрермін.
    Мейлі мәңгі жарымайын киімге,
    Мейлі түйір нан қалмасын үйімде,
    Мейлі ұлының еңбек етіп арымен
    Жүргендігін ұғынбасын қалың ел.
    Қарлы боран қыран жолын бөгер ме?!
    Өнеріммен тасып толам кемерге.
    Мен өзіме риза емеспін, елімнің
    Сүйеніші бола алмасам егер де.
    Қарт жымиды:
    - Бәрекелде, жаз жайраң!
    Көл болмаса тояттайды қаз қайдан?!
    Біреуіңнің арманыңнан шошып ем,
    Бірің, міне, еттің лезде мәз-мейрам.
    Бірің үшін күрсінумен өтермін,
    Бірің үшін сүйсінумен өтермін,
    Сөйте-сөйте мен де өмірден кетермін.
    Беттеріңнен жарылқасын, тәңірім,
    Ал жарайды, батам осы, барыңдар,
    Отырарда туған ұлы дарындар!
    Әжуасын әжіміне жасырып,
    Жылдар ақты,
    Жылдар ақты асығып,
    Жалын еді-ау арманы айқын,
    өр көңіл,
    Екі досты екі арнаға бөлді өмір.
    Дойыл солай өзгертпеді шешімін,
    Дәулет оған жылдам ашты есігін.
    Өнері асқан саудагердің көп өтпей
    Бағдад, Мысыр түгел білді есімін.
    "Есепсіздің несібесі озар ма?"
    Әйелін де баулыды ол со заңға,
    Қонаққа арнап асылатын етті де
    Өзі салып беріп жүрді қазанға.
    Тек байлыққа деген жұтаң сараңдық
    Жіберді оның бар өнерін қараң ғып.
    Міне осылай жазық дарын, жас тұлға
    Ұшырады әбілетті тозғынға.
    Саудагерді өзге түгіл өзінің
    Ұрпақтары кетті ұмытып аз жылда.

    Ал Әбу ше?
    Кеңге жайды ол қанатын,
    Әбуіміз - әрі ғалым, әрі ақын,
    Әбуіміз - біздің ұлы бабамыз
    Әбу-Насыр әл-Фараби болатын.
    Мәңгі лаулап жану үшін ғаламда,
    Үлкен бақыт табу үшін ғаламда,
    Үлкен болып қалу үшін ғаламда,
    Үлкен арман керек екен адамға.

    Сұрақтар:

    • Қарияны неліктен Дойылдың арман, мақсаты қорқытып, Әбудің мақсаты сүйсінтті?

    • Не себепті екі достың өмірі екі арнаға бөлініп кетті?

    • Дойылдың ғұмырын не қысқа етті?

    • Әбудің ғұмыры не себепті мәңгі болды? Оны қандай адами қасиеттері мәңгілік етіп тұр?

    • Сіздің өмірдегі мұраттарыңыз қандай құндылықтарға негізделген? Неліктен?

    Мұғалім сұрақтардың көмегімен оқушыларды «арман», «мұрат», «мақсат» , ұғымдарын түсінуге жетелейді, сонымен қатар олардың өзара байланысын түсінуге көмектеседі.


    3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) (3-4 мин)

    «Мәңгі лаулап жану үшін ғаламда,

    Үлкен бақыт табу үшін ғаламда,

    Үлкен болып қалу үшін ғаламда,

    Үлкен арман керек екен адамға.»

    М. Шаханов

    «Арман» адам өміріне қаншалықты маңызды?

    Мұғалім дәйексөзді дәптерге жазуды ұсынады.

    Оқушылар

    Дәйек сөздің мағынасын түсіндіреді.

    Оқушылардың жауаптарын тыңдаған соң мұғалім балалардың

    жауаптарына сүйене отырып, өзі қорытынды жасайды..

    Презентация

    Жұмыс дәптерлері.











    4. Оқиғалар айту (әңгімелесу)

    (8 мин)


    Мұғалім «Арманда!» бейнеролигін көріп, арманға жетелейтін адалдық пен табандылық қасиеттері арқылы Дұрыс әрекет құндылығын ашады. Сонымен қатар, адамдарды жетістікке жетелейтін «мақсат» пен «мұрат» екенін баса айтады.

    Сұрақтар:

    • Армансыз адам болады ма?

