Материалдар / Жаңа сабақ "Дәреже" 5 сынып

Жаңа сабақ "Дәреже" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабақ "Дәреже" 5 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
2177
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1В бөлім: Натурал сандардың бөлінгіштігіМектеп:Партизанка ОМ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Сапарбек Н
Сынып:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыДәреже
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.1.4натурал санды ондық жазылу түрінде көрсету;

Сабақ мақсатыНатурал санды ондық жазылу түрінде көрсету дағдысын дамыту
Жетістік критерийлеріОқушы мақсатқа жетеді, егер:Натурал санды ондық жазылуын жаза алса
Тілдік мақсаттар Оқушылар «дәреже»ұғымын қолдана отырып натурал сандарды жаза алады.Пәнге тән лексика мен терминология:Бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі, санның дәрежесі, дәреже негізі, дәреже көрсеткіші, разрядтық қосылғыштар ...Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Бірдей көбейткіштердің көбейтіндісі..., дәреже негізі деп..., дәреже көрсеткіші дегеніміз .., санның кубы, квадраты, натурал санның ондық жазылуы
Құндылықтарды дарыту



Құрмет, ашықтық құндылықтары топта және жұпта жұмыс жасау ережелерін орындау арқылы және өзара бағалау арқылы жүзеге асырылады; серіктестік – топта жұмыс жасау; еңбексүйгіштік және шығармашылық жаңа материалды өз бетімен үйрену арқылы, есептер шығару және өзара талқылау арқылы
Пәнаралық байланыстарГеография
Бастапқы білім

Арифметикалық амалдарды орындай алу: натурал сандарды көбейту және бөлу, жұп және тақ сандардың анықтамасы.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақ басы 3 мин
  • Ұйымдастыру кезеңі
  • 1.Оқушылармен амандасу
  • 2.Сабаққа дайындығын тексеру
  • 3. Психологиялық ахуал ( коллаборативті орта)Амандасу «Саламатсыздар ма. Және : тілеймін (бас бармақтарымен тигізеді); сәттілік (сұқ саусақтарын); үлкен (ортаңғы саусақ); әрқашан (аты жоқ саусақ); және барлық жерде (шынашақ); Саламатсыздар ма! (барлық алақанымен жанасады).
    Сабақ ортасы

    3 мин

















    1 мин



    3 мин





    3 мин









    5 мин











    3 мин

    5 мин



    3 мин









    2 мин





    2 мин 5 мин





















    2мин

    2 мин
    1.Үй тапсырмасын тексеру.Ө.-қосымша 1.Қ.Өзара бағалау.2.Білімін өзектендіру. «Идеялар қоржыны» әдісі. Слайд 2-3Тапсырма Ө. 1. Дәптерлеріңізге натурал сандар туралы не білетіндеріңізді дазып еске түсіріңіздер.Ж. 2.Жұптарыңызбен идеяларыңызды талқылаңыздар.Оқушылар олардың ойлары қай жерде сәйкес келгенін және қай жерде алшақ болғанын анықтау қажет (идеялар тізімін құру).

    2.Проблемалық оқыту.И. «INSERT» стратегия қосымша 2Арнайы белгілерді қолдана отырып оқушытар мәтінмен танысады:V — мен мұны білемін;+ — бұл мен үшін жаңа;- —мен басқаша ойладым, бұл менің білгеніме қарсы келеді;? — бұл маған түсініксіз, маған көмек қажет. 2. Таблицаны толтырады слайд -4Ұ. Кестеге толтырылған жазбалар бойынша талқылау.Қ. Мұғалімнің бақылауы.Ұ.Сыныппен фронтальды жұмыс. Оқушылар презентация бойынша тапсырманы ауызша орындайды. Слайд 5-24Қ. Слайд бойынша мысалдар қарастыру, мұғалімнің қадағалауы.Осыдан кейін мұғалім натурал санның ондық жазбасы туралы анықтама береді: «Натурал а санының ондық түрде жазылуы деп сандары 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 мәндерін қабылдайды слайд 254.Материалды бекіту.Ж. Оқушылар қағазға көп орынды санды жазып жұбына береді, ал оның жұбы бұл санды ондық жазба түрінде жазу керек.Қ. Өзара бағалау. Ө.- қосымша 3Тапсырма слайд 26-29Натурал сандарды ондық жазба түрінде жазыңыз.
  • 1.Жер бетінің ауданы 510083 мың квадрат километр.
  • 2.Жер бетіндегі судың ауданы 361455 мың квадрат километр.
  • 3. 1мамыр 2016 жылғы  санақ бойынша Қазақстандағы халық саны 17 753 200 құрайды.4.Территория — 300 629 км², Казақстан территориясының 11 % құрайды. Бұл аумағы бойынша облыстардың ішінде 2-ші орында.5.Халық саны — 834 813 адам (1 қаңтар 2016) (қосымша 4)Қ. Мұғалімнің дәптерге жазбаларының бақылауы . Қосымша: Орындап болған оқушыларға карточкалар тарату.Қ.Тақтадағы дұрыс жауабы бойынша өзара жұпта тексеру.


