Материалдар / Жай механизмдер-7 кл
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай механизмдер-7 кл

Материал туралы қысқаша түсінік
«Механиканың алтын ережесін» тұжырымдайды және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіреді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2018
770
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарау: «Күш моменті» Мектеп. Ақтөбе қаласы,

Благодар орта мектебі

Күні 26.05.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні.

Коянбаева Асылгул

Жайылхановна

Сыныбы. 7 Қатысқандар Қатыспағандар

Тақырып


Жай механизмдер


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.4.1 «Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіру.

7.2.4.2 Күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру.

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар үшін:

«Механиканың алтын ережесін» тұжырымдайды және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіреді.

Оқушылардың көпшілігі үшін:

Күш моменті ұғымын түсініп, қарапайым тәжірибеде күш түсіру нүктесін анықтайды.

Кейбір оқушылар үшін:

Әр түрлі жағдайдағы күштің қалай жұмсалатынын салыстырып, қолданылуына талдау жасайды.

Бағалау критерийі

-«Механиканың алтын ережесін» түсіндіреді.

-Қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіре алады.

- Күш моменті ұғымын түсіндіреді.

- қарапайым тәжірибеде күш түсіру нүктесін анықтайды.

- Күштің қалай қолданылуына талдау жасай алады.

Тілдік мақсаттар


Жай механизмдерге келтірілген мысалдарды ауызша және жазбаша түрде сипаттай алады

Лексика және пәндік терминология.

Жай механизмдер.Жылжымалы Блок, Жылжымайтын Блок, күш моменті, шығыр, иін.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер.

«Күш моменті» ұғымын қалай түсінесің?

Құндылықтарға баулу


Техника саласында, архитектурада денелердің қозғалысын, күшті түрлендіру, қозғалыс бағытын өзгертуде қолдануды үйрету.

Пəнаралық байланыс


Технология – машиналардағы иіндіктің түрлері

Информатика – ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау.

Биология- Адамның, жануарлардың, насекомдардың денелеріндегі механизм

Алдыңғы білім

Күштің қолданылуы, өлшем бірлігі, түсу нүктесі,бағыты.



Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин

(Барлық сынып)

І. Ұйымдастыру.

Ширату жаттығуы.

1.Пирамидалар туралы естігендерің бар ма? 
Пирамидаларды құрастырғанда қандай құралдарды қолданған?

2. Адам мүшесінде иінтіректер бар ма? Бар болса
иінтіректерді қозғалысқа келтіру арқылы көрсету.

3. Неге есік тұтқасын топсадан алыс шетіне іледі?

4. Ағашқа бір қолмен асылып тұрған ыңғайлыма, әлде екі қолмен бе?

Түстер таңдау арқылы төрт топқа бөлініп, онда жасырылған сұрақтарға жауап беріп, пирамиданың жақтарына жапсырады.

  • Сабақ барысында:

Білемін

Білгім келеді

Білдім








Үлестірме материал

/қызыл,

жасыл,

Көк,сары/


Сабақтың ортасы

/Топтық жұмыс/

5мин












/Жұптық жұмыс/

10мин

































/Топтық жұмыс/

5мин











/жеке

жұмыс/

12мин
























Тапсырма 1

«Миға шабуыл» әдісі арқылы тапсырманы орындайды.

А) Суреттерді сипаттаңыз. Қай жағдайда аз күш жұмсалады. Неліктен? Бұл құралдар адамның жұмысын жеңілдете ме ? 

  • Осы тапсырманы «Еркін микрафон» арқылы кері байланыс береді.



Тапсырма 2. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы анықтайды.

В)Шырпыны ортасынан сындырыңыз, алынған бөліктерді тағы да ортасынан сындырыңыз және бөліктер тым ұсақ болғанға дейін осылайша шырпыны бөле беріңіз. Неліктен ұсақ бөліктерді сындыру үлкен бөліктерді сындыруға қарағанда

қиын? Иіндік-сызғыш пен күштер жиынтығын пайдаланып, моменттер ережесін ұсыныңдар.

В) Әр түрлі жағдайдағы жұмыс әрекеті, күштің қалай жұмсалатынын салыстыр, талдау жаса.

Жүк көтергенде айналу осі не жоғары, не төмен қозғалмайтын блок жылжымайтын блок деп аталады

(а-сурет).

-Жүкпен бірге блоктың айналу осі де көтеріліп немесе төмен түсіп отырса, ондай блок жылжымалы блок деп аталады (б-сурет).

-Күштен ұту үшін жылжымалы және жылжымайтын блоктарды бірге пайдаланады (г-сурет).


  • Осы тапсырмадан кейін кері байланыс жасайды.

