Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жай және күрделі заттар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: ДӘІЖО Абдиразакова А.Х ДОІЖО Хусаинов Ш.С Білім беру ұйымы:Алматы облысы білім басқармасының Ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің «Ғ.Садвақасов атындағы Үлкен Ақсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім |
7.2.А Атомдар. Молекулалар. Заттар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні: |
Усенова Г.К |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
21.11.2024 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып :7Ә |
Қатысқандар саны: қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Химиялық элементтер.Жай және күрделі заттар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттарыы: |
7.1.2.4 заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Білім алушылар заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктейді. ЕББҚ: ойын әдістері заттарды арқылы жай және күрделіге жіктейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ басы 10 мин |
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, «Бірлесіп көтерген жүк жеңіл» видео көрсетіледі, «Логикалық сұрақтар» тренингі арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату. 1.Тісі бар тамақ жей алмайды. (тарақ) 2. Жеген сайын жылататын (таяқ) 3.Лимонның жартысы неге ұқсайды? (лимонның жартысына) 4.Король кімнің алдында тәжді шешеді? (шаштаразның) 5. 50-10 қанша рет алаламыз? (1 рет) 6. Бір көзі бар, бірақ көрмейді. (ине). 7.Сатып алғанда қара, қолданғанда қызыл , тастағанда сұр. (көмір) 8. Қандай краннан су ішпейміз? (құрылыстағы) 9. Қандай жылқы су ішпейді? (шахматтағы) 10. Жабық көзбен нені көруге болады? (түс) Үй тапсырмасын тексеремін. Үйге 5-кестедегі химиялық элементтерді жаттау берілген. «Кім мерген?» әдісі арқылы химиялық элементтердің таңбаларын қайталау. (слайд) K, Ca, Fe, Mg, F, H, марганец, алюминий, алтын, күміс, барий, бор. «Киндер сюрприз» ойыны арқылы «Жұбыңды тап» әдісі бойынша элементтердің атаулары мен таңбаларын сәйкестендіреді. Ал жұбы табылмаған сөздер бойынша оқушыларға сұрақ қойылады. Ойлан. -Балалар химиялық элементтер дегеніміз не? Демек химиялық элементтер атомдардың белгілі бір түрі. Олардың барлығы периодтық кестеде бар. Олар атомдар. -Ал күнделікте қолданып жүрген су, ас тұзы, қант, қандай заттар, оларды біз периодтық кестеден тауып аламыз ба? -Жоқ, неге? -өйткені олар әртүрлі атомдардан тұрады. Олар молекулалар Сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады. Жай және күрделі заттар 7.1.2.4 заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу |
Сәлемдеседі, бейнероликті көреді. Логикалық сұрақтарға жауап беру арқылы жағымды психологиялық ахуал орнатады, кезекші оқушылардың сабаққа қатысуы туралы мәлімет береді. Үй тапсырмасы бойынша химиялық элементтердің таңбаларын қайталайды. Сұрақтарға жауап береді Дәптерлеріне ай күнді және сабақ тақырыбын жазады |
ҚБ.Мадақтау Дескриптор .Жж-2балл − таңбалары арқылы химиялық элементтерді анықтайды-1б; − атауы бойынша элементтің химиялық таңбасын сәйкестендіреді-1б. Әрбір тапсрымадан кейін мақтау сөздерін айту |
М.Османова Химия 7-сынып 2017 Экран «Киндер сюрприз» жапсырмалары Экран |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 30 мин |
Жай және күрделі заттар туралы түсінік жаратылыстану пәнінен оқушыларға таныс болғандықтан, тақтаға жай және күрделі заттардың формулаларын жазып олардың құрамын талдап беремін Al2O3,K2CO3, Cu, S,ZnO, KClO3,N2,Na, Оқушылар аз болғандықтан тек жұптық және жеке жұмыс ұйымдастырылады. Тапсырма №1 «Сүзгі» әдісі. 1-жұп. Берілген формулаларды атомдар мен молекулаларға ажыратыңдар H2, Cl2, Br2, O2, H2O, CO2, I2, NaCl Cu, F, Pb, Ca, Mg, P, Ag, S
2-жұп. Берілген химиялық элементтерді металдар мен бейметалдарға ажыратыңдар S, Si, P, Cl, H, N, B, F Zn, Mg, Ag, Al, Ca, Cu Au, Fe
3-жұп. Берілген формулаларды жай және күрделі заттарға ажыратыңдар CaCO3, H2O, CO2, SiO2, NaCl, NaHCO3, әктас, қант B, Pb, K, S, N, Al, Au, Pb Көмірқышқыл газы, сутек, оттек, су, ас содасы, күкірт, хлор, йод, қант, глюкоза, әктас, құм, темір, алтын, күміс, май, мыс
