Сыныпта жағымды
психалогиялық ахуал
туғызу.
Қолына жүрекше пішінді
үрленген шар ұстаған оқушыға
өзінің
үйде аналары қалай
еркелететінін айтады,солай жалғаса
береді.Мысалы:құлыншағым,ботақаным,балапаным
т.б.
Түрлі-түсті шарлармен алып,сол
бойынша топ құрып орындарына
отырады.
Əліппе-дəптермен
жұмыс
1-тапсырма
Оқушыларға «Бесік жырын» оқып
беремін.
Əлди-əлди,
бөпешім,
Əлпештейтін
көкешім.
Тербетейін жата
ғой,
Тəтті ұйқыға бата
ғой.
«Ой қозғау»әдісін
қолданамын.
– Балалардан өлең жолдарынан Ə
дыбысы бар қандай
сөздерді
естідіңдерме?
-Бұл ән қай кезде
айтылады?
Ə дыбыс бар сөздерді айтып
береді.
– Ə – жіңішке дауысты дыбыс. Екі
езу сəл кері
тартылып, жымиып күлген
кісінің кейпін көрсетеді,
үстіңгі тістері мен астыңғы
тістерінің арасы а
дыбысын айтқандағыдан гөрі
жақынырақ
қашықтықта сақталады, дауыс
шымылдығы жабық
болады, жұмсақ таңдай
көтеріледі де мұрын ауа
жолымен жабылып
тұрады;
Дауысты дыбыстар қызылмен
белгіленеді.
Сергіту
сәті
Қаз-қаз, балам, қаз
балам
Қадам бассаң, мəз
болам
Тұсауыңды
кесейін
Күрмеуіңді
шешейін,
Қаз, қаз, балам, қаз
балам.
2-тапсырма.
«Суреттер
сөйлейді»әдісі.
Балаларға қазақ халқының
бесікке салу,
тұсау кесу сияқты дəстүрлері
туралы айтып беремін.
Бесікте ұйықтап жатқан жəне
баланың тұсауын кесу
рəсімінің суреттерін
көрсетеді.
– «Тəй-тəй!», «Əлди-əлди!»,
«Қаз-қаз!» деген
сөздерді кімге арналып
айтылады?
Сəби ұйықтағанда айтылатын
«Тыныш, шулама!»
деген сөзді ым-ишарамен
көрсетеді.
3-тапсырма
«Сəби ұйықтады» деген
сөйлемін
əртүрлі дауыс мəнерімен
айтқызу. 1-сөйлемде
хабарлы сөйлемнің мəнерімен,
ал 2-сөйлемде лепті
сөйлемнің дауыс мəнерімен
айтқызады. Дəптерде
берілген екі сөйлемнің соңына
тыныс белгілерін қойдырамын
4-тапсырма
Оқушыларға қысқа өлең
шумақтарын оқып беремін.
Тербеткен əже
сəбиді,
Естіледі
əлди-əлдиі.
Баланың арбасының сыртқы
пішіні неге ұқсайтынын
сұраймын.
Ə əрпінің баспа түрін
көрсетемін. Балалар
салыстырады.
Ауада Ə əрпін жазып
көрсетеді.
Сəбидің арбасын Ə əрпіне
ұқсатып салады жəне бояйды.
5-тапсырма
Балаларға сылдырмақ ойыншығын
көрсетемін.
Баланың ең алғашқы ойыншығы,
онымен жаңа туған
нəрестені сылдырлаған дыбысы
арқылы тыныштандыруға
болатынын түсіндіремін.
Балалар сылдырмақ туралы
білгендерін
айтады. Балаларға сылдырмақ
жасау тəсілін
көрсетемін. Балалар сəбиге
арнап жіңішке дауысты
дыбыстардан əдемі сылдырмақ
құрастырады.
Балалар жазу жолына Ə əрпінің
баспа түрін жазады
Кері
байланыс
Қорытынды жасап,бүгінгі
сабағымыздың мақсаты жүзеге асырылды
ма?
Балаларды мақтап,қай
тапсырманы орындау қызықты болғанын сұраймын
және «Бес
бармақ»әдісін
қолданамын.
Рефлексия. Балалар өз білім
деңгейлерін
смайликтер арқылы
бағалайды.
|