Материалдар / Жанды табиғат.Сабақ жоспары. 3-Сынып

Жанды табиғат.Сабақ жоспары. 3-Сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне көмек береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2020
1570
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

Жанды табиғат

Күні:

Сынып: 3-сынып

Мектеп: «Әбдікерім атындағы Шыңғыстай орта мектебі»КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Утеева С.М

Қатысқандар саны:11

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Тіл жəне сөйлеу.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

3.3.3.1 оқыған, тыңдаған жəне аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама жазу;

3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар жасай алады:

Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

Бағалау критерийлері

  • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

  • Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, қазақ тілі.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Тіл жəне сөйлеу тыңдалған мəтіннің мазмұнымен жұмыс тақырыбынан меңгерген білімдеріне негізделіп оқытылады.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

(Ұ) «Сəлемдесу» ойыны. Бір-біріне жақсы тілектер тілеп,

ынтымақтастық атмосферасын құру. «Бастаймыз» деген

белгі берілгенде, бір-бірімен тез-тез көзбен, қолмен, иықпен

амандасу керек.

Асық арқылы бөлу

С ыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады, әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Ережені еске түсіру

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау






Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Сабақтың ортасы

Ширату тапсырмасы.

(Ұ) «Венн диаграммасын» толтыру. Үлгі:

Ауызекі сөйлеу Жазбаша сөйлеу

Ортақ қасиеті








Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

3.2.4.1 (МК; Т; Қ) Мəтінді тыңдау. Сөйлеу мəнері кімге
тəн екенін анықтау.
6-жаттығу. Мəтінді мұқият тыңдайды. Сөйлеу мəнері кімге тəн екенін анықтап, дəлелдеулер келтіріп, өз ой қорытындыларын жасайды.

(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша
ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау.
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. Даңғыл сөзінің жазылуына назар аудартылады. Талдау шығарады.

(Ж) Сөйлеу не үшін қажет? сұрағын жұбымен талқылау.
«Əңгімеге негізделген жазу» стратегиясы.
Жұппен жұмыс.
Сөйлеу не үшін қажет? сұрағын жұпта талқылай отырып жазу; өз ойларын ортаға салу жəне пікір алмасу. Оқушылар не жазатындарын талқылап, бір-бірімен пікір алмасады.

(Ө) Жұбына жазбаша хат жазу.
Берілген сұрақ бойынша топтағы жұбына хат жазады. Жазу уақыты белгіленіп, оқушыларға ескертіледі.
(Т; Ұ) Жұмыстарын топта жариялау.
Жұмыстарын «Автор орындығы» стратегиясы бойынша топта жариялайды.
(Ө; Ұ; Қ) Бір-бірінің жұмысын бағалау.
«Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс- əрекеттеріне кері байланыс жасайды.
3.3.3.1 (МК; Ө; Т; Қ) Мəтіндегі негізгі ойды сақтай
отырып, хатты жалғастырып жазу білігін бағалау.
7-жаттығу. Мəтінді тиісті дауыс ырғағымен оқиды. Мəтін кім жайында айтылғанын анықтайды. Хаттағы негізгі ойды сақтай отырып, хатты əрі қарай өздері жалғастырып жазады. Оқушылардың хатты дұрыс жазуына мұғалім тарапынан басшылық жасалады.
(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша
ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау.
Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. Хал сөзінің жазылуына назар аудартылады. Талдау жасалады.
(МК; Т; Қ) Тапсырманы түсініп орындау білігін бағалау.
8-жаттығу. Тапсырмалар арқылы сөйлеудің қай түрі жүзеге асырылғанын анықтатып, дəлелдеулер жасатылады. Кестегесөйлеу түрі мен оған сəйкес тапсырма тұсына «+» таңбасын қояды.
Жұмыстарын топта жариялап оқиды.

3.2.3.1 (МК; Ж; Т; Қ) Мəтінді түсініп оқу. Мəтінді оқуда
сөйлеудің қай түрін қолданғанын анықтау. Сұрақтарға жауап беріп, өз ойымен бөлісу.
9-жаттығу. Мəтінді түсініп оқиды. Мəтінді оқуда сөйлеудің қай түрі қолдағанылғанын анықтап, дəлелдеулер жасайды. Мəтіндегі сөйлемдерді байлайланыстырып тұрған сөздерді тауып, қарамен жазылған сөздерді басқа сөздермен алмастырып айтуына басшылық жасалады. Оқушылар топтық жұмысты орындауда «Жазбаша сөйлеу
бірден пайда болған жоқ» сөйлемінен бастап, оқулықта берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ойымен бөліседі.

Дескриптор:

  • Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

  • Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.












Дəптермен
жұмыс





Белсенді оқу тапсырмалары.




Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.













Дəптермен
жұмыс

Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

(МК; Т; Ө; Ж; Қ) Сурет бойынша əңгімелеу. Сурет бойынша 3 сұрақ жазу.
10-жаттығу. Топтық жұмыс. Сурет бойынша күзде не болатынын топта талқылап, əңгімелейді. Əңгімелеу барысында сөйлеудің қай түрін қолданғанын анықтайды. Күз мезгіліне берілген сурет бойынша үш сұрақ құрастырып жазады. Жұппен жұмыс жасайды. Орындалған жұмысты өзара бағалау үшін мұғалімнің басшылығымен бір-бірінің жұмысын өзара тексеріп, қатені табу жəне түзету жұмыстарын жүргізеді.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

(Ө; Қ) Суретке қарап, тірек сөздерді табу. Оқушылар дəптерде берілген тапсырманы оқиды. Суретке мұқият назар аударып, тірек сөздерді тауып жазады. Жазған жұмысын топта жариялап оқиды.

(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.


Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс парағы








Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Түрлі түсті

суреттері бар

журналдар,

флипчарт, желім







Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