Материалдар / Жаңа форматтағы ата-аналар жиналысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңа форматтағы ата-аналар жиналысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары мен сынып жетекшілерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
1231
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«К.Нұрбаев атындағы Ақсуат орта мектебі» КММ














Ата-аналар жиналысы


Тақырыбы: Жаңа оқу жылында балаларды оқыту туралы











Өткізу күні: 25 тамыз 2020 жыл














2020 – 2021 оқу жылы


Өткізу күні: 25 тамыз 2020 жыл

Өткізу уақыты: 10.00

Тақырыбы: Жаңа оқу жылында балаларды оқыту туралы

Ата-аналар жиналысының мақсатыкоронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты карантиндік шаралар жағдайында жаңа 2020-2021 оқу жылындағы оқытудың ерекшеліктері туралы ата-аналарды (балалардың заңды өкілдерін) хабардар ету.

Жаңа 2020-2021 оқу жылына дайындық аясында өткізіледі.

Өткізу форматы: қашықтан. Ата-аналарға сілтемелер алдын-ала жіберіледі.

Қатысушылар: ата-аналар (балалардың заңды өкілдері).

Ата-аналар жиналысының күн тәртібіндегі сұрақтар:

  • Жаңа оқу жылындағы оқу форматтары.

  • Оқытудың штаттық режимінде санитарлық талаптарды сақтау.

  • Қашықтан оқыту: баланың іс-әрекеті және жұмыс орны.

  • Қашықтан оқыту процесі жүргізілетін білім беру Интернет-платформасымен танысу.

  • Жаңа оқу жылында білім алушыларды бағалау жүйесі.

  • Баланың оқу режимі және демалысы.

  • Баланы өздігінен оқуға қалай ынталандыруға болады?

  • Интернетті қауіпсіз пайдалану үшін ата-аналарға балаларына үйрететін ережелер.

  • Интернеттегі балалардың жұмысын ата-ана бақылауы ережелерімен таныстыру

  • Ата-ана мен баланың қарым-қатынас психологиясы.

Санитарлық-эпидемиологиялық жағдайға байланысты, коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеу мақсатында әрбір білім беру ұйымында оқыту форматы әрбір өңірдегі санитарлық - эпидемиологиялық жағдайға байланысты болады.

Әр мектеп ата-аналар жиналысын өткізу кезінде оқытудың тиісті форматын анықтайды және ата-аналарды ақпараттандыруға дайындайды.

Әр сынып жетекші өз сыныбымен ата-аналар жиналысын өткізеді.

Оқу форматын таңдауды сынып жетекші түсіндіреді. Егер, қолайлы эпидемиологиялық жағдайы бар шалғайдағы елді мекенде орналасқан мектеп балаларды штаттық форматта оқытуды жоспарласа, онда ата-аналарға санитарлық-эпидемиологиялық және мектепке баратын кезде қойылатын талаптар түсіндіріледі.

1-4 «кезекші сыныптардың» жұмыс істеу ережелері 1-4 сынып ата-аналарына түсіндіріледі.

Егер мектеп қашықтан оқыту форматын жоспарласа, онда ата-аналарға форматты таңдау себебін, оның оқу ережесін, ерекшеліктерін және т. б. оқыту тұстары түсіндіріледі.

Қосымша білім беру ресурсы ретінде «Балапан» телеарнасында қазақ тілінде, «ЕлАрна» телеарнасында орыс тілінде телевизиялық сабақтар ұсынылатын болады.

Дәстүрлі (күндізгі) оқыту форматы оқытудың негізгі нысаны болып қалатыны ата-аналарға түсіндіріледі. Санитарлық-эпидемиологиялық жағдай жақсарған кезде, мектеп біртіндеп әдеттегі дәстүрлі форматтағы  қызметін бастайтын болады.

