Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Әсерлерімізбен
бөлісейік» жылулық
шеңбері
Педагог балаларға 1-2 минут
көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында
жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың
сыбдырын естіген кездерін елестетуді
ұсынады.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді
еске түсіру
«Мұнайшы» өлеңін жатқа
сұрау
|
Психологиялық
ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: қол
шапалақтау
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары.
|
Сабақтың
ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Алатау
Тiзiлген таулары бар
Жетiсудың,
Iшiнде орман, тоғай
бiткен нудың.
Дариядай сол
таулардан тулап тасып,
Көресiң тамашасын
аққан судың.
Есепсiз тау суретi
көз жетпейтiн,
Жырлауға қазынасы
көп тiл жетпейтiн.
Өрiк пен алма,
алмұрт, жемiстер көп
Бiр татсаң,
ауызыңнан дәм кетпейтiн.
Қарлы тау басы биiк
мұнар кетпес,
Сырласып,
бұлттарменен болған кептес.
Түрлi аңдар мекен
етiп, өнiп-өсiп,
Жүредi бiр-бiрiмен
боп тiлектес.
Арыстан, аю, қасқыр,
түлкi, борсық,
Сiлеусiн,
жолбарыстар түнде жортып.
Тулаған аққан бұлақ
тасқынында
Асаудай ойнақ салар
балық шоршып.
Жамбыл
Жамбыл
Жабайұлы (28
ақпан 1846, Жамбыл
тауы-22
маусым 1945, Алматы) – қазақ халық поэзиясының әйгілі тұлғасы,
өлең сөздің дүлдүлі, жырау,
жыршы.
Буклет
көрсету
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
Дескриптор:
-
мәтіннің тақырыбын
анықтай алады, негізгі ойды
табады.
-
шығармашылыққа
негізделген сұрақтар қояды.
-
берілген тақырып бойынша ой
қорыту жасай алады.
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|