Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жаңа бағдарламаның ерекшеліктері. Сауат ашу пәні.
Материал туралы қысқаша түсінік
Сауат ашу пәнін оқыту ерекшеліктері, жаңа бағдарлама бойынша жасалған "Сауат ашу" оқулығы туралы мұғалімдер мен студенттер үшін тиімді мақала.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Наурыз 2018
1150
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мәртөк аудандық білім бөлімі№4 Мәртөк орта мектебі
Баяндама"1-класс. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері"(Сауат ашу)Иманова З.К.1-санатты бастауыш класс мұғалімі.№4 Мәртөк орта мектебі
2017 жыл.
2016-2017 оқу жылында Қазақстан мектептерінде 1-класс оқушылары жаңартылған мазмұндағы білім беру бағдарламасымен оқытыла бастағанда №4 Мәртөк орта мектебіндегі екі 1-кластың біреуін оқыту мәртебесі маған бұйырды. Міне, жаңартылған мазмұндағы білім бағдарламасымен жұмыс істей бастағанымызға да екі жылға таяп қалды. 23 жыл педагогикалық өтілі бар бастауыш класс мұғалімі ретінде 1-класс оқушыларын алдыңғы білім беру бағдарламаларымен оқыту мен қазіргі жаңа бағдарлама бойынша оқытудың арасындағы ерекшеліктер туралы байқағандарымды ортаға салып, өз тәжірибеммен бөлісуді жөн көрдім. 2016-2017 оқу жылында алдыма 1-класқа келген 20 бала 42 әріптің баспа түрін түгел танып келді. Бірен-саран оқушылардың жиі кездесетін әрі күнделікті қолданылатын жеңіл сөздерді әріптеп, буындап оқығаны болмаса, жүргізіп оқып келген бала болған жоқ. Сондықтан әбден жүргізіп оқып кеткенге дейін дүниетану, жаратылыстану пәні сабақтарында оқушыларға өз бетімен материалдарды оқу, тапсырмаларды орындау қиынға түсті. Әркез ересектердің көмегі қажет болды. Осыдан туған ой: мектепалды даярлық сыныптарында балаларға белгілі бір мөлшерде сөз санын оқуды меңгертуді тәрбиеші-мұғалімдерге міндеттеу керек. Сондықтан, алдымызда мүмкіндігінше сауат ашу пәніне ерекше көңіл бөлу, сол арқылы балалардың оқып, оқығанын түсініп, мазмұнын жеткізуіне, өз ойын білдіруіне қол жеткізу міндеті өздігінен туындады. Жаңа стандарт бойынша 1-класта сауат ашу пәніне аптасына 6 сағат бөлінген. Бұл пәнді оқытуда оқу және жазу жұмыстары ( оқылым және жазылым дағдыларын қалыптастыру) өзара тығыз байланыста жүріп отырды. Өйткені оқу дағдысы жақсы қалыптасқан оқушының сауатты жазу дағдысы да соған сай қалыптасатыны тәжірибеден белгілі. Бастауыш білім беру деңгейінде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру үшін бастауыш сынып кабинеті санитарлық-гигиеналық ережелер мен нормаларға сәйкес жабдықталуы тиіс. Бұл да жаңа бағдарламада атап көрсетілген. Мысалы, жиһаздар сыныпта түрлі формадағы (жеке, жұптық, топтық) жұмыстар"ойын және басқа да белсенді әдістер) ұйымдастыруға мүмкіндік беретіндей жеңіл және жылжымалы болуы керек. Өкінішке орай біздің мектебімізде мұндай мүмкіндіктер қарастырылмаған Ауданымыздағы көптеген мектептерде де жағдай осылай екені жасарын емес. Бұл, әрине жаңа бағдарлама бойынша оқытуды толыққанды жүзеге асыруға кедергі келтіретін көкейтесті мәселелердің бірі.Соған қоса кітап сөрелеріне, оқушылардың көрме жұмыстарына арналған стенділерге және көрнекі құралдарға арнайы орындар ескерілуі тиіс. "Сауат ашу" пәнін оқыту үшін кабинетте мынадай құрал-жабдықтардың болуы қажет:
Баяндама"1-класс. Жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшеліктері"(Сауат ашу)Иманова З.К.1-санатты бастауыш класс мұғалімі.№4 Мәртөк орта мектебі
2017 жыл.