    • Сіздің ойыңызша арманға не жетелейді?

    • Жетістікке жету үшін қандай қасиеттер бойыңызда бар?

    Оқушылар бейнеролик көргеннен кейін, мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, ізденімпаздық пен табандылықтың жемісі үлкен жетістікке әкелетіні туралы туралы терең ойланады.

    «Арманда!» бейнеролик «https://youtu.be/Dg9JS6Soymg

    5. Шығармашылық жұмыс (топпен немесе жеке)

    (12-15 мин)


    Шығармашылық жұмыс.

    1-тапсырма:

    Сөздіктерден «мақсат», «мұрат», «арман» сөздерінің

    анықтамасын

    тауып, оқып,

    олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табыңыздар.

    2-тапсырма: «Мұратың қайда бастайды? тақырыбында

    сыныптастарының арасында сауалнама жүргiзіңіздер. Сауалнама

    нәтижесi бойынша қорытынды шығарыңыздар.

    (Сауалнама

    жүргiзу

    барысында

    немесе сауалнама

    нәтижесi бойынша қорытынды жасағанда оқушылар әр адам өмірдегі өз орынын,өз ұстанымын, мақсаттары мен оларды қалай жүзеге асырып жүргенін саналылықпен ұғынып, сын

    көзқараспен қарап, өз мүмкіндігін өмір талабына сәйкес

    бағдарлай біліп, өзін-өзі танып, мақсатын анықтап, байқап,

    бағалай алуы керек. Сонда адам барлық жерде өзіне, қарым-

    қатынасына сын көзбен қарауға үйренетінін түсінуі маңызды.)

    3-тапсырма: «Менің

    мұратым», «Менің мұратым мені қайда бастайды? тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа

    алып,өзін-өзі зерттеп, дәптерге жоспарын құру керек.

    • Менің мұратым өзімнен басқа кімге пайдалы?

    • Менің мұратым басқаларға, айнала қоршаған ортаға

    зиянын тигізбей ме?

    • Менің мұратым адамгершілік құндылықтарға құрылған ба?

    4-тапсырма:

    «Арманы асқақ адамдар»

    тақырыбындағы дөңгелек үстелдің бағдарламасын төмендегі

    қадамдарға сәйкес әзірлеу қажет:

    • тақырыпқа сәйкес кейіпкерлерді табу;

    • тақырыпқа сәйкес әңгімелесуге сұрақтар дайындау;

    • қатысушыларға сыйлық дайындау.

    Шығармашылық жұмыс талқыланғаннан кейін дәйексөзін еске түсіріп, қортындылармен байланыстыру ұсынылады.

    Оқушылар практикалық тұрғыда жаттығып,

    алған білім-біліктерін

    қолданабілуге

    машықтанадырып,

    бойларындағы

    құндылықтар

    мен адами

    қасиеттерді

    іс жүзінде көрсете

    алуға мүмкіндік

    туғызу.

    Оқушылар тапсырманы орындау барысында өз қолдарынан келетін, өздері ойлап тапқан жақсылықты жасауға дағдыланады.

    Мұнда оқушылар

    берілген

    тапсырманы

    орындай отырып,

    өздерінің сабақта түсінгендерін бекітеді.


    Презентация Жұмыс дәптері


    6. Үй тапсырмасы (1-2 мин)

    оқулықтан №4 сабақ 17-19-бет Қазақ миллионері Бауыржан Оспанов: «Қазақта кедей жоқ, жалқаулар бар» мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңіз.

    Оқушылар үй тапсырмасын жазады.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдикаимова Гулзат Сериковна
    28 Қырқүйек 2021
    960
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Ізденген жетер мұратқа" 11-сынып №3 сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Ізденген жетер мұратқа" 11-сынып №3 сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Білім беру үдерісінде баланың жеке тұлғасын интеллектуалдық дамытып қана қоймай, ең әуелі баланың жоғары рухани-адамгершілік болмысын ашу .
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспары



    Бөлім: 1


    Мұғалімнің Аты-жөні, тегі

    Абдикаимова Гулзат Сериковна

    Мерізімі:


    Класс: 11 «А»

    Оқушылар саны: 20

    Қатыспаған оқушылар: 0

    Сабақтың тақырыбы №3

    Іздеген жетер мұратқа...