Балалар үшін мектеп формасының міндеттілігі сақталады. Сонымен қатар, 2020-2021 оқу жылында балаларға ыңғайлы, ұқыпты іскерлік стильдегі киімде сабаққа қатысуға рұқсат беру туралы шешім қабылданды.

Шектеу іс-шараларына байланысты балалардың денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтамалар сұралмайды (ата-аналардан балалардың денсаулығын сақтау мақсатында бұл мәліметтер нақтыланады).

Мектептер балаларды оқулықтармен қамтамасыз етеді. Әр мектеп ҚР БҒМ «Оқулық» РҒПО ұсынымдары негізінде карантиндік шаралар жағдайында оқулықтарды берудің ішкі ережелерін анықтайды.

1 Формат. Мектепалды, 1-11(12) сыныптарда қашықтан оқыту

(әр мектеп тек 2020-2021 оқу жылында оқу ұйымдастырылатын форматты түсіндіреді)

Мектепалды, 1-11 (12) сыныптарда қашықтан оқу процесі ұйымдастырылады.

 Оқу процесін қашықтан ұйымдастыру үшін мектеп Интернет-платформаны таңдайды. Мектеп қандай білім беру Интернет-платформасын таңдағанын сынып жетекші айтады. Демонстрацияны қосады, Интернет-платформаның мүмкіндіктерін көрсетеді.

(Платформаға шығу үшін _________ сілтеме бойынша өту керек

Тіркеуден өту_________

Өзіңіз туралы ақпаратты жаңарту_________)

Сынып жетекші мектеп таңдаған Интернет-платформаның функционалдық ерекшеліктерін түсіндіреді (оқу тапсырмаларын қалай табуға болады, Интернет-платформаның мүмкіндіктерін қолдана отырып БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын қалай табуға болады, ата-аналарға арналған функционалдылықты, оқушыларға арналған функционалдылықты және т. б.).

Қашықтан оқыту процесі санитарлық-эпидемиологиялық ережелер мен нормалардың (бұдан әрі-СанЕжН) талаптарын және оқу уақытын ұтымды пайдалануды ескере отырып, синхронды және асинхронды форматта да өтуі мүмкін. Бұл жағдайда сабақтар екі форматты біріктірумен немесе тек асинхронды форматта өткізілуі мүмкін.

Синхронды форматта оқыту Интернет-платформалардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, мұғалімнің нақты уақыт режимінде білім алушылармен тікелей байланысын (стриминг) көздейді.

Сабақтың бір бөлігі (30-80%) стримингке шығу үшін пайдаланылады, қалған сабақ асинхронды форматта өткізілуі мүмкін.

Сабақтың асинхронды форматы - бұл Интернет-платформалардың мүмкіндіктері арқылы мұғалімнің білім алушылармен өзара әрекеттесуі, оның ішінде өз бетінше оқуға арналған мазмұн және мұғалімнің кері байланысы бар оқу тапсырмалары.

Сабақ/ оқу сабағы қалай ұйымдастырылады:

Педагогтер сабақтарды/оқу сабақтарын сабақ кестесіне сәйкес өткізеді. Бағалау, кеңейтілген түсініктеме электронды/қағаз журналдарда жүргізіледі.

Синхронды форматтағы сабақтар/ оқу сабақтары

1) Синхронды форматтағы сабақ Интернет-платформада жүзеге асырылады. Синхронды форматта оқыту үшін тікелей трансляция үшін мұғалім оқу процесін асинхронды оқыту форматымен үйлестіре отырып, СанЕжН-ға сәйкес 10-нан 30 минутқа дейін сабақ бөле алады.

2) Білім алушыға алдын-ала әрекет алгоритмі негізінде сабаққа стриминг режимде дайындалуы керек.

3) Сабақтың бір бөлігі синхронды, бір бөлігі асинхронды форматта ұйымдастырылуы мүмкін. Техникалық проблемалар туындаған және тікелей трансляциялау мүмкін болмаған жағдайда педагог сабақты асинхронды форматқа ауыстырады.