2016-2017 оқу жылында Қазақстан мектептерінде 1-класс оқушылары жаңартылған мазмұндағы білім беру бағдарламасымен оқытыла бастағанда №4 Мәртөк орта мектебіндегі екі 1-кластың біреуін оқыту мәртебесі маған бұйырды. Міне, жаңартылған мазмұндағы білім бағдарламасымен жұмыс істей бастағанымызға да екі жылға таяп қалды. 23 жыл педагогикалық өтілі бар бастауыш класс мұғалімі ретінде 1-класс оқушыларын алдыңғы білім беру бағдарламаларымен оқыту мен қазіргі жаңа бағдарлама бойынша оқытудың арасындағы ерекшеліктер туралы байқағандарымды ортаға салып, өз тәжірибеммен бөлісуді жөн көрдім. 2016-2017 оқу жылында алдыма 1-класқа келген 20 бала 42 әріптің баспа түрін түгел танып келді. Бірен-саран оқушылардың жиі кездесетін әрі күнделікті қолданылатын жеңіл сөздерді әріптеп, буындап оқығаны болмаса, жүргізіп оқып келген бала болған жоқ. Сондықтан әбден жүргізіп оқып кеткенге дейін дүниетану, жаратылыстану пәні сабақтарында оқушыларға өз бетімен материалдарды оқу, тапсырмаларды орындау қиынға түсті. Әркез ересектердің көмегі қажет болды. Осыдан туған ой: мектепалды даярлық сыныптарында балаларға белгілі бір мөлшерде сөз санын оқуды меңгертуді тәрбиеші-мұғалімдерге міндеттеу керек. Сондықтан, алдымызда мүмкіндігінше сауат ашу пәніне ерекше көңіл бөлу, сол арқылы балалардың оқып, оқығанын түсініп, мазмұнын жеткізуіне, өз ойын білдіруіне қол жеткізу міндеті өздігінен туындады. Жаңа стандарт бойынша 1-класта сауат ашу пәніне аптасына 6 сағат бөлінген. Бұл пәнді оқытуда оқу және жазу жұмыстары ( оқылым және жазылым дағдыларын қалыптастыру) өзара тығыз байланыста жүріп отырды. Өйткені оқу дағдысы жақсы қалыптасқан оқушының сауатты жазу дағдысы да соған сай қалыптасатыны тәжірибеден белгілі. Бастауыш білім беру деңгейінде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру үшін бастауыш сынып кабинеті санитарлық-гигиеналық ережелер мен нормаларға сәйкес жабдықталуы тиіс. Бұл да жаңа бағдарламада атап көрсетілген. Мысалы, жиһаздар сыныпта түрлі формадағы (жеке, жұптық, топтық) жұмыстар"ойын және басқа да белсенді әдістер) ұйымдастыруға мүмкіндік беретіндей жеңіл және жылжымалы болуы керек. Өкінішке орай біздің мектебімізде мұндай мүмкіндіктер қарастырылмаған Ауданымыздағы көптеген мектептерде де жағдай осылай екені жасарын емес. Бұл, әрине жаңа бағдарлама бойынша оқытуды толыққанды жүзеге асыруға кедергі келтіретін көкейтесті мәселелердің бірі.Соған қоса кітап сөрелеріне, оқушылардың көрме жұмыстарына арналған стенділерге және көрнекі құралдарға арнайы орындар ескерілуі тиіс. "Сауат ашу" пәнін оқыту үшін кабинетте мынадай құрал-жабдықтардың болуы қажет:
- интерактивті тақта/проектор, экран;
- шектеусіз интернетке қолжетімділік;
- оргтехника ( компьютер, принтер, сканер, веб-камера, құлаққаптар және ноутбуктер);
- диктофон, микрофон;
- сандық фотоаппарат;
- флип-чарт;
- оқушылардың жұмыстарын сақтауға және демонстрациялауға арналған шкафтар;
- түрлі-түсті қағаздар, ватмандар;А-3, А-4, А-5 қағаздар;
- фломастерлер, маркерлер, түрлі-түсті қарындаштар;
- балаларға арналған түрлі жанрдағы көркем әдебиет, суретті брошюралар; журналдар, газеттер, ақындар мен жазушылар туралы фильмдер, аудиожазбалар мен бейнефильмдер;
- ролдік ойындарға арналған қуыршақтар, құрал-жабдықтар;
- еңбек құралдары: қайшы, ине, жіп, желім, мата қиындылары, түйме, бояулар, ермексаз және т.б.
- театрға арналған декорациялар мен костюмдер, ұлттық киімдер, бетперделер.
- зерттеушілік тәсілдеме ( оқушылар "не білемін, нені білгім келеді, нені білдім" тұрғысынан өз әрекетін талдауға үйренеді);
- әрекеттік тәсілдеме ( оқушылар оқу әрекетінде меңгерген жаңа білімнің болашақта қажеттілігін түсінеді);
- дамыта оқыту ( оқушылар өзінің іс-әрекетін жоспарлау мен басқару жолын үйренеді);
- уәждеу, қызықтыра оқыту (оқушының оқуға деген қызығушылығын арттыру үшін "оқыту үшін бағалау" арқылы қолдау жасау);
- оқушылардың оқу әрекетін жеке, топтық және ұжымдық формада ұйымдастыру ( оқушылар бірін-бірі өзара оқытуға, бірін-бірі бағалауға, пікір алмасуға, т.б. үйренеді);
- саралай оқыту (оқушылардың деңгейіне, мүмкіндігіне қарай оқыту, қалыптастырушы баға арқылы қолдау).
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)