Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Жай бөлшектер мен аралас сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Жай бөлшектер мен аралас
сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары:
5.1.2.21 жай бөлшектерді,
аралас сандарды көбейтуді
орындау;
5.1.2.23 жай бөлшект ерді және
аралас сандарды бөлуді орындау;
Сабақ
мақсаты
Барлық
оқушылар:
Жай бөлшекті бөлудің
ережелерін пайдаланып, оларды қолдана алуы, тиянақтау, өз
түсініктерін жүйелі пайдалана білуге
дағдыланады.
Оқушылардың басым
бөлігі:
Өткенді қайталау арқылы
оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын артыру, тіл қорларын
молайтады.
Кейбір
оқушылар:
Оқушылардың ой - өрісін,
логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз беттерімен жұмыс жасай білуге
ынталанады.
Бағалау
критерийлері:
Жай бөлшектер мен аралас
сандарды көбейтуді орындайды;
Жай бөлшектер мен аралас
сандарды бөлуді орындайды.
Тілдік
мақсаттар:
Пәнге
қатысты сөздік қор мен
терминдер
Бөлшек, аралас
сан, бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі, ортақ бөлім, толықтауыш
көбейткіш
Диалогқа,жазылымғақажеттітіркестер:Аралассандардықосуүшін…керек.Аралас сандарды
азайту үшін… керек.
Құндылықтарды
дарыту
«Мәңгілік ел» құндылығы, « Жалпыға бірдей
еңбек қоғамы.»
Құндылықтарға баулу арқылы зерттеу жұмыстарында
оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, іздену, шығармашылық
қабілеттері қабілеттері
артады.
Пәнаралық
байланыс:
Алдыңғы
білім:
4 сынып натурал сандарды
көбейтіп, бөліп біледі.
Сабақ
барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Ресурстар
Басталуы
10
минут
Сабақтың басын
ұйымдастыру.(2минут)
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеріп, олардың назарын аудару.Сыныпқа жағымды психологиялық
ахуал тудыру.
Топтарға бөлу.
(3минут)
Топ басшылары топтың өз
қалаулары бойынша атайды.
1топ-
2топ-
3топ-
Білім тексеру сұрақтары. (серпілген
сауал), әр топқа сұрақтар жазылған стикерлерді
шашып жіберемін, әр оқушы алған сұрақы қарсы топқа қояды, топтар
арасында диалог орнайды. (5 минут)
Өткен материалдарды қайталау
сұрақтары:
1.
Бөлімдері бірдей бөлшектердің айырымын тбау үшін
.......
2.Бөлімдері бірдей бөлшектердің қосындысы
.......
3.
Бөлімдері бірдей аралас сандардың қосындысын табу
үшін...........
4. Бөлімдері бірдей аралас
сандарды азайту үшін...........
5. Жай
бөлшекті натурал санға көбейту
үшін....
6. Жай
бөлшекті натурал санға бөлу үшін ..
Кері байланыс:«Серпілген
сауалды» қағып алып, өз бетінше 1 минут уақыт аралығында қойылған
сұраққа тез жауап береді.
Қағаз
қиындылары
Стикер
Сабақтың
ортасы
12
минут
Жаңа сабақ (5
минут)
Білім дағдысы: білу және
түсіну
Бүгінгі жаңа тақырып: Жай
бөлшектер мен аралас сандарға арифметикалық амалдар
қолдану
Жеке жұмыс.
(15минут)
Жаңа тақырыпқа сәйкес
есептерді шығару. Әр топтан екі оқушыдан есеп шығарады. (№639,
№640, №641 есептер)
Кері
байланыс:әр топтан шыққан оқушылар
өздеріне берілген есепті шығарады.
Бағалау:Бағалау:Екі жұлдыз,бір
ұсыныс
Презентация
Оқулықпен
жұмыс
Үлестірме
материалдар,түрлі-түсті маркерлер
Топтық жұмыс. (7
минут)
«Мағынаны
ажырату» (Конверт- сұрақ
әдісі)
Сыныптағы 3 топқа 3 түрлі
тапсырма тарату ( Оқушылар оларды шешеді)
І
топ.
ІІ
топ.
ІІІ
топ
1. Арман черновикте есеп
шығарып, оны дәптерге көшірді.Бірақ жақшаларды қалай қойғанын
ұмытты. Оның есінде қалғаны мынау 6*8+20:4-2=40. Арманға жақшаларды
қоюға көмектесіңіз.
2.
Отбасында анасы, әкесі және 4 баласы бар.
Балалардың орташа бойы 120 см, ал ата-аналарының орташа бойы 174
см. Барлық отбасы мүшелерінің орташа бойы неше
см?
Кері
байланыс:Әр топ мүшелері өздерінің
міндетін атқарады. Өз ойларын сурет, сызба, жазу арқылы жеткізіп,
ашады.
1.Жұмыс жасау
қарқыныарқылы саралау бойынша
тапсырма бірдей, алайда оны оқушылар білім деңгейіне қарай әр түрлі
уақытта аяқтауы мүмкін. Ерте аяқтағандарға қосымша тапсырма
ұсындым.
2.Қолдауарқылы саралау арқылы
оқушыларға жеке қиындық туғызған сұрақтары бойынша қолдау
көрсеттім.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз