Материалдар / Жалпыхалықтық және кәсіптік мерекелер

Жалпыхалықтық және кәсіптік мерекелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға жалпыхалықтық мрекелер туралы кеңірек түсінік беру оқушыларды отан сүйгіштікке еңбексүйгіштікке баулу.Жалпыхалықтық дегеніміз барлық мемлекеттердің мейрамдарын тойлауға сол ұлттық сал дәстүрлерін тереңірек білуге тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
492
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БЕКІТЕМІН: КЕЛІСЕМІН: ӘБ ОТЫРЫСЫНДА ҚАРАЛДЫ Оқу ісінің меңгерушісі Б.Б-нің жетекшісі мектеп директоры

___________Ж.Оразайұлы. –––––––––А.Сырлыбаева. ––––––А.Майланова.

«––––»––––––––––– «––––»––––––––––– «––––»–––––––––––

«Үстірт» орта мектептің бастауыш сынып пәні мұғалімі Шонайбаева Жамиланың 3«В» сыныбына арналған дүниетану пәнінен ашық сабағының қысқа мерзімдік жоспары

3 сабақ

Сабақтың тақырыбы: Жалпыхалықтық және кәсіптік мерекелер.Сабақтың мақсаты: Оқушыларды өзіндік пікірін ашық айта алатын, дәлелдей алатын, өз іс-әрекетіне жауап бере алатын құзіреттілікке дейін жеткізу.Міндеті : Б. Мерекенің өзі жалпыхалықтық және кәсіптік болып бөлінетіні туралы мағлұмат беру. Д. Кәсіптік мерекелерден жалпыхалықтық мерекелердің басым екендігіне оқушылардың көңілін аудару және сыни тұрғыдан ойлауға бейімдеу.Т.Оқушыларға бейбітшілік-мереке екендігі жөнінде түсінік беру. Оқытудың нәтижелері:
  • Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсіне отырып, тереңірек ойлауға дағдыланады.
  • АКТ-ны пайдалану арқылы жаңа түсініктер қалыптасады.
  • Сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша берілген тапсырмаларды орындау барысында идея, жоспарлар, тәжірибенің қорытындысы турасында пікірлер қалыптасады.
  • Оқушы өз ойын еркін түрде жеткізе және талдай отырып, қорытынды жасай алады.
  • Топпен жұмыс барысында оқушылардың таланттылығын анықталады, яғни көшбасшылар анықталады.
Қамтылатын модульдер:1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс), 2-модуль СТО. Әдіс: Ассоциация, суретпен жұмыс, топтастыру, 3-модуль –бағалау, 4 –модуль-АКТ пайдалану (электрондық оқулық), 7 модуль-көшбасшылық (топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру)Қадамдар:
  • Үй тапсырмасын тексеру
  • интерактивті тақтамен жұмыс
  • Топпен жұмыс.
  • рефлексия
  • бағалау
Сабақ барысы:Мұғалімнің іс-әрекеті:
  • Ұйымдастыру
  • Оқушының зейінін сабаққа аудару
  • Топқа бөлу, ережесімен таныстыру, басшы,бақылаушы, хатшы,репортер тағайындау.
  • Мәтінді тарату
  • деңгейлік тапсырма
Оқушының іс-әрекетіІ.Үй тапсырмасын тексеру1- тапсырма. Модуль СТО. Әдіс: Ассоциация

І-топ1.Көлік дегеніміз не?2.Көліктің қызметі қандай?ІІ-топ1.Көліктің қандай түрлерін білесің?2.Қандай жануарларды көлік ретінде қолданады?ІІІ-топ1.Тұрмыс-тіршіліктің маңызды бір бөлігі көлік дегенді қалай түсінесің?2.Қазіргі кездегі көліктің пайдасын айт?



