Материалдар / «Жаңартылған білім – оқушы тұлғасының үйлесімді қалыптасып дамуына қолайлы білім» тақырыбындағы семинар-практикум жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Жаңартылған білім – оқушы тұлғасының үйлесімді қалыптасып дамуына қолайлы білім» тақырыбындағы семинар-практикум жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту үдерісінде мұғалімдер жоғары нәтижеге қол жеткізу үшін көмекші материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2020
510
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жаңартылған білім – оқушы тұлғасының үйлесімді қалыптасып дамуына қолайлы білім»

тақырыбындағы семинар-практикум жоспары


Күні:

16.03.2019 ж.


1

Жалпы мақсаттар

1) Математика сабақтарында жаңартылған бағдарлама негізінде оқыту мен оқудың белсенді әдістерін қолдану арқылы, оқушы тұлғасының үйлесімді қалыптасып дамуына қолайлы жағдай туғыза білу

2

Күтілетін нәтиже

I  Коучингқатысушылары:

1)Оқыту мен оқудың белсенді әдістерін оқыту үдерісінде қолдана алады

2) Оқушыларды ынталандыра отырып, белсенді ортаны шоғырландыра алады

3)Оқыту мен оқу үдерісіне жаңа талап қоя біледі

3

Түйінді идея

  Оқыту үдерісінде мұғалімдер жоғары нәтижеге қол жеткізеді.

  

4

Ресурстар

Үлестірме материалдар. Презентация, карточкалар

5

Сабақтың жабдығы

Флипчарттар, стикерлер, маркерлер, А-4, түрлі-түсті қарындаштар

Коучинг барысы


Коучингкезеңдері

Уақыты

Коучтің іс-әрекеті

Коучингқатысушыларыныңқызметі

Сәлемдесу

1 мин.

Коучингтіңмақсатынхабарлау

 

Сергіту сәті(мақсаты:ынтымақтастық атмосферасын құру)

3 мин.

Қатысушылар ортаға шақырылып дөңгелене отырғызылады. Орындарын ауыстыру және бір-бірімен танысу мақсатында жасы 30 жастқа дейінгі, тұрмыс құрмағандар, 3 баласы барлар, 2 баласы барлар, 1 баласы барлар, тұрмыс құрғандар, мадераторлар,сарапшылар бір-бірімн орын ауыстырады.

БҰЛТ ҮСТІНДЕГІ САЯХАТ  

Нұсқау:Жайлы музыкалық әуен жіберіледі. Әркім өздеріңіздің аңсап жүрген армандарыңызды ойлаңыздар.Көздеріңді жауып, ыңғайлы отырыңдар. Екі-үш рет терең дем алыңдар. Мен сендерді бұлт үстімен саяхатқа шақырмақшымын. Томпақ жастықтардан құралған  жұмсақ тауға ұқсаған аппақ мамық бұлт үстіне секіріңдер. Аяқтарың, арқаларың, барлық денең осы үлкен бұлт жастыққа ыңғайлы орналасқанын сезініңдер. Саяхат басталады. Бұлт жайлап, көк аспанға көтеріледі. Самал жел беттеріңнен сипайды. Мұнда. Биік аспанда мүлгіген тыныштық орнаған. Бұлт сендерді өздеріңді бақытты сезінетін жерге жеткізеді. Бұл жерде сендер өздеріңді байсалды сезінесіңдер. Осы жерде ғажайып және таңқаларлық оқиға орын алуы мүмкін...Сендер өдеріңіз ойлаңан армандарыңа жеттіңіздер.Сіз ең бақытты жансыз..(30 секунд). Енді сендер тағы да бұлт үстіндесіңдер. Ол сендерді қайтадан сынып ішіне әкеле жатыр. Бұлттан түсіп, оған рақмет айтыңдар...Бұлт ақырындап ауада ери бастайды. Қолдарыңды созып, көздеріңді ашыңдар, сендер сергек, ширақ, әрі зейіндісіңдер.


Қатысушылардың көңілдері көтеріледі, жайлы орта құрылады.

Шеңбер құрылады.

 


Жұмыс ортасын құру мақсатында қатысушыларды топқа бөлу.Жұмыс түрі – топтық жұмыс

3 мин.

 Шеңбер бойына отырған қатысушыларға І,ІІ,ІІІ топ деген жазулары бар БАЛМҰЗДАҚ ТАЯҚШАЛАРЫ беріледі.Осылайша қатысушылар 3 топқа бөлінеді.




3 топ құрылады.