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

    мақсаттары

    Білім беру үдерісінде баланың жеке тұлғасын интеллектуалдық

    дамытып қана қоймай, ең әуелі баланың жоғары рухани-адамгершілік болмысын ашу .

    Құндылық


    Дұрыс әрекет

    Қасиеттер

    ізденімпаздық, жауапкершілік, табандылық, адалдық.

    Сабақтың мақсаты

    Оқушыларға ізденімпаздық жолында Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

    Сабақтың міндеттері


    • оқушыларға «мақсат», « мұрат», «арман» ұғымдары туралы түсініктерін тереңдету;

    • адалдық, жауапкершілік қасиеттерін дамыту;

    • табандылыққа тәрбиелеу.


    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері / Уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі (1 мин)


    1. Жағымды көңіл күй (1-3 мин)


    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысуын тексереді.

    Мұғалім "Тыныс алу» жаттығуын өткізеді.

    Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

    Оқушылар тыныс алып, жағмды күйге келіп, терең ойлауға бейімделеді.

    Оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелік құрал,

    Ф. Шопеннің "Мечта" аудиожазбасы

    https://zvooq.eu/


    2. Алдын ала берілген үй тапсырмасын тексеру (әңгімелеу) (3-5 мин)


    Оқулық, № 3 сабақ 12-бет «Арман» М. Шаханов

    Ерте, ерте, ертеде Отырарда,
    Біздің іңкәр өлкеде,
    Иық бұрмай тек білімнен басқаға
    Қатар өсті екі бірдей жас бала.
    Қатар жүріп сан өнерге машықты,
    Бірге оқыды, бірге ойнады асықты.
    Екеуіне назар бұрды ел ерек,
    Өйткені олар дарынды еді керемет.
    "Таңдайымыз өрісті оймен татымақ",
    Деп қуана езу тартты атырап,
    Ал дарындар медресені тауысты
    Он екіге жасы ілікпей жатып-ақ.
    Сыбағасын тағдыр дара бөлгендей,
    Өсе берді төске шауып, төрге өрлей,
    Екеуіне қараған жұрт сүйсінді,
    Отырардың болашағын көргендей
    Отырарда жаны жайқын дария,
    Ойы безбен бар еді бір қария.
    Сол қария бір күні екі шәкіртті,
    Қүрметпенен өз үйіне шақыртты;
    - Балақайлар, балапандар, көк өрім,
    Сендерге бір сауал қойсам деп едім,
    Туған жан деп өнерімен, өртімен
    Екеуіңді сөз етіп жүр ел түгел.
    Мен де танып білсем деп ем, Кімсіңдер?
    Қандай арман жетегінде жүрсіңдер,
    Қандай бағыт ұстайсыңдар түбінде,
    Сонша неге құштарсыңдар білімге?
    Қане, Дойыл, сен айтшы? Дойыл айтты:
    - Жалғыз арман бар менде,
    Шектесетін қулықпен де, ар мен де.
    Жалын иі ашса өнерімнің өрнегі
    Сонау Йемен, Мысыр, Бағдад елдері
    Түгел танып жыр ететін тандана,
    Саудагер боп шықсам деймін, жан баба.
    Тірлігімде жабырқамай, жасымай,
    Ата жолын қусам деймін осылай.
    Бой шалдырмай бос мақтан мен өсекке
    Өмірімді құрсам деймін есепке.
    Ұтыласың, жебемесе желекті ой,
    Бұл өнердің табиғаты ерек қой.
    Қаншама елмен сауда-саттық жасауға
    Соншама елдің тілін білу керек қой
    Табу үшін жұрт таппаған айланы,
    Көру үшін жұрт көрмеғен пайданы,
    Шығу үшін жұрт шықпаған белеске,
    Жұрттан асқан білім керек емес пе?
    Тілін тапсаң кім созбайды қол ұшын,
    Өнер қажет, білім қажет сол үшін.
    Қарт күрсінді:
    - Ұлым, желік қуыпсың!
    Неге мұнша желтоқсандай суықсың?
    Барымызға туған дарын болар деп
    Қуанып ем,
    Сорымызға туыпсың.
    Сор боларсың, одан не мән табарсың,
    Арманыңды, бәлкім, қайта қарарсың?
    Бірақ Дойыл тұрып алды паңдана:
    - Арманымды өзгерте алман, жан баба!
    - Ал сен қалай бағыттадың нұрыңды,
    Жасырмай айт,
    Жасқанбай айт сырыңды -
    деп қария Дойылмен бір отырған
    Ұяң шәкірт жас Әбуге бұрылды.
    Әбу айтты:
    - Менде де бар бір арман,
    Маздап жанып, қол бұлғайтын шынардан.
    Ұлы баба, бірақ менің арманым
    Парыз бенен махаббаттан құралған.
    Шамын жақсам ғылым менен өнердің,
    Елімді зор мерекеге бөлермін.
    Бұл сапарым азапты да шығар-ау,
    Не де болса пешенемнен көрермін.
    Мейлі мәңгі жарымайын киімге,
    Мейлі түйір нан қалмасын үйімде,
    Мейлі ұлының еңбек етіп арымен
    Жүргендігін ұғынбасын қалың ел.
    Қарлы боран қыран жолын бөгер ме?!
    Өнеріммен тасып толам кемерге.
    Мен өзіме риза емеспін, елімнің
    Сүйеніші бола алмасам егер де.
    Қарт жымиды:
    - Бәрекелде, жаз жайраң!
    Көл болмаса тояттайды қаз қайдан?!
    Біреуіңнің арманыңнан шошып ем,
    Бірің, міне, еттің лезде мәз-мейрам.
    Бірің үшін күрсінумен өтермін,
    Бірің үшін сүйсінумен өтермін,
    Сөйте-сөйте мен де өмірден кетермін.
    Беттеріңнен жарылқасын, тәңірім,
    Ал жарайды, батам осы, барыңдар,
    Отырарда туған ұлы дарындар!
    Әжуасын әжіміне жасырып,
    Жылдар ақты,
    Жылдар ақты асығып,
    Жалын еді-ау арманы айқын,
    өр көңіл,
    Екі досты екі арнаға бөлді өмір.
    Дойыл солай өзгертпеді шешімін,
    Дәулет оған жылдам ашты есігін.
    Өнері асқан саудагердің көп өтпей
    Бағдад, Мысыр түгел білді есімін.
    "Есепсіздің несібесі озар ма?"
    Әйелін де баулыды ол со заңға,
    Қонаққа арнап асылатын етті де
    Өзі салып беріп жүрді қазанға.
    Тек байлыққа деген жұтаң сараңдық
    Жіберді оның бар өнерін қараң ғып.
    Міне осылай жазық дарын, жас тұлға
    Ұшырады әбілетті тозғынға.
    Саудагерді өзге түгіл өзінің
    Ұрпақтары кетті ұмытып аз жылда.