4) Оқу тапсырмалары ұсынылған көлемнен аспайды.

5) Педагог кері байланысты электрондық журналдың мүмкіндіктері арқылы, электрондық журнал болмаған жағдайда – қолжетімді байланыс түрлері арқылы ұсынады.

6) Педагог сабақтың жазбасын сақтайды және білім алушыларға кез келген уақытта материалдарға қол жеткізуге мүмкіндік береді.

7) Стримингке шығу мүмкіндігі болмаған жағдайда педагог сабақтарды тек асинхронды форматта өткізеді.

Асинхронды форматтағы сабақтар/ оқу сабақтары

1) Асинхронды форматтағы сабақ педагогтің білім алушылармен Интернет-платформада қашықтан өзара әрекеттесуі кезінде жүзеге асырылады.

2) Асинхронды форматта сабақты дайындау кезінде педагог:

-  білім алушыларға өз бетінше оқу үшін оқу материалын ұсынады;

- білім алушыларға кез-келген уақытта интернет-платформада орналастырылған немесе педагог өз бетінше жазған телесабақтарды немесе бейне оқулықтарды көруге мүмкіндік береді;

- интернет-платформада орналастырылған сандық білім беру ресурстарын ұсынады;

- сабақтың мақсатына сәйкес оқу тапсырмаларын ұсынылатын көлемге сәйкес, орындау тәртібі мен уақыт шығындарын көрсете отырып, сондай-ақ білім алушылардың жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып әзірлейді;

- білім алушыларға оқу тапсырмасын жібереді;

- орындалған жұмыстарды қабылдайды, электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы, электрондық журналдар болмаған жағдайда – байланыстың қолжетімді түрлері арқылы белгіленген тәртіппен білім алушыларға кері байланысты (түсініктемелер, ұсынымдар) талдайды және ұсынады;

- білім алушылар үшін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қажет болған жағдайда жеке консультациялар өткізеді.

Ата-аналар балаларды қашықтан оқыту кезінде мүмкіндігінше келесі жағдайларды ескереді:

- дербес компьютердің, ноутбуктің, планшеттің, смартфонның бар болуын;

- сымды немесе сымсыз (3G немесе 4G / LTE) интернетке (кең жолақты) қосылу;

- динамик пен микрофонның болуы - кіріктірілген немесе USB немесе сымсыз Bluetooth;

- жұмыс атмосферасын құру, сабақ/оқу сабақтарын өткізу кезінде үй-жайда тыныштықты сақтау;

- веб-камераның көру өрісін тексеру (шолуда артық ештеңе жоқ екеніне көз жеткізіңіз: отбасы мүшелері, шашылған заттар және т. б.)

-веб-камераның немесе HD-веб-камераның – Интернет желісіне қосылған iOS немесе Android-де бейне түсіру/ мобильді құрылғы (смартфон немесе планшет) картасы бар кіріктірілген немесе USB/ HD камерасы немесе HD-бейнекамерасының болуы керек.

Білім алушының оқу күнін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар:

  • Білім алушылар сабақ кестесін синхронды және асинхронды форматта сақтайды және өздерінің оқу күнін жоспарлайды.

  • Күн сайын кестеге сәйкес сабақтарға/оқу сабақтарына қатысады.

  • Орындалған оқу тапсырмаларын Интернет - платформалардың, электрондық журналдардың мүмкіндіктері арқылы тіркейді немесе электрондық пошта арқылы жібереді.

  • Педагогтің тапсырмалары бойынша түсініктемелерін зерделейді және оның ұсыныстарын орындайды.

  • Сынып жетекшімен байланыста болады.

  • Мұғалімдермен кез-келген қол жетімді режимде жұмыс істейді, қажет болған жағдайда мұғалімге туындаған сұрақтарды жібереді.

