Пәні: Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім: Сөйлем Мектеп: Атамекен орта мектебі Күні: 05.02.2018ж Сыныбы: 3 «И» |
Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова М.Р Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Жалаң және жайылма сөйлем. |
Жалпы мақсаттар | Жалаң және жайылма сөйлем туралы білімдерін толықтыру. |
Сабақтың түрі: | Аралас сабақ |
Сабақтың әдіс-тәсілдері: | Топтық жұмыс,сұрақ-жауап,ойындар,ой қозғау. |
Сабақтың көрнекілігі: | Ереже жазылған плакат,үлестірме карточкалар,слайд.тор,доптар |
Күтілетін нәтижелер: | Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы білімдерін толықтырады. Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата алады. |
Түйінді идеялар | Сыни ойлауымен сыни көзқарасы, топтық мүдде, ұжымдық көзқарас қалыптасады. Креативті (шығармашылық) ойлау дағдылары дамиды. |
Сабақтағы іс-әрекет |
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушы іс- әрекеті | Бағалау түрлері |
Ұйымдастыру кезеңі | СәлемдесуОқушыларды топқа бөлу1-топ Бастауыш2-топ Тұрлаусыз мүше3-топ баяндауыш | Оқушылар сәлемдеседі.Үлестірмелі карточкалар арқылы топқа бөлінеді. |
Оқушыларды смайликтермен бағалау |
Психологиялық тренинг | «Майшам» әдісі | Оқушылар тренингте бір-біріне жылы тілектерін айту арқылы шамды ұсынады. | Оқушыларды ауызша бағалау. |
Үй тапсырма сұрауБілу«Жұбыңды тексер» әдісі | 107 жаттығу. Жай сөйлемдерді түрлеріне қарай сәйкестендір. | Жұптар бір-бірінің үй жұмысын тексереді. | Тапсырма орындауына қарай бағалайды. |
Өткен сабақты пысықтау«Қар лақтыру» әдісі | Оқушыларға ақ патақтар таратып беріледі.Қағазға өткен сабақ бойынша білгендерін жазады.Қарларды бір-біріне атады. | Оқушылар сұрақ-жауапқа белсене қатысады. | Оқушыларды смайликтермен бағалау. |
Тұсаукесер«Ашық сұрақ» әдісі | Сурет арқылы жаңа тақырыпты хабарлау. | Сурет бойынша әңгімелейді. | Оқушыларды ауызекі бағалау. |
Мағынаны тану | «Өз орныңды тап» ойыны.Жалаң және жайылма сөйлемдер туралы білімдерін тексеру.- Ережені қайталату.
| Ойынға қатысу арқылы қаншалықты түсінгенін анықтайды.- Сабақтың мақсатын- міндеттерін айтуға талпыныс жасайды. | Мақтау, мадақтау, ынталандыру жұмыстарын жүргізу |
Дәптермен жұмыс | Бесінші желтоқсанЖалаң және жайылма сөйлем 108-114 жаттығулар.Ж ж Ж ж | Дәптермен жұмыс жасайды. |
|
Жаңа сабақты түсіндіруТүсіну
Жаттығуды әр топтан өз тағайындаулары бойынша шығарған оқушы тақтаға орындайды, өзгелері дәптерге орындады.Оқулықпен жұмыс: | 108- жаттығу. Екі бағандағы жайылма сөйлемдерді салыстырып, қандай өзгешелігі барын айту. | Сыни ойлауы арқылы жүзеге асады. | Тапсырма орындауына қарай бағалау |
| 109- жаттығу. Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдау.110- жаттығу. Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдау.111- жаттығу.Жұмбақты оқып жатқа жаз. Жай сөйлемнің түрлеріне ажырат.Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсет. |
І топ:109-жаттығу.
ІІ топ: 110- жаттығу.
ІІІ топ: 111- жаттығу | Топ басшысы бағалауы. |
Жаңа тақырыпты түсінгендерін тексеру.Қолдану | 112- жаттығу. Терме диктанты.Жайылма сөйлемдерден тұратын мақалдарды көшіріп жаз. | Өздік жұмысы | Өзін- өзі бағалау. |
Сергіту сәті |
| Ырғақты бимен дене сергіту |
|
Жаңа тақырыпты түсінгендерін бекіту.ТалдауТоптық жұмыс: | - Сөздерден сөйлемдер құра.- «Сөйлемдерді өз вагонына орналастыр.» | Постерге тапсырма орындату. | Топ басшысы бағалауы. |
Бағалау | Мұғалім оқушылар еңбегін бағалайды. |
| Сабақ соңында бағалау. |
Кері байланыс | Тазалық ойыны | Оқушылар стикерлерге пікірлерін жазып,суретке іледі. |
|
Үйге тапсырма | 113- 114 жаттығуларды үйге беру. | Үй тапсырмасын белгілеп алады. |
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|