    Слайд 1







    Слайды 2,3



























































    Сабақ соңы 3 минРефлексия: Өзіңізді бағалаңыз.Үй тапсырмасы: қосымша 5, 6

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілеті жоғары оқушылар төмен оқушыларға көмектесіп консультант ретінде боладыҰжымдық жұмысты соның ішінде жұптық жұмысты бақылау, Бағалау сондай-ақ, өзара бағалау, үлгі бойынша бағалау, оқушылардың және мұғалімнің ауызша баға беруі арқылы жүзеге асады.

    Гигиеналық талаптардың орындалуы (таза ауа, жарық,тазалық);психологиялық жайлы ахуал
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
    Шартты белгілеулер:Ұ = ұжымдық жұмысТ = топтық жұмысӨ= өз бетімен жұмысФ = қалыптастырушы бағалауЖ= жұптық жұмысМ = мұғалімнің түсіндіруі

    Қосымша 1
    Бос орындарды толтырыңыз.______түріндегі өрнекті дәреже деп атайды, мұндағы ____________- дәреже негізі , ал ___________- дәреже көрсеткіші деп аталады.Дәреженің негізі деп – ________, ал дәреже көрсеткіші _____________.Мысалдар:1.  64 өрнегінде ________саны дәреже негізі, ______саныдәреже көрсеткіші.2.  _______ дәрежесінде негізі 2, ал көрсеткіші 5.





    Қосымша 2 – ИНСЕРТАқпаратты оқып кестені толтырыңыз.V — мен мұны білемін;+ — бұл мен үшін жаңа;- —мен басқаша ойладым, бұл менің білгеніме қарсы келеді;? — бұл маған түсініксіз, маған көмек қажет.

    V+ ?
    Бұл жерде оқушылар таныс ұғымдар мен ақпараттарды жазады.Мәтінннен білген барлық жаңа ақпарат жазыладыОқушы өзіне білгеніне қарсы ойларды жазадыМәтінді оқу барысында пайда болған сұрақтар жазылады


    Санау жүйесi деп белгiлi бiр мөлшердегi таңбалардың көмегiмен сандарды өрнектеу мен жазудың жиынтығы. Санау жүйесi екi топқа бөлiнедi: позициялық және позициялық емес.Позициялық емес санау жүйесiнде әрбiр цифрдық мәнi оның алатын орнына байланысты емес. Мұндай санау жүйесiнiң мысалы ретiнде римдiк жүйенi алуға болады. Осы жүйеде жазылған ХХХ санында Х цифры кез келген позицияда 10-ды бiлдiредi. Позициялық емес санау жүйесiнде арифметикалық әрекеттердi орындау қиын болғандықтан, позициялық санау жүйесi қолданылады. Позициялық санау жүйесiнде цифрдық мәнi оның орнына байланысты болды. Позициялық мән санау жүйесiнiң негiзiнде дәрежесi арқылы анықталады. Позициялық санау жүйесiнiң негiзi деп қолданылатын цифрлар санын айтады.Ондық санау жүйесiБіз сандармен жұмыс істеге
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