    Ал Әбу ше?
    Кеңге жайды ол қанатын,
    Әбуіміз - әрі ғалым, әрі ақын,
    Әбуіміз - біздің ұлы бабамыз
    Әбу-Насыр әл-Фараби болатын.
    Мәңгі лаулап жану үшін ғаламда,
    Үлкен бақыт табу үшін ғаламда,
    Үлкен болып қалу үшін ғаламда,
    Үлкен арман керек екен адамға.

    Сұрақтар:

    • Қарияны неліктен Дойылдың арман, мақсаты қорқытып, Әбудің мақсаты сүйсінтті?

    • Не себепті екі достың өмірі екі арнаға бөлініп кетті?

    • Дойылдың ғұмырын не қысқа етті?

    • Әбудің ғұмыры не себепті мәңгі болды? Оны қандай адами қасиеттері мәңгілік етіп тұр?

    • Сіздің өмірдегі мұраттарыңыз қандай құндылықтарға негізделген? Неліктен?

    Мұғалім сұрақтардың көмегімен оқушыларды «арман», «мұрат», «мақсат» , ұғымдарын түсінуге жетелейді, сонымен қатар олардың өзара байланысын түсінуге көмектеседі.


    3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) (3-4 мин)

    «Мәңгі лаулап жану үшін ғаламда,

    Үлкен бақыт табу үшін ғаламда,

    Үлкен болып қалу үшін ғаламда,

    Үлкен арман керек екен адамға.»

    М. Шаханов

    «Арман» адам өміріне қаншалықты маңызды?

    Мұғалім дәйексөзді дәптерге жазуды ұсынады.

    Оқушылар

    Дәйек сөздің мағынасын түсіндіреді.

    Оқушылардың жауаптарын тыңдаған соң мұғалім балалардың

    жауаптарына сүйене отырып, өзі қорытынды жасайды..

