Материалдар / Жалаң және жайылма сөйлем

Жалаң және жайылма сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалым қазақ тіліне байланысты. Бұл материалымда әріптестеріме қажет әдіс-тәслдер бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
702
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім: Сөйлем Мектеп: Атамекен орта мектебі Күні: 05.02.2018ж Сыныбы: 3 «И»



Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова М.Р Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЖалаң және жайылма сөйлем.
Жалпы мақсаттарЖалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін толықтыру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:Топтық жұмыс,сұрақ-жауап,ойындар,ой қозғау.
Сабақтың көрнекілігі:Ереже жазылған плакат,үлестірме карточкалар,слайд.тор,доптар
Күтілетін нәтижелер:Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы білімдерін толықтырады. Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата алады.
Түйінді идеяларСыни ойлауымен сыни көзқарасы, топтық мүдде, ұжымдық көзқарас қалыптасады. Креативті (шығармашылық) ойлау дағдылары дамиды.
Сабақтағы іс-әрекет
Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушы іс- әрекетіБағалау түрлері
Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесуОқушыларды топқа бөлу1-топ Бастауыш2-топ Тұрлаусыз мүше3-топ баяндауышОқушылар сәлемдеседі.Үлестірмелі карточкалар арқылы топқа бөлінеді.

Оқушыларды смайликтермен бағалау
Психологиялық тренинг «Майшам» әдісіОқушылар тренингте бір-біріне жылы тілектерін айту арқылы шамды ұсынады. Оқушыларды ауызша бағалау.
Үй тапсырма сұрауБілу«Жұбыңды тексер» әдісі107 жаттығу. Жай сөйлемдерді түрлеріне қарай сәйкестендір.Жұптар бір-бірінің үй жұмысын тексереді.Тапсырма орындауына қарай бағалайды.
Өткен сабақты пысықтау«Қар лақтыру» әдісіОқушыларға ақ патақтар таратып беріледі.Қағазға өткен сабақ бойынша білгендерін жазады.Қарларды бір-біріне атады.Оқушылар сұрақ-жауапқа белсене қатысады.Оқушыларды смайликтермен бағалау.
Тұсаукесер«Ашық сұрақ» әдісіСурет арқылы жаңа тақырыпты хабарлау.Сурет бойынша әңгімелейді.Оқушыларды ауызекі бағалау.
Мағынаны тану«Өз орныңды тап» ойыны.Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы білімдерін тексеру.- Ережені қайталату.

Ойынға қатысу арқылы қаншалықты түсінгенін анықтайды.- Сабақтың мақсатын- міндеттерін айтуға талпыныс жасайды.Мақтау, мадақтау, ынталандыру жұмыстарын жүргізу
Дәптермен жұмысБесінші желтоқсанЖалаң және жайылма сөйлем 108-114 жаттығулар.Ж ж Ж ж Дәптермен жұмыс жасайды.





Жаңа сабақты түсіндіруТүсіну

Жаттығуды әр топтан өз тағайындаулары бойынша шығарған оқушы тақтаға орындайды, өзгелері дәптерге орындады.Оқулықпен жұмыс:
108- жаттығу. Екі бағандағы жайылма сөйлемдерді салыстырып, қандай өзгешелігі барын айту.Сыни ойлауы арқылы жүзеге асады.Тапсырма орындауына қарай бағалау


109- жаттығу. Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдау.110- жаттығу. Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдау.111- жаттығу.Жұмбақты оқып жатқа жаз. Жай сөйлемнің түрлеріне ажырат.Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсет.

І топ:109-жаттығу.

ІІ топ: 110- жаттығу.



ІІІ топ: 111- жаттығу
Топ басшысы бағалауы.
Жаңа тақырыпты түсінгендерін тексеру.Қолдану112- жаттығу. Терме диктанты.Жайылма сөйлемдерден тұратын мақалдарды көшіріп жаз.Өздік жұмысыӨзін- өзі бағалау.
Сергіту сәті

Ырғақты бимен дене сергіту

Жаңа тақырыпты түсінгендерін бекіту.ТалдауТоптық жұмыс:- Сөздерден сөйлемдер құра.- «Сөйлемдерді өз вагонына орналастыр.»Постерге тапсырма орындату.Топ басшысы бағалауы.
Бағалау Мұғалім оқушылар еңбегін бағалайды.

Сабақ соңында бағалау.
Кері байланыс Тазалық ойыныОқушылар стикерлерге пікірлерін жазып,суретке іледі.

Үйге тапсырма113- 114 жаттығуларды үйге беру.Үй тапсырмасын белгілеп алады.

Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?  



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