Материалдар / "Жалқы есім және жалпы есім"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жалқы есім және жалпы есім"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.4.2.4.зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату,жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2018
1648
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Жалқы есім және жалпы есім34-37 жаттығуларМұғалімнің аты-жөні:Күні: 22.02.18
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.4.2.4.зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату,жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, әдебиеттік оқу.
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутПсхологиялық дайындықБір-бірімізді тыңдаймыз(1 рет қол шапалақтайды)Ұйымшыл боламыз(2 рет )Белсенділік танытамыз(3 рет)-Көңіл –күйлерің қандай?-Ке-ре-мет!

Топқа бөліну(Түстерді таңдап,әріптерден сөз құрастырады)Жасыл түс-АСТАНАСары түс-ТАРАЗКөк түс-АҚТАУҚызыл түс-СЕМЕЙ

«Иә-Жоқ» әдісі1. Қандай?қай? сұрақтары заттың атын білдіретін сөздерге қойылады.(Жоқ)2.Сөз құрамы түбір мен қосымшадан тұрады.(Иә)3.Жұрнақ сөзбен-сөзді байланыстырады.(Жоқ)4.Дәрігер сөзіне не? сұрағы қойылады.(жоқ)5.Заттың атын білдіретін сөздерді зат есім дейді.(Иә)«Болжау әдісі»(Үнтаспадан бата тыңдау)Сұрақтар арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.-Бата деген не?-Батаны кімдер береді?-Үлкендер қандай бата беруі мүмкін?-Өздерің қандай бата білесіңдер?Оқылым ,айтылым34-жаттығуӨлеңді мәнерлеп оқу-Сәлем берген біздерге,қай боталар?-Бұл біз ғой,немерелер,Үлкенге сәлем береді!Деп шулап,аталардыңАламыз баталарын. -Өлең не туралы?-Бата-Өлеңде ата кімдерге бата беріп жатыр?-Балаларға

35-жаттығу.Берілген баталардың қай кезде айтылатынын тауып, сәйкестендіреді.

Сергіту сәті

36- жаттығу«Кір жайғыш жіп»Берілген сөздердің ішінен жалқы есімдерді, жалпы есімдерді бөліп жіпке ілу.





ЖК Жалқы есім мен жалпы есімдерді ажыратады.Айырмашылығы мен ұқсастығын дәлелдейді.(ВЕНН диаграммасы арқылы)









Дәптермен жұмыс36-жаттығу.Жалқы есімдерді жатқа жазады

37-жаттығуМақалды көшіріп жазады.ЖК Жалпы есімдерді табадыМақалдың мағынасын түсіндіреді Топтық жұмыс1-топ Ұйқасын тауып,жалпы есімнің астын сызады2-топ Мақал-мәтелдердің екінші бөлігін тауып,жалпы есімді табады 3-топ «Бес жолды өлең» бата сөзіне4-топ «Қатесін тап»ЖК Тапсырманы дұрыс орындайды.Түсінікті жеткізедіУақытты тиімді пайдаланады

Кері байланыс



































































































«Бас бармақ»















































«Смайлик»









































«Бағдаршам»










Үйге тапсырма: 38-жаттығу.Ереже







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!