Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | Көлік және жол белгілері |
Мектебі: | Кемел Тоқаев атындағы орта мектебі 5 -сынып |
Мұғалімнің аты-жөні: | Досбаева Адемы Ахметовна |
Күні: |
|
Сабақтың тақырыбы: | Жол белгілерін білесің бе? |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | Т/А 5.5. Тірек сөздер мен ұсынылған илюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.О 5.6. Оқылым стратегиясын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін, нақты ақпараттар табу үшін оқу.Ж 5.4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жаз.ӘТН 5.3. Сын есімдерді зат есімдердің орнына қолдана білу. |
Сабақтың мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен ұсынылған илюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым стратегиясын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін, нақты ақпараттар табу үшін оқи алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жаза алады. |
Тілдік мақсат: | Оқушылар орындай алады: Мәтіннен сын есімнің мағыналық түрлерін ажырата алады. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:сын есім, жол белгілері, ескерту белгілері, басымдық белгілері, тыйым салу белгілері, міндеттеу белгілері. |
| Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: жол белгілері, жол ережелері, сын есім. |
| Талқылауға арналған сұрақтар?Жол ережесін білесің бе?Қандай жол белгісін білесің?Жолдың қай жағымен жүресің?Көше тәртібіне не жатады? |
| Не себепті... деп ойлайсыз?Жол белгілерін білу маңызды ма? |
| Ишара: қимыл, дауыс |
Пәнаралық байланыс | Дене шынықтыру, бейнелеу өнері |
Бағалау критерийлері | Мәтінді түсініп оқи алады. Мәтіннен сын есімді таба алады. |
Құндылықтар | Жолда жүру ережесін сақтау |
Алдыңғы оқу | Жол ережелері белгілерімен танысу |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы /5мин/ | Бағдаршам түстері бойынша топқа бөлемін.«Ыммен сыйлық беру» тренингі. Сабақтың оқу мақсаттарымен таныстыру | Оқушылар бағдаршам түстері арқылы үш топқа бөлінеді /қызыл, сары, жасыл/. |
Ортасы10мин.
10мин.
15мин.
| 1-тапсырма. «Прожектор» әдісі /Жеке жұмыс/1. Сурет арқылы тақырыпты болжа.2. Мәтіннен ерекшеленген сөздерді теріп жаз.3. Ерекшеленген сөздерді негізгі және туынды мағынасына ажырат.4. Заттанған сын есімдерді пайдаланып өзіңе таныс адамды, белгілі мекенді, оқиғаны сипаттап мәтін құра.Кері байланыс.«Шапалақ» әдісі арқылы бағалаймын.2-тапсырма. «Ойлан. Бірік. Бөліс.» әдісі /Жұппен жұмыс/1. Берілген мәтінді аудиотаспадан тыңда.2. Негізгі ақпаратты есте сақта.3. Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып, кестеге орналастыр.4. Мәтіндегі сын есімдерді қолданып, сөйлем құраңдар.Кері байланыс .«Ауа райы» әдісі арқылы бағалау.3-тапсырма. «Торлы диаграмма» әдісі арқылы мәтінге болжам жасау. /Топпен жұмыс/.1. Мәтінді оқыңдар.2. Мәтінді мазмұндап, ой бөліктеріне бөліңдер.3. Мәтіннен негізгі ақпарат пен қосымша ақпаратты табыңдар.4. Мәтін мазмұны мен негізгі идеяларды пайдаланып, «Торлы диаграммаға» орналастырыңдар.Кері байланыс. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. | «Прожектор» әдісіОқулық , жол белгілері көрсетілген сурет, дәптер.
«Ойлан. Бірік. Бөліс.» әдісіДәптер, аудиотаспа, смайликтер.
«Торлы диаграмма» әдісіОқулық, мәтін, түрлі-түсті маркерлер. |
Соңы5мин. | Рефлексия | Рефлексия «Табыс сатысы» |
Саралау.Оқушыға мейліншеқолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсыпманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау. Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздікті тексеруАКТ сілтемелеріҚұндылықтар сілтемелері |
Мәтінмен жұмыс жасау барысында оқушы, жұп, топ мүшелері әрекетін бақылаймын. Өздерінің ой-пікірлерін жазу, негізгі ойды анықтау, тірек сөздерді тауып, терминдерді көрсету тапсырмаларын орындау кезінде оқушыларға қолдау көрсетемін. Жасаған жұмыстарын әділ бағалауға тырысамын. | Барлық жұмыстарды дескрипторға сәйкес бағаланады. «Шапалақ» , «Ауа райы», «Табыс сатысы» әдістерін кері байланыс алу әрі қалыптастырушы бағалау мақсатында қолданамын. | Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру, бейнелеу өнері.Оқушылардың ынтымақтаса жұмыс жасау, өздігінен сыни ойлай алу мен әр тапсырманы орындау барысында жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту. |