1 топ

2-топ

3-топ


Қызығушылықты ояту

 

 


5 мин

 

 

 

 

 

 

 

«Жаңартылған білім – оқушы тұлғасының үйлесімді қалыптасып дамуына қолайлы білім»

Топ мүшелеріне жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасы негізіндегі, оқыту үдерісінде ,оқушы тұлғасының үйлесімді қалыптасып дамуына қолайлы жағдай туғызу үшін қандай іс-әрекеттер жүзеге асуы керек?

Әр топ қалай түсінетіндігі жөнінде алғашқы мәлімет жазады

Жазылған мәліметтер оқылады.

 

 


Сабақ мазмұнын түсіну
(Мақсаты:топтық жұмыста берілген ақпаратты түсіну)

 

 

 

 

 

 

 





СЕРГІТУ


5мин. – жұмыс,
10мин. – қорғау


5- сынып оқулығы бойынша қатысушылар таңдаулары бойынша тақырып таңдап алынып, сол тақырыпқа қысқа мерзімді жоспар құрылады.

Әткеншек немесе аялдама әдісі бойынша сабақ мақсаты құрылады. Алдымен өз ойларын қағаз бетіне түсіреді,Кейін 1-ші топ жауабын екінші топ тексеріп, өз жауаптарын қосады,Осылайша әр топ жазып шығады. Құрылған сабақ мақсаты тақтаға ілінеді.Жаңартылған мазмұндағы білім беру негізі болып табылатын оқыту мен оқудың белсенді әдістері 3 топқа да беріледі

ШИРАТУ ТАПСЫРМАЛАРЫНА сұрақтар құрастыру

1-топ. БІР ҚАДАМ АЛҒА әдісі

(1-ші топтан 1оқушы ортаға шығып сұрақты оқиды,2-ші топ жауап береді.!әр дұрыс жауапта 1 қадам алға, қате жауапта 1 қадам артқа жүріп отырады.)

2-топ.ТЕЛЕДИДАР ДИКТОРЫ әдісі

(2-ші топ 5 сұрақ дайындап,конвертке салып, 3-ші топқа ұсынады.Әр сұраққа әр оқушы микрофонды қолға алып дикторларша жауап қайтарады.)

3-топ.ВЕЕР әдісі бойынша

(Веер жасап оның бір жағына номерленген сұрақтар қойлады да, екінші бөлігіне ретсіз жауаптар жазылады. Бұл тапсырма 1-ші топқа беріледі.Олар сұрақ пен оның жауабын сәйкестендіру қажет)

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС-АЛТЫН ҚАҚПА

Әр топ 3 қападан тұратын есік ұүрастырады.Ең соңғысы АЛТЫН ҚАҚПА болып табылады.Әр жабық қақпада тапсырма тұрады, ал қақпа ашылғанда жауабы тұрады. Тапсырмаларды 1-2 ші топқа ,2-3 ші топқа,3-1 ші топқа дайындайды.

ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС- ИӘ немесе ЖОҚ

(Әр топта оқушылар жұптасады.Бірі ИӘ екіншісі ЖҰП деген сөзді таңдайды. Иә –лар жауабы ИӘ болатын 2 есеп құрастырады, ал ЖОҚтар жауабы жоқ болатын екі есеп құрастырады.Араластырып келесі топқа береді, олар өздеріне тән екі жауаптан таңдап алу керек..)

КҮН! ТАС! ҚОРШАУ!

(Мұғалім ТАС дегенді қолдарын жұмып бұлғалайды, КҮН дегенде алақандарын ашып, жоғары көтеріп бұлғалайды.ҚОРШАУ дегенде қолын жанына созып бұлғалайды.)

ЖЕКЕ ЖҰМЫС-ПОЙЫЗ әдісі-

(қалыптастырушы бағалау тапсырмасы)-(А,В,С,Д, Е вагондарына есептер жазылып беріледі. Оқушылар тапсырмаларды орындап өсу ретімен вагон сыртын номерлеу қажет болады.)



Топтар русурстармен танысып, өз нәтижелерін ұсынады.   (барлық топ мүшелері қатысады).
 Топтар өз тұжырымдарын ұсынады.  Өз ойларымен бөлісіп, пікір алмасады.

Әр топ өздеріне берілген оқыту әдісін қолдана отырып келесі топтарға өздері қарастырған әдістерін түсіндіріп отырады

Қорытындылау

КЕРІ БАЙЛАНЫС

5мин.

Белсенді оқыту әдістері

Еш қиналмай қолдана аламын

Ойланамын

Күмәнім бар

БІР ҚАДАМ АЛҒА




ТЕЛЕДИДАР ДИКТОРЫ




ВЕЕР




АЛТЫН ҚАҚПА




ИӘ немесе ЖОҚ




ПОЙЫЗ






Таныстырылым

5 мин.

Таңдалған тақырып бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар

Алған білімдерін қорытындылайды


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!