    Презентация

    Жұмыс дәптерлері.











    4. Оқиғалар айту (әңгімелесу)

    (8 мин)


    Мұғалім «Арманда!» бейнеролигін көріп, арманға жетелейтін адалдық пен табандылық қасиеттері арқылы Дұрыс әрекет құндылығын ашады. Сонымен қатар, адамдарды жетістікке жетелейтін «мақсат» пен «мұрат» екенін баса айтады.

    Сұрақтар:

    • Армансыз адам болады ма?

    • Сіздің ойыңызша арманға не жетелейді?

    • Жетістікке жету үшін қандай қасиеттер бойыңызда бар?

    Оқушылар бейнеролик көргеннен кейін, мұғалімнің сұрақтарына жауап бере отырып, ізденімпаздық пен табандылықтың жемісі үлкен жетістікке әкелетіні туралы туралы терең ойланады.

    «Арманда!» бейнеролик «https://youtu.be/Dg9JS6Soymg

    5. Шығармашылық жұмыс (топпен немесе жеке)

    (12-15 мин)


    Шығармашылық жұмыс.

    1-тапсырма:

    Сөздіктерден «мақсат», «мұрат», «арман» сөздерінің

    анықтамасын

    тауып, оқып,

    олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табыңыздар.

    2-тапсырма: «Мұратың қайда бастайды? тақырыбында

    сыныптастарының арасында сауалнама жүргiзіңіздер. Сауалнама

    нәтижесi бойынша қорытынды шығарыңыздар.

    (Сауалнама

    жүргiзу

    барысында

    немесе сауалнама

    нәтижесi бойынша қорытынды жасағанда оқушылар әр адам өмірдегі өз орынын,өз ұстанымын, мақсаттары мен оларды қалай жүзеге асырып жүргенін саналылықпен ұғынып, сын

    көзқараспен қарап, өз мүмкіндігін өмір талабына сәйкес

    бағдарлай біліп, өзін-өзі танып, мақсатын анықтап, байқап,

    бағалай алуы керек. Сонда адам барлық жерде өзіне, қарым-

    қатынасына сын көзбен қарауға үйренетінін түсінуі маңызды.)

    3-тапсырма: «Менің

    мұратым», «Менің мұратым мені қайда бастайды? тақырыбына төмендегі қадамдарды басшылыққа

    алып,өзін-өзі зерттеп, дәптерге жоспарын құру керек.

    • Менің мұратым өзімнен басқа кімге пайдалы?

    • Менің мұратым басқаларға, айнала қоршаған ортаға

    зиянын тигізбей ме?

    • Менің мұратым адамгершілік құндылықтарға құрылған ба?

    4-тапсырма:

    «Арманы асқақ адамдар»

    тақырыбындағы дөңгелек үстелдің бағдарламасын төмендегі

    қадамдарға сәйкес әзірлеу қажет:

    • тақырыпқа сәйкес кейіпкерлерді табу;

    • тақырыпқа сәйкес әңгімелесуге сұрақтар дайындау;

    • қатысушыларға сыйлық дайындау.

    Шығармашылық жұмыс талқыланғаннан кейін дәйексөзін еске түсіріп, қортындылармен байланыстыру ұсынылады.

    Оқушылар практикалық тұрғыда жаттығып,

    алған білім-біліктерін

    қолданабілуге

    машықтанадырып,

    бойларындағы

    құндылықтар

    мен адами

    қасиеттерді

    іс жүзінде көрсете

    алуға мүмкіндік

    туғызу.

    Оқушылар тапсырманы орындау барысында өз қолдарынан келетін, өздері ойлап тапқан жақсылықты жасауға дағдыланады.

    Мұнда оқушылар

    берілген

    тапсырманы

    орындай отырып,

    өздерінің сабақта түсінгендерін бекітеді.


    Презентация Жұмыс дәптері


    6. Үй тапсырмасы (1-2 мин)

    оқулықтан №4 сабақ 17-19-бет Қазақ миллионері Бауыржан Оспанов: «Қазақта кедей жоқ, жалқаулар бар» мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңіз.

    Оқушылар үй тапсырмасын жазады.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Өзін-өзі тану Сабақ жоспары 11 сынып
    28.00.2021
    960
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдикаимова Гулзат Сериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации