Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Жалқы есім және жалпы есім"
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
2.4.2.4.зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату,жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Жалқы есім және жалпы есім34-37 жаттығулар
Мұғалімнің аты-жөні:Күні: 22.02.18
СЫНЫП: 2
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.2.3.1 - мәтін мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру2.4.2.4.зат есімнің жалпы және жалқы түрлерін ажырату,жалқы есімнің жазылу емлесін сақтау
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Псхологиялық дайындықБір-бірімізді тыңдаймыз(1 рет қол шапалақтайды)Ұйымшыл боламыз(2 рет )Белсенділік танытамыз(3 рет)-Көңіл –күйлерің қандай?-Ке-ре-мет!
Топқа бөліну(Түстерді таңдап,әріптерден сөз құрастырады)Жасыл түс-АСТАНАСары түс-ТАРАЗКөк түс-АҚТАУҚызыл түс-СЕМЕЙ
«Иә-Жоқ» әдісі1. Қандай?қай? сұрақтары заттың атын білдіретін сөздерге қойылады.(Жоқ)2.Сөз құрамы түбір мен қосымшадан тұрады.(Иә)3.Жұрнақ сөзбен-сөзді байланыстырады.(Жоқ)4.Дәрігер сөзіне не? сұрағы қойылады.(жоқ)5.Заттың атын білдіретін сөздерді зат есім дейді.(Иә)«Болжау әдісі»(Үнтаспадан бата тыңдау)Сұрақтар арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.-Бата деген не?-Батаны кімдер береді?-Үлкендер қандай бата беруі мүмкін?-Өздерің қандай бата білесіңдер?Оқылым ,айтылым34-жаттығуӨлеңді мәнерлеп оқу-Сәлем берген біздерге,қай боталар?-Бұл біз ғой,немерелер,Үлкенге сәлем береді!Деп шулап,аталардыңАламыз баталарын. -Өлең не туралы?-Бата-Өлеңде ата кімдерге бата беріп жатыр?-Балаларға
35-жаттығу.Берілген баталардың қай кезде айтылатынын тауып, сәйкестендіреді.
Сергіту сәті
36- жаттығу«Кір жайғыш жіп»Берілген сөздердің ішінен жалқы есімдерді, жалпы есімдерді бөліп жіпке ілу.
ЖК Жалқы есім мен жалпы есімдерді ажыратады.Айырмашылығы мен ұқсастығын дәлелдейді.(ВЕНН диаграммасы арқылы)
37-жаттығуМақалды көшіріп жазады.ЖК Жалпы есімдерді табадыМақалдың мағынасын түсіндіредіТоптық жұмыс1-топ Ұйқасын тауып,жалпы есімнің астын сызады2-топ Мақал-мәтелдердің екінші бөлігін тауып,жалпы есімді табады 3-топ «Бес жолды өлең» бата сөзіне4-топ «Қатесін тап»ЖК Тапсырманы дұрыс орындайды.Түсінікті жеткізедіУақытты тиімді пайдаланады
Кері байланыс
«Бас бармақ»
«Смайлик»
«Бағдаршам»
Үйге тапсырма:
38-жаттығу.Ереже
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз