|
Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы: 5.2А Мектеп: Сынып: 5 Қатысқаны: Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу |
|||
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.23 Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөледі. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу алгоритмын қолданып, бірнеше арифметикалық амалдарды орындайды |
||||
|
Кейбір оқушылар:Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу алгоритмын қолданып,мәтін есептерді тиімді тәсілмен шешеді |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз: Оқушылар бөлшектің алымын және бөлімін ажыратып айтып бере алады. Бөлiнгiш бөлшектi бөлгiш бөлшекке керi санға көбейту керек. Бұрыс бөлшек түрiнде жазып алып, бөлшектi бөлшекке бөлу ережесiн қолдану керек. |
|||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бөлшек, бөлімі,алымы, бөлу,бұрыс бөлшек,аралас сан,кері сан,натурал сан |
||||
|
Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Жай бөлшектерді бөлу үшін......... Аралас сандарды бөлу үшін.......... |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының төртінші құндылығы Индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу негізінде бәсекеге қабілетті ұрпақ тәрбиелеу |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
География,физика |
|||
|
Алдыңғы білім |
Натурал санды бөлу туралы білімі қалыптасқан |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (11 минут) |
Ұйымдастыру.Психологиялық ахуал. «Көшбасшы құмырсқа» атты бейнеролик көрсету |
Бейнеролик https://youtu.be/ IZEb62WGHEY |
||
|
Сыныпты «Шаңырақ әдісі» арқылы шағын топтарға топтастыру |
Әртүрлі түсті лента |
|||
|
Тапсырма№1 Алдыңғы алған білімдерін анықтап,талдау үшін «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушының білім деңгейін анықтау Бағалау: «Қол белгісі» |
Интерактивті тақта,доп. |
|||
|
Сабақтың ортасы (25 минут) |
Тапсырма №2 «Джигсо» Әр топқа әр оқушыға тапсырма таратылады. Бағалау: « шапалақтау» |
Есептер,оқулық №609 №610 №612№618 №630 Авторы: Т.А.Алдамұратова Қ.С.Байшоланова, Е.С. Байшоланов |
||
|
|
||||
|
Сабақтың аяғы (9 минут) |
Тапсырма №3 Алған білімдерін қорытындылау «Ойлан,жұптас талқыла» Оқушылар берілген тапсырманы әуелі жеке,содан кейін жұпта,топ арасында талқылайды. Әр топ өздерінің берілген тапсырмаларын қорғайды. Келесі топтар мұқият тыңдап отырып ,сұрақтар қояды. Бағалау: «Смайлик» Дескриптор: Жай бөлшектерді бөлу ережесін қолданады Есептің шартын құрады Шешу жолы айқын көрсеткен Түсінгенін айта алады. Сұраққа жауап бере алады |
Есептер «Смайлик» |
||
|
Кері байланыс «Тәтті, тәттінің іші қатты,қаттының іші тәтті» әдісімен пікірлерін білдіреді |
|
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
|
Топтағы жұмыс барысында «диалог және қолдану көрсету» , «жіктеу» тәсілдерін қолдану жоспарланды.Қабілетті оқушылардың басқалардан табысқа жетуіне ықпал етуіне көмектесу. Оқушылар қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін бейнеролик көрсетемін. Барлық оқушылардың қатысуын қадағалау |
Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушыларды ынталандыру, жетелеу,ой-қозғау «Қол белгісі», «Қол шапалақтау» топтық, жұптық,өзін-өзі бағалау жүргізу. Әр оқушының тапсырмаларын дескриптор арқылы бағалау |
Топтың ережелерін сақтау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін орындағанда қауіпсіздікті сақтау. |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? |
|
|||
|
Жалпы бағалау |
||||
|
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
|
Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы: 5.2А Мектеп: Сынып: 5 Қатысқаны: Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу |
|||
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.23 Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөледі. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу алгоритмын қолданып, бірнеше арифметикалық амалдарды орындайды |
||||
|
Кейбір оқушылар:Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу алгоритмын қолданып,мәтін есептерді тиімді тәсілмен шешеді |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз: Оқушылар бөлшектің алымын және бөлімін ажыратып айтып бере алады. Бөлiнгiш бөлшектi бөлгiш бөлшекке керi санға көбейту керек. Бұрыс бөлшек түрiнде жазып алып, бөлшектi бөлшекке бөлу ережесiн қолдану керек. |
|||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Бөлшек, бөлімі,алымы, бөлу,бұрыс бөлшек,аралас сан,кері сан,натурал сан |
||||
|
Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Жай бөлшектерді бөлу үшін......... Аралас сандарды бөлу үшін.......... |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының төртінші құндылығы Индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсу негізінде бәсекеге қабілетті ұрпақ тәрбиелеу |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
География,физика |
|||
|
Алдыңғы білім |
Натурал санды бөлу туралы білімі қалыптасқан |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (11 минут) |
Ұйымдастыру.Психологиялық ахуал. «Көшбасшы құмырсқа» атты бейнеролик көрсету |
Бейнеролик https://youtu.be/ IZEb62WGHEY |
||
|
Сыныпты «Шаңырақ әдісі» арқылы шағын топтарға топтастыру |
Әртүрлі түсті лента |
|||
|
Тапсырма№1 Алдыңғы алған білімдерін анықтап,талдау үшін «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушының білім деңгейін анықтау Бағалау: «Қол белгісі» |
Интерактивті тақта,доп. |
|||
|
Сабақтың ортасы (25 минут) |
Тапсырма №2 «Джигсо» Әр топқа әр оқушыға тапсырма таратылады. Бағалау: « шапалақтау» |
Есептер,оқулық №609 №610 №612№618 №630 Авторы: Т.А.Алдамұратова Қ.С.Байшоланова, Е.С. Байшоланов |
||
|
|
||||
|
Сабақтың аяғы (9 минут) |
Тапсырма №3 Алған білімдерін қорытындылау «Ойлан,жұптас талқыла» Оқушылар берілген тапсырманы әуелі жеке,содан кейін жұпта,топ арасында талқылайды. Әр топ өздерінің берілген тапсырмаларын қорғайды. Келесі топтар мұқият тыңдап отырып ,сұрақтар қояды. Бағалау: «Смайлик» Дескриптор: Жай бөлшектерді бөлу ережесін қолданады Есептің шартын құрады Шешу жолы айқын көрсеткен Түсінгенін айта алады. Сұраққа жауап бере алады |
Есептер «Смайлик» |
||
|
Кері байланыс «Тәтті, тәттінің іші қатты,қаттының іші тәтті» әдісімен пікірлерін білдіреді |
|
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||
|
Топтағы жұмыс барысында «диалог және қолдану көрсету» , «жіктеу» тәсілдерін қолдану жоспарланды.Қабілетті оқушылардың басқалардан табысқа жетуіне ықпал етуіне көмектесу. Оқушылар қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін бейнеролик көрсетемін. Барлық оқушылардың қатысуын қадағалау |
Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушыларды ынталандыру, жетелеу,ой-қозғау «Қол белгісі», «Қол шапалақтау» топтық, жұптық,өзін-өзі бағалау жүргізу. Әр оқушының тапсырмаларын дескриптор арқылы бағалау |
Топтың ережелерін сақтау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін орындағанда қауіпсіздікті сақтау. |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? |
|
|||
|
Жалпы бағалау |
||||
|
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||||
шағым қалдыра аласыз













