Материалдар / Жамбыл Жабаев. Алатау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жамбыл Жабаев. Алатау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2021
600
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: _______________________


Сынып

2

Пән

Әдебиеттік оқу

Бөлімі:

Қоршаған орта


Тақырыбы:

Жамбыл Жабаев. Алатау.БЖБ.

Мұғалімнің

аты - жөні:

С.М.Утеева

Күні:

12.05.2021

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу

Мақсаты:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады мұғалім көмегімен қарапайым сұрақтарын қойып, оның жауабын шығармадан таба алады

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: нақтылау сұрақтарын қойып, оның жауабын шығармадан таба алады

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізе алады

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері

Педагог балаларға 1-2 минут көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынады.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру

«Мұнайшы» өлеңін жатқа сұрау

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.


Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.



ҚБ: қол шапалақтау



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.

Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

Алатау

Тiзiлген таулары бар Жетiсудың,

Iшiнде орман, тоғай бiткен нудың.

Дариядай сол таулардан тулап тасып,

Көресiң тамашасын аққан судың.

Есепсiз тау суретi көз жетпейтiн,

Жырлауға қазынасы көп тiл жетпейтiн.

Өрiк пен алма, алмұрт, жемiстер көп

Бiр татсаң, ауызыңнан дәм кетпейтiн.

Қарлы тау басы биiк мұнар кетпес,

Сырласып, бұлттарменен болған кептес.

Түрлi аңдар мекен етiп, өнiп-өсiп,

Жүредi бiр-бiрiмен боп тiлектес.

Арыстан, аю, қасқыр, түлкi, борсық,

Сiлеусiн, жолбарыстар түнде жортып.

Тулаған аққан бұлақ тасқынында

Асаудай ойнақ салар балық шоршып.

Жамбыл

Жамбыл Жабайұлы (28 ақпан 1846Жамбыл тауы-22 маусым 1945Алматы) – қазақ халық поэзиясының әйгілі тұлғасы, өлең сөздің дүлдүлі, жырау, жыршы.

Буклет көрсету


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)



Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Дескриптор:

  • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

  • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

  • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.






Форматив

ті бағалау.





ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

4. Берілген өлең жолдарын өз бетіңше жалғастыр.

Кестені толтырады

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Кері байланыс

«Блоб ағашы » кері байланыс.



Сабақтан алған әсерлерін айтады.

«Блоб ағашы »

Кері байланыс тақтайшасы.









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!