2-тапсырма. Модуль АКТ-ны пайдалану.«Жалпыхалықтық және кәсіптік мерекелер» тақырыбында құрылған презентация1-Суретке назар аудар. Бұл презентацияны кім құрған? Демек; қандай түйін түйдік?3-тапсырма. Жаңа сабақтың мазмұнын ашу.Модуль СТО. Әдіс: Суретпен жұмыс. Жалпыхалықтық және кәсіптік мерекелерінің ерекшеліктерін анықта.Оқушылар санау бойынша топқа бөлінеді. Әр топқа тапсырма беріледі. Оқушылар жұмысты постерде қорғайды. Мұғалімдер мерекесі; .......................................................................................................................1 мамыр ..............................................................................................................................................9 мамыр....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

4-тапсырма бекіту сұрақтары. Модуль: СТО. Әдіс: топтастыру « Бірлік- бейбітшілік!» деген тақырыпты қорғау. 1-топ

Қазақ халқы. «Қазақтың дәстүрлері» ән орындайды.2-топОрыс халқы.Орыс биі. 3-топ «Бірлігіміз жарасқан!»Түйін. «Синкуейн» әдісіКүтілетін нәтиже. Оқушы жасай алады:
  • ұсынылған проблема бойынша жан-жақты түйіндеме жасай алады;
  • ақпаратты қысқа да нұсқа жазбаша түрде тұжырымдай алады;
  • берілген проблемаға шығармашылық көзқараспен қарайды;
  • таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігі
Жүзеге асыру қадамдары1-қадам: синкуейн жазу үшін негізгі тақырыпты анықтау – бес жол өлең (көбіне сабақ тақырыбы алынады).2-қадам: синкуейннің алгоритмі жазуға беріледі:Бірінші жол-тақырыптың атауы (әдетте зат есім алынады).Екінші жол – тақырыпты сипаттайтын екі сөз (әдетте сын есім алынады).Үшінші жол – тақырып туралы қимылды білдіретін үш сөз (әдетте етістік).Төртінші жол – тақырыпқа қатысты төрт сөзден тұратын сөз орамы .Бесінші жол – бір сөз – тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз. Немесе мынадай схема ұсынылады:



Тақырыптың аты: Сипаты: Қимылы: Нақыл сөз Тақырыпқа синоним сөз 3-қадам үйренген синкуейнді дәптерге жазып алу. Мысалы:СинкуейнКелісті, қысқаОйлайды, қорытады, жинақтайдыЕскеріңіз: қысқа сөйлеу де-талант.Түйіндеме4 -қадам: қызығып оқиды, жұпта және топта талқылайды . 5 – қадам : ең үздік синкуейн (топтардың пікірі бойынша) класта оқылады



Рефлексия.«ББҮ» сызба әдісіКүтілетін нәтиже. Оқушы жасай алады:
  • ұсынылған тақырып бойынша өз білімдерін актуалдандыра алады;
  • бұрынғы білімді жаңа біліммен ұштастыра алады;
  • ұсынылған ақпаратты сыни тұрғыдан бағалай алады;
  • ақпаратпен жұмыс жасау барысында ықыласты болады;
  • ақпаратты өз бетінше түсіну процесін басқара алады ;
  • мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытады ;
  • мәтінге және оқылған проблемаға сұрақ қояды, белгілейді, тұжырымдайды;
  • ақпаратты қысқа түрде жазбаша тұжырымдайды;
  • таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігі
Жүзеге асыру қадамдары 1-қадам: сызбаны тақтаға және дәптерге сызып алу:

БілемінБілгім келедіҮйрендім






2-қадам: оқушылармен алғашқы екі бағанды толтырамыз:Сөз таптары туралы не білесіз? Не білгіңіз келеді?3-қадам: оқушылармен мәтінді оқу, бұрыннан таныс және жаңадан танысқан түсінікті табу.4- қадам: жаңадан алған білімдерімен сызбаның соңғы бағанын толтыру.5-қадам: екінші баған бойынша қандай сұрақтарға жауап тапқандарын топта талқылау.



Бағалау Озып шыққан топқа және шығармашыл оқушыға мадақтама қағазы тапсырылады. «Суретшілер» тобына«Шеберлер» тобына«Шығармашыл» тобына«Сыныбымыздың лидері!»«Сыныбымыздың өнерпазы!»«Сыныбымыздың суретшісі!»







Үйге тапсырма. Жалпыхалықтық және кәсіптік мерекелер мазмұндау, 1мамыр жөнінде ақпарат дайындау.



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