  • Компьютерлік жабдықтың үздіксіз жұмыс істеу ұзақтығына қатысты санитарлық нормаларды сақтайды.

  • Оқу режимін, қысқа үзілістер, демалыс және ұйқы режимін сақтайды.

Қашықтан оқыту кезіндегі баланың жұмыс орны

Баланы қашықтан оқытудың өзіндік ерекшеліктері бар және ата-аналардан кейбір ережелерді ескеруді талап етеді.

Біріншісі - сіздің пәтеріңіздің жағдайында мүмкіндігінше арнайы оқу кеңістігін құру.

Сіз баланың жұмыс орнын қай жерде жақсы орналастыру керектігі туралы ойлануыңыз керек. Ол бірнеше маңызды талаптарға жауап беруі керек:

- жұмыс үстелі табиғи жарыққа жақын болуы керек;

- баланың жұмыс орны жас балалардың қол жетімділігінен алыс орналасуы тиіс;

- жабдық үй жануарларына қол жетімді болмауы керек;

- жарықтандыру үшін қарапайым шамдарды қолдануға болады, жарық жоғарыдан пернетақтаға түсуі керек;

- жетекші қолдың жағында (әдетте оң жақта) баланың қолмен жұмыс істейтін үстеліне, қағазға жазу үшін орын қалдыру керек.

Баланы компьютерде жұмыс істеуге үйрету сабақтарына қызығушылық таныту өте маңызды. Бұл сіздің балаңызға оқудың алғашқы кезеңінде білім беру қызметін жүзеге асыруға көмектесуге мүмкіндік береді.

Сабаққа арналған киімді таңдаңыз.

       Қашықтан оқыту кезіндегі баланың оқу тәртібі және демалысы

       Қашықтан оқытуға мәжбүрлі көшу әдеттегі өмірге түзетулер енгізеді. Балалар күн тәртібін бұзады, оларға жаңа талаптар қойылады және өзін-өзі тәрбиелеу бөлігінде қосымша жүктеме түседі. Мұның бәрі балалардың үлгеріміне және денсаулығына әсер етуі мүмкін.

     Осыған байланысты ата - аналардың басты міндеті-балалардың оқуға деген қызығушылығы жоғалмауы үшін қашықтан оқыту үрдісін ыңғайлы ету. Сондықтан жаңа жағдайда баланың күнін дұрыс ұйымдастыру өте маңызды, онда оқуға, ойын-сауыққа және демалуға уақыт жеткілікті болады.

           Қашықтан білім алушылар үшін әмбебап күн тәртібін құру қиын, өйткені барлық отбасылардың жағдайлары, мүмкіндіктері мен талаптары әртүрлі, бірақ бірнеше маңызды сәттерді бөліп көрсетуге болатындығына назар аудару қажет.

           Балаға карантин демалыс емес, аурудың алдын алуға бағытталған уақытша шара екенін түсіндіріңіз. Оқу тоқтатылмайды, бірақ қауіпсіздік мақсатында мектепте емес, үйде өтеді.

           Күн тәртібін қайта ойлап табудың қажеті жоқ, әдеттегі кестеден бастаңыз.

           Сіздің балаңыз мектепке барады деп елестетіп көріңіз, сондықтан оны таңертең бір уақытта ояту керек. Әрине, үйде тұратын ата-аналар да жеке үлгі беру үшін ерте тұруға мәжбүр болады.

Ұйқыдан тұру және гигиеналық процедуралардан кейін кішкентай таңертеңгілік жаттығулар жасау ұсынылады.

Таңғы астан кейін балаңызға оқуға бейімделу үшін 10-15 минут демалыңыз.

Сабақтар арасында кішігірім үзілістер болуы керек (әдеттегі үзіліс).

Содан кейін дене энергия қорын (түскі ас) және тағамды сіңіру уақытын қалпына келтіруі керек. Түстен кейінгі кезеңде бала шығармашылық қызметпен айналыса алады, танымдық бейнелер көре алады, үйде көмектеседі.

