Материалдар / Жаңа білім беру мазмұны бойынша 5-7 сыныптарда көркем еңбек пәніндегі қалыптастырушы бағалау үдерісін ұйымдастыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңа білім беру мазмұны бойынша 5-7 сыныптарда көркем еңбек пәніндегі қалыптастырушы бағалау үдерісін ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа білім беру мазмұны бойынша 5-7 сыныптарда көркем еңбек пәніндегі қалыптастырушы бағалау, қалыптастырушы бағалауды жоспарлау, бағалау мақсаты, бағалау әдістері бағалау құралдары және оқыту үдерісінде қалыптастырушы бағалаудың нәтижелері туралы жазылған. Көркем еңбек пәнінен сабақ беретін ұстаздарға көмек болады деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
571
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу 2 сыныпСабақтың тақырыбы: Нағыз байлық

Мақсаты: 1) Мәтінмен жұмыс жасай білуге, топтық жұмыста негізгі ойды талқылауға, ой түйінін таба білуге, өз бетінше шешім қабылдауға үйрету арқылы оқушы құзіреттілігін қалыптастыру;2) Оқушылардың байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын арттырып, дұрыс сөз қолданыстарын қолдана білуге үйрету;3) Адам баласы үшін ең қажетті нәрсенің, нағыз байлықтың не екенін ұғындыру.Сабақтың көрнекілігі: сызба, суреттер, үлестірме материалдар, слайдтар,интерактивті тақта.Сабақтың әдісі: «Бағытталған оқу» әдісіПәнаралық байланыс: өзін - өзі тану, қазақ тілі.Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық тренинг«Менің арманым....»Топ атаулары:1. «Сүйіспеншілік» тобы2. «Табыс» тобы3. «Байлық» тобы

2. Үй тапсырмасын тексеру.1 - топ. Сахналау. «Қожанасыр мектепте»2 - топ. Сахналау. «Төрттен төрт алса, не қалады?»3 - топ. Сипаттама деніміз не? Қожанасырға сипаттама.Бекіту-Қазақтың күлдіргі әңгімелерінің кейіпкерін ата?-Қожаның көлігі, серігі, әзіл құралы не?-Мұғалімі Қожанасырға қандай сұрақ қойды?3. Жаңа сабақІ. Қызығушылықты ояту кезеңі. «Ой қозғау»- Қазіргі заманда адамға жақсы өмір сүру үшін не қажет деп ойлайсыңдар? (оқушы жауабынан кейін) Достық, байлық, ақша, денсаулық, адамға қажет мейірімділік білімҚазанның он сегізі Сынып жұмысы Нағыз байлық Авт С.ҮсенұлыСерік Үсенұлы 1966 жылы ҚХР, Іле қазақ автономиялық обласы, Маңғылкүре ауданы, Ақдала ауылында дүниеге келген. «Құланиек,» «Ақшаттың суы мөп-мөлдір» прозалық кітаптардың авторы. Қазір республикалық балалар Басылымы- «Балдырған» журналының әдеби қызметкері. Балалар басылымда бір-аз жыл еңбек етіп, тәжірибе жинаған оның шығармаларының көбінің көлемі шағын, оқиғасы қызық, тартымды оқылады. Шығармалардың тілі қарапайым, ұғынықты әрі балалрдың дүние танымына жақын болғандықтан, кішкентай оқырманның көнілінен шығады деген үміттеміз.Қазір республикалық балалар Басылымы- «Балдырған» журналының әдеби қызметкері. Балалар басылымда бір-аз жыл еңбек етіп, тәжірибе жинаған оның шығармаларының көбінің көлемі шағын, оқиғасы қызық, тартымды оқылады. Шығармалардың тілі қарапайым, ұғынықты әрі балалрдың дүние танымына жақын болғандықтан, кішкентай оқырманның көнілінен шығады деген үміттеміз.Тәптіштеп түсіндіру – анықтап түсіндіруТұспалдап, болжап – ойлап шешуІІ. Мағынаны тану Ендеше біз бүгін жақсы өмір сүру үшін ең алдымен не қажет екенін білетін боламыз.1. Мәтінді бөліктерге бөліп әр топқа беремін. 2. Іштей танысып оқып шығамыз.3. Бөлік бойынша мазмұнын айтамыз.- Оқушылар, мәтінді есімізге түсірейік. Мәтін дегеніміз не? Мәтіннің бөліктері қандай?- Жақсы, тамаша. Ендеше бідің ертегіміздің басын қой топ мазмұндады, ортасы ше, соңын қай топ айтты?-Дұрыс енді орны бойынша орналастыра қойыңдар. Мен сіздерге мәтінді толық оқып берейін.- Енді, балалар «Сәуегей ағаш» тәсілі боынша топтық жұмысқа көшеміз.



«Сәуегей ағаш» тәсіліI-топ: Ертегінің негізгі идеясын тап. ( бала байлық қуып кетпей, сүйіспеншіліктің орны ерекше екенін білді)II-топ: Сіздің ойыңызша нағыз байлық деген не? (Менің ойымша, нағыз байлық деген –білім. Қазіргі заманда адамдар білімсіз ештеңеге қол жеткізе алмас еді. Білімді адам көп біледі. Мен көп білім алып,бір мамандықты меңгерсем,көп жұмыс жасап,елге пайдамды тигізередім. Жұмыс жасасам,табыс та табамын, сөйтіп өзім де , елім де бай болар еді.)III-топ : Бейнежазба көру арқылы қорытындылау ( Отбасына жалғыз сүйіспеншілік емес, татулық, сыйластық, мейірімділік секілді игі қасиеттердің керек екенін білдім.)

ҚорытындылауСүйіспеншіліктің қандай артықшылығы бар?Адамды сыйлап, жақсы көрсең, басқа да қасиеттер өзінен өзі келетінін отбасында кім білді?Баланың анасы неліктен көзіне жас алды? Отбасы мүшелері бақытты ма?

Мына есеп түрінде берілген ойдың қайсысы мәтін мазмұнына сай? Түсіндір, дәлеледе.Сүйіспеншілік болса = Табыс + БайлықБайлық болса = СүйіспеншілікТабыс болса = Сүйіспеншілік + Байлық



ІІІ. Ойтолғаныс кезеңі.1) Осы мәтіндегі негізгі ой қандай?Сүйіспеншілік болса → табыс келеді → байлыққа кенеледі

Үйге тапсырма 2) Эссе жазу. Мәтінді оқу, мазмұндау. Бағалау



























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!