О- ой-пікір қандай

Н-негіздеме жасаңыз

Д-дәлел келтіріңіз

Т-тұжырым айтыңыз

  • Әр тапсырмада «жетістік сатысы» арқылы өз мүмкіндіктерін көрсетіп бағалайды.


Тапсырма.3 «Тапқыр болсаң, талас жоқ» стратегиясы бойынша тапсырмаларды орындайды.

А)Болаттан жасалған есікті аз күш жұмсап жабу үшін А және В нүктелерінің қайсысына күш түсіруі керек ? Неліктен?


Бағалау критерийі

Дескриптор

Күш моменті ұғымын түсінеді.


-әр нүктеге түсірілетін күш моментін сипаттайды;

- күш моменттерін салыстыру арқылы күш түсіру нүктесін анықтайды.

Шығармашылық тапсырма.

Cурет бойынша есеп құрастыр:

Оқушылар күш моменті,моменттер ережесін тәжірибе жүзінде қорытып шығарады

Тапсырма бойынша кестені толтырады

Не байқадың

Нені білесің

Неліктен




«Сырлы сауалдар» әдісі арқылы логикалық сұрақтарға жауап береді.
1. Бір шелек судан гөрі екі шелек суды алып жүрген қолайлы болатыны неліктен?
2. Арқасымен аударылған тасбақа өздігінен тұра алмайды. Неге?
3. Неге палуандар күрес кезінде аяқтарын кеңірек тастап, иіліңкіреп жүреді?


  • «Табыс сатысы» әдісі арқылы тапсырмадан кейін кері байланыс жасайды

Мен.................білемін

Мен ................түсіндім

Мен.................жасай аламын

  • Т кестесі арқылы жұптық бағалайды




Сурет жапсырма

лары








Шырпы,

Блок, шығыр, сызғыш,

жүктер



















Жетістік сатысы


































үлестірме материал









Сабақтың соңы

/жеке жұмыс/

5мин








2мин
















Үйге тапсырма

1мин

«Кім жүйрік» әдісі арқылы ойды жинақтау.

1. Жерді  төңкермекші  болған  грек   ғалымы  (Архимед)

2.Шетінде  науасы  бар  дөңгелек  тегершік  (блок)

3.Жай механизмдерді көп қолдана отырып,  салынған алып құрылыс  (пирамида)

5. Жерді төңкеру үшін пайдаланатын жай механизмнің түрі (иіндік)

6.Ұзындықтың өлшем бірлігі (метр)

«Алтын ережені» жарнамалау әдісі.

Анықтаманың түйінді сөздерін пирамидаға салу.

  • Төмендегі ұсыныстар бойынша бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс жасайды

-Егер сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын орындаса желкенді жасыл түске бояйды.

-Егер сабақта қиындық туғызса желкенді сары түске бояйды.

-Егер сабақ барысында тапсырмаларды орындауда қиындық туғызып, көмек қажет болса қызыл түске бояйды.







Зерттеу жұмысы «Адамның дене мүшесіндегі иіндіктер »







Үлестірме парағы





Таратпа материал














Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?



Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай

тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

.

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы анықтайды.

Неліктен ұсақ бөліктерді сындыру үлкен бөліктерді сындыруға қарағанда

қиын?

«Тапқыр болсаң, талас жоқ» стратегиясы бойынша

Болаттан жасалған есікті аз күш жұмсап жабу үшін А және В нүктелерінің қайсысына күш түсіруі керек Неліктен?

«Алтын ережені» жарнамалау әдісі.

Анықтаманың түйінді сөздерін пирамидаға салу.



  • Әр тапсырмада «жетістік сатысы» арқылы өз мүмкіндіктерін көрсетіп

  • «Табыс сатысы» әдісі арқылы

  • Маршрут картасы арқылы топтық жұмыс барысында іс-әрекеттер бойынша бірін-бірі бағалайды.

  • «Еркін микрафон»

арқылы кері байланыс береді.

О- ой-пікір қандай

Н-негіздеме жасаңыз

Д-дәлел келтіріңіз

Т-тұжырым айтыңыз

Сұрақтар арқылы

Не байқадың

Нені білесің

Неліктен

  • «Табыс сатысы» әдісі арқылы тапсырмадан кейін кері байланыс жасайды

Мен.................білемін

Мен ................түсіндім

Мен.................жасай аламын

-Егер сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын орындаса желкенді жасыл түске бояйды.

-Егер сабақта қиындық туғызса желкенді сары түске бояйды.

-Егер сабақ барысында тапсырмаларды орындауда


техника саласында, архитектура саласында денелердің қозғалысын қарастырғанда ескеру,



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!