Сағат 16.00-ден 18.00-ге дейінгі уақытты жаңа білім алу немесе үй тапсырмасын орындау үшін пайдалануға болады.

Ұйқыдан бір сағат бұрын телефонды, планшетті және теледидарды пайдалануды, гаджеттерде ата-аналық бақылау функциясын түнгі уақытта сөйлесу, ойнау мүмкіндігін шектеңіз.

 Баланы ұйықтамас бұрын, бөлмені желдетуді ұмытпаңыз, ал жылы душ баланың денесіне тыныштандыратын әсер етеді, ұйқыға дайындайды.

Соңғысы, егер әлі де күш болса, балаға ұйқыға дейін кітап оқыңыз. Оны жаңа білім алуға, көмекке және оптимистік көңіл-күйіңізбен бөлісуге деген ұмтылысы үшін мадақтаңыз.

Нақты тәртіпке үйреніп, бала не істеу керектігін және қай уақытта жасау керектігін нақты біледі. Ересектер тарапынан назар мен мақұлдау балалардың жауапкершілік сезімін қалыптастыруға шабыттандырады және көмектеседі.

  Баланы өз бетімен жұмыс жасауға және оқуға қалай ынталандыруға болады?

 

Баланың оқуға деген ынтасын арттырудағы ең тиімді себептері:

  • оқымысты, білімді адам болуға талпыну;

  • қарым-қатынас шеңберін кеңейтуге ұмтылу;

  • өз қабылеттерін дамытуға және көшбасшы болуға ұмтылу;

  • оқу «қажеттілігі» (оқушы мәртебесі).

Жеке мысал мотивацияда үлкен рөл атқарады. Балалар ересектердің іс-әрекетін өздеріне  көшіреді. Егер ата-аналар үнемі кітап оқып, өмір бойы оқуды жалғастырса, мәдениетке қызығушылық танытса және әуес ісіне уақыт бөлсе, бала білім алуға ұмтылады.

Мотивацияның екінші компоненті - оқу жетістіктері.
Баға білімнің көрсеткіші емес. Сізді электрондық баға емес, баланың нақты білімге қызығушылық танытатындығыңызды айтыңыз. Алынған білімді тәжірибеде қалай қолдану керектігін көрсетіңіз. Балалардың талпыныстарын қолдаңыз.

«Кезекшілік сыныптарда» оқытуды ұйымдастыру (1-4 сыныптар)

Бастауыш 1-4 сынып оқушылары үшін барлық мектепте қашықтан оқыту жағдайында ата-аналардың немесе балалардың заңды өкілдерінің өтініші негізінде әр сыныпқа 15 балаға дейін «кезекшілік сыныптар» ұйымдастырылады.

Оқушылар ата-аналарының немесе заңды өкілдерінің өтініші бойынша кезекші сыныпқа жазылады.

«Кезекшілік сыныптар» жергілікті атқарушы органдардың шешімімен және тиісті аумақтардың бас мемлекеттік санитарлық дәрігерлерімен келісе отырып ашылады.

Созылмалы ауру белгілері жоқ балаларға «кезекшілік сыныптарда» оқуға рұқсат етіледі.

Балалардың білім алуына өтініштер ата-аналардан қол жетімді байланыс құралдары арқылы 2020 жылдың 15-24 тамыз аралығында қабылданады.

«Кезекшілік сыныптарда» балалардың білімін таңдау құқығы ата-аналарға немесе балалардың заңды өкілдеріне тиесілі.

Ата-аналар немесе балалардың заңды өкілдері мектеп басшысының атына өтініш беру арқылы таңдау құқығын білдіреді.

Ата-аналары немесе балалардың заңды өкілдері өз балаларын кезекші сыныптарға оқуға жібереді, балалардың қоғамдық ортада болатындығына және келісетіндіктерін, ко

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!