Сергіту сәтін өткізу. Тақырыпқа байланысты «Ойна да, ойлан» әдісі бойынша. «Боулинг» ойынын ойнау.Ккүрделі және жай заттарды анықтауға тапсырма беріледі. 1.Ас тұзы NaCl- 2.Сабын 3.Хлор Cl- 4.Мыс Cu- 5.Дала құмы SiO2 6.Шыны 7.Су Н2О 8.Май 9.Кремний Si- 10. Көміртек C- 11.Йод I- 12.Қант С12Н22О11 Тапсырма №2 Жеке жұмыс Функционалдық сауаттылыққа негізделген мәтін. Мәтін. Сен білесің бе? Оттек, көміртек, сутек, азот-адам организмін құрайтын ең маңызды элементтер. Егер ересек адамның салмағы шамамен 73кг шамасында болса, оның 70кг осы ай ылған элементтердің үлесіне тиеді. Кальций мен фосфордың массасы 2кг-ға жуық, олар сүйек құрамында болады және оған беріктік қасиет береді. Калий, күкірт, натрий, хлор бірнеше грамға жетеді. Адам организмдегі темірдің массасы небәрі 6г-ға жуық болғанымен, гемоглобин құрамына кіретін темір ерекше маңызды рөл атқарады. Адам организміне химиялық элементтер сүт өнімдері, май, қант, су, тұздар , дәрумендер арқылы келеді. Тапсырма №2.1 Иә немесе жоқ.»әдісі Дұрыс немесе бұрыс тұжырымдарды анықтаңдар
Тапсырма №2.2. Мәтінде аталған элементтердің химиялық таңбаларын жазыңдар. Химиялық элементтер:- Мәтіннен күрделі заттарды анықтап жазыңдар. Күрделі заттар- Тапсырма №3. «Мозайка» әдісі арқылы қорыту тапсырмасы ретінде балаларға сынған екі колбаны , «Жай заттар», «Күрделі заттар» колбаларын құрастыруға беріледі. |
Оқушылар тақтаға жазылған формулаларды дәптерлеріне жазады.. «Кездейсоқ таңдау» әдісі арқылы жұптар өз тапсырмаларын таңдап алады. «Сүзгі» әдісі бойынша» берілген тапсырмаларды орындайды. Білім алушылар, атомдар, молекулалар, металдар, бейметалдар, жай заттар, күрделі заттардың атаулары, таңбаларын, формулаларын жіктейді. Сергіту сәтінде «Боулинг» ойыны арқылы жай және күрделі заттарды анықтайды. Жаратылыстану-ғылыми сауатылыққа негізделген тапсырма орындайды. Тұжырымдардың дұрыс бұрыстығын анықтайды, мәтінде кездесетін химиялық элементтердің таңбаларын және күрделі заттардың атауларын теріп жазады. Дұрыс жауап әдісі арқылы екі оқушы тақтаға жазады қалғандары тексереді. Күрделі және жай заттардың формулалары, таңбалары, атауларын жинақтап, сынған колбаларды құрастырады. Жай заттар: қорғаысн, күкірт, темір, күміс, оттек, сутек, альын, йод. Күрделі заттар: шыны, қант,ағаш, құм, ас содасы, су, көмірқышқыл газы,май |
Дескриптор –әрбір жұпқа 2балл, 1-жұп. -атомдарды анықтайды-1б -молекулаларды анықтайды-1б 2-жұп. -металдарды анықтайды-1б -бейметалдарды анықтайды-1б 3-жұп. -жай заттарды анықтайды-1б.-1б - күрделі заттарды анықтайды-1б-1б Дескриптор: боулинг :-2балл -жай заттарды біледі-1б -күрделі заттарды біледі-1б Дескриптор: ФС-3балл, Дұрыс тұжырымдарды анықтайды-0,5 Бұрыс тұжырымдарды анықтайды-0,5б Химиялық элементтердің таңбаларын жазады-1б Күрделі заттарды анықтайды-1б Дескриптор: мозайка әртопқа 1балл 1-топ. -жай заттарды жинақтайды-1б 2-топ. -күрделі заттарды жинақтайды-1б |
Жапсырма дидактикалық материалдар жинағы
Экран
«Мозайка» жапсырмасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ соңы 5 мин |
Үйге тапсырма:Жай және күрделі заттардың айырмашылығы мен ұқсастығын Венн диаграммасына салып келіңдер. Бағалау парағы
Бағалау жүргізіледі. «Жылқы жарысы» әдісі арқылы. |
Оқушылар мозайка әдісі арқылы екі колбаны құрастырады. Кері байланыс «Tіk-tok» әдісі Үй тапсырмасын жазады |
10 баллдық бағалау жүйесі бойынша бағалау |
Бағалау парағы экран |
Билим алғучи |
Мәргән-1б |
«Жүпиңңи тап»-1б |
Сүзгүч -2б |
Боулинг-2б |
ФС-3б |
Мозайка-1б |
Барлиғи-10б |
Баһа |
|
1 |
2 |
||||||||
Гайратов А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гаппаров Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Назарова А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розахунова А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Талгатов Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Турлинов Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|