Жаңа білім беру жүйесіне сай
педагогикалық
технологиялар
Қазіргі кезде Қазақстан Республикасында жаңа
білім беру жүйесінің қалыптасуы жүріп жатыр. Осыған орай, алдыңғы
қатарлы идеялар мен педагогикалық технологияларды практикалық
тұрғыдан жаңарту жəне оларды ғылыми тұрғыда негіздеу бағытындағы
жұмыстар жүргізілуде. Болашақ маман – бүгінгі студент педагогика
теориясы мен практикасындағы қазіргі заманғы педагогикалық
технологиялардың түрлерін біліп, оларды бастауыш мектептің
оқутəрбие үдерісінде шығармашылықпен қолдануға тырысуы тиіс.
Қазіргі заманғы озық технологияларды мектеп тəжірибесінде тиімді
қолдану, ең алдымен, оларды терең, жан-жақты оқып-үйренуді талап
етеді. Сондықтан да аталмыш курс кредиттік жүйе бойынша білім
беретін мамандықтардың оқу жоспарына енгізілген. Еліміздің əлемдік
білім кеңістігіне бағдар алуының басты өзегі – 12 жылдық білім
беруге көшу мəселесі көкейкесті тақырыпқа айналуда. Жаңа білім
парадигмасы балаға оқу қызметінің субъектісі ретінде қарап,
шығармашылық қызығушылықтары негізінде білімге құндылық бағдарын
қалыптастыра отырып, танымдық жəне рухани қажеттіліктерін
қанағаттандыруды жəне жан-жақты дамыған, шығармашыл жеке тұлғаны
қалыптастыруды көздейді. Білім беру үдерісін жаңаша ұйымдастыру
оның философиялық, педогогикалық-психологиялық негіздерін,
теориясымен тəжірибесін тереңірек қайта қарауды қажет етеді.
Бүгінгі философтар мен педагог ғалымдар білім беру саласында жаңа
оқыту технологиялары мен əдістерін енгізумен ғана шектелмей, білім
берудегі дүниетанымдық ұстанымдарды қайта қарау,
рухани-адамгершілік құндылықтарға бетбұрыс жасау қажеттігін
дəлелдеуде.
Бұл
жоғары оқу орнында мамандар даярлаудың сапасын арттыруда мұғалім
тұлғасының өздігінен дамуына, оның шығармашылық қабілетінің артуына
мүмкіндік жасауды жəне оқутəрбие үдерісін жетілдіруді қамтамасыз
ететін жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану көзделеді.
Технологияны педагогикалық іс-əрекетті қайта құрудың жүйелі тұтас
құралы ретінде тиімді пайдалану оқу-тəрбие үдерісінің сапасын
жақсартуға, жеке тұлғаны дамыту міндеттерін шешуге септігін
тигізеді. Бүгінгі таңда педагогикалық технология мəселесі теориялық
жəне ғылыми-қолданбалы бағыт тұрғысынан зерттеу арқауы болып отыр.
Өте маңызды сәт. Материалды игеру сапасы білім мазмұны бар
платформаға байланысты. Әрине, сіз балалар үшін Интернет-жаттығулар
мен оқуға арналған әртүрлі интернет-ресурстарға сілтемелер жасай
аласыз. Сіз сонымен қатар ашық құжаттарды пайдаланып мәтіндер мен
тест формаларын өзіңіз жасай аласыз. Алайда, жаңа материалды
зерттей отырып, оқытуды неғұрлым жан-жақты жүзеге асыру, оны
жинақтау және тестілеу бір парадигмада тек білім беру порталының
көмегімен жүзеге асырылуы мүмкін.
Сонымен қатар қашықтықтан оқыту нысанын таңдау
керек. Егер сіз балаларды экранға жинай отырып, онлайн режимінде
сабақ өткізгіңіз келсе, сіз онлайн-веб-жүйелерді немесе
онлайн-журнал функциясын пайдаланып, жұмыс үстелін көрсетумен
онлайн сабақтар өткізе аласыз (ұсынылатын оқу платформалары
BilimLand; Kyndelik. Kz; Darin online).
Егер сіз асинхронды оқу режимін таңдасаңыз, онда
сіз және сіздің оқушыларыңыз ресурстармен еркін режимде жұмыс
жасайтын болсаңыз, сіз онлайн сабақтармен сәйкес платформаны
таңдауыңыз керек.
Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылармен байланыс ең
маңызды болып табылады. Тапсырманың анық-қанығын, оқу
материалдарына толық қолжетімділіктің болуын және т.б. үнемі
бақылау қажет. Электрондық күнделікте топтық хабарламаларды
қолдануды ұсынамыз. Сондай-ақ, сіздер осы мақсатта оқушылар
арасында танымал болған мессенджерді (Whatsapp және т.б.), тіпті
әлеуметтік желілердің ресурстарын пайдалануға құқығыңыз
бар.
Сабақ кестесін сақтау керектігін ұмытпаңыз, ал
жаттығу басталған кезде барлық материалдар орналастырылып,
балаларға жеткізілуі керек. Сізге тексеруге жіберілген ашық
тапсырмалар мен материалдарды жаңа сабақ басталғанға дейін 3
сағаттан кешіктірмей бағалау керек екенін ұмытпаңыз, әйтпесе
балалар қашықтық сабақтың ынтасы мен маңыздылығын
жоғалтады.
Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылармен байланыс ең
маңызды болып табылады. Тапсырманың анық-қанығын, оқу
материалдарына толық қолжетімділіктің болуын және т.б. үнемі
бақылау қажет. Электрондық күнделікте топтық хабарламаларды
қолдануды ұсынамыз. Сондай-ақ, сіздер осы мақсатта оқушылар
арасында танымал болған мессенджерді (Whatsapp және т.б.), тіпті
әлеуметтік желілердің ресурстарын пайдалануға құқығыңыз
бар.
Сабақ кестесін сақтау керектігін ұмытпаңыз, ал
жаттығу басталған кезде барлық материалдар орналастырылып,
балаларға жеткізілуі керек. Сізге тексеруге жіберілген ашық
тапсырмалар мен материалдарды жаңа сабақ басталғанға дейін 3
сағаттан кешіктірмей бағалау керек екенін ұмытпаңыз, әйтпесе
балалар қашықтық сабақтың ынтасы мен маңыздылығын
жоғалтады.
Арапова А