Материалдар / Жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары "Жол белгілерін білесің бе?" 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары "Жол белгілерін білесің бе?" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі пәні бойынша жаңа мазмұндағы білім беру бағдарламасына сай құрылған. Жаңартылған білім мазмұны бойынша арнайы курстан өтпеген мұғалімдерге бірден-бір көмекші құрал. "Көлік және жол белгілері" ұзақ мерзімді жоспардың тарауы негізінде құрылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2018
1819
15 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көлік және жол белгілері
Мектебі:Кемел Тоқаев атындағы орта мектебі 5 -сынып
Мұғалімнің аты-жөні: Досбаева Адемы Ахметовна
Күні:

Сабақтың тақырыбы:Жол белгілерін білесің бе?
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:Т/А 5.5. Тірек сөздер мен ұсынылған илюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.О 5.6. Оқылым стратегиясын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін, нақты ақпараттар табу үшін оқу.Ж 5.4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жаз.ӘТН 5.3. Сын есімдерді зат есімдердің орнына қолдана білу.
Сабақтың мақсаттары:Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен ұсынылған илюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым стратегиясын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін, нақты ақпараттар табу үшін оқи алады.


Кейбір оқушылар орындай алады: Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жаза алады.
Тілдік мақсат:Оқушылар орындай алады: Мәтіннен сын есімнің мағыналық түрлерін ажырата алады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:сын есім, жол белгілері, ескерту белгілері, басымдық белгілері, тыйым салу белгілері, міндеттеу белгілері.


Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: жол белгілері, жол ережелері, сын есім.


Талқылауға арналған сұрақтар?Жол ережесін білесің бе?Қандай жол белгісін білесің?Жолдың қай жағымен жүресің?Көше тәртібіне не жатады?


Не себепті... деп ойлайсыз?Жол белгілерін білу маңызды ма?


Ишара: қимыл, дауыс
Пәнаралық байланысДене шынықтыру, бейнелеу өнері
Бағалау критерийлеріМәтінді түсініп оқи алады. Мәтіннен сын есімді таба алады.
ҚұндылықтарЖолда жүру ережесін сақтау
Алдыңғы оқуЖол ережелері белгілерімен танысу
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы /5мин/Бағдаршам түстері бойынша топқа бөлемін.«Ыммен сыйлық беру» тренингі. Сабақтың оқу мақсаттарымен таныстыруОқушылар бағдаршам түстері арқылы үш топқа бөлінеді /қызыл, сары, жасыл/.
Ортасы10мин.

















10мин.

















15мин.













1-тапсырма. «Прожектор» әдісі /Жеке жұмыс/1. Сурет арқылы тақырыпты болжа.2. Мәтіннен ерекшеленген сөздерді теріп жаз.3. Ерекшеленген сөздерді негізгі және туынды мағынасына ажырат.4. Заттанған сын есімдерді пайдаланып өзіңе таныс адамды, белгілі мекенді, оқиғаны сипаттап мәтін құра.Кері байланыс.«Шапалақ» әдісі арқылы бағалаймын.2-тапсырма. «Ойлан. Бірік. Бөліс.» әдісі /Жұппен жұмыс/1. Берілген мәтінді аудиотаспадан тыңда.2. Негізгі ақпаратты есте сақта.3. Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып, кестеге орналастыр.4. Мәтіндегі сын есімдерді қолданып, сөйлем құраңдар.Кері байланыс .«Ауа райы» әдісі арқылы бағалау.3-тапсырма. «Торлы диаграмма» әдісі арқылы мәтінге болжам жасау. /Топпен жұмыс/.1. Мәтінді оқыңдар.2. Мәтінді мазмұндап, ой бөліктеріне бөліңдер.3. Мәтіннен негізгі ақпарат пен қосымша ақпаратты табыңдар.4. Мәтін мазмұны мен негізгі идеяларды пайдаланып, «Торлы диаграммаға» орналастырыңдар.Кері байланыс. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.«Прожектор» әдісіОқулық , жол белгілері көрсетілген сурет, дәптер.

















«Ойлан. Бірік. Бөліс.» әдісіДәптер, аудиотаспа, смайликтер.













«Торлы диаграмма» әдісіОқулық, мәтін, түрлі-түсті маркерлер.
Соңы5мин.Рефлексия Рефлексия «Табыс сатысы»
Саралау.Оқушыға мейліншеқолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсыпманы қалай түрлендіресіз?Бағалау. Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздікті тексеруАКТ сілтемелеріҚұндылықтар сілтемелері
Мәтінмен жұмыс жасау барысында оқушы, жұп, топ мүшелері әрекетін бақылаймын. Өздерінің ой-пікірлерін жазу, негізгі ойды анықтау, тірек сөздерді тауып, терминдерді көрсету тапсырмаларын орындау кезінде оқушыларға қолдау көрсетемін. Жасаған жұмыстарын әділ бағалауға тырысамын.Барлық жұмыстарды дескрипторға сәйкес бағаланады. «Шапалақ» , «Ауа райы», «Табыс сатысы» әдістерін кері байланыс алу әрі қалыптастырушы бағалау мақсатында қолданамын.Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру, бейнелеу өнері.Оқушылардың ынтымақтаса жұмыс жасау, өздігінен сыни ойлай алу мен әр тапсырманы орындау барысында жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту.




Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаалар

Тапсырмалар Дескриптор Балл Оқушы саны
1Мәтінді оқыңдар.Мәтінді оқи алады.1

2Мәтінді мазмұндап, ой бөлікте-ріне бөліңдер. Мәтінді мазмұндай алады, ой бөліктеріне бөле алады.2

3Мәтіннен негізгі ақпарат пен қосымша ақпаратты табыңдар.Мәтіннен негізгі ақпарат пен қосымша ақпаратты та-ба алады.3

4Мәтін мазмұны мен негізгі идеяларды пайдаланып, «Торлы диаграммаға» орналастырың-дар.Мәтін мазмұны мен негізгі идеяларды пайдалана ала-ды, «Торлы диаграммаға» орналастыра алады.4

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!