Жаңартылған білім мазмұны – білім жүйесіндегі жаңашыл бастамаҚостанай облысы, Жангелдин ауданы Ш.Уәлиханов атындағы Торғай орта мектебі ММмұғалімі Абдрахманова С.Ж.
Елбасымыздың «Болашақ- білімді ұрпақ қолында» деген сөзін қолдамайтын азамат жоқ шығар. Иә, білімді болмай, жастардың келешегі жарық болмас. Бұрынғы даналарымыздың «Білімдінің күні жарық, білімсіздің күні ғаріп» деп айтқан нақыл сөздері дұрыс деп есептеймін. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып, сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу. Осыған орай қазіргі кезде еліміздің барлық жерлерінде жаңартылған білім беру мазмұнында педагогтардың білім алуына көптеген жұмыстар жүргізілуде.Мұғалімдер де жаңа бағдарлама бойынша курстарды оқып, білімдерін жетілдіруде. Қазіргі уақытта 1.2.3,5.6.7.8 сынып оқушылары жаңартылған білім бойынша оқытылып жатыр. Бұл бағдарламада оқушыларға өз бетінше жұмыс істеп , ізденуға тапсырмалар берледі. Мұғалім тек бағыт бағдар беріп, бағыттаушы болып отырады. Бұл дегеніміз баланың өз бетінше ізденуге, жұмыс істеуге, топпен, жұптасып, бірлесіп жұмыс істеуге тәрбиелеу. Баланың қаншалықты білім алғанын әр бөлім соңында бөлім бойынша жиынтық бағалауда белгілі болады. Ата –аналарға жиынтық бғалаудың рубрикасын беріп, таныстырып отырамыз. БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын орындауында қай жерде қателіктер жібергендігін рубрикаға белгілеп отырамыз. Мұғалімдер сол тапсырмалар бойынша келесі сабақта түсінік беріп отырады. Күнделікті сабақта оқушылар өз ойларын толық жеткізулерін мұғалімдер тексеріп, қарағалап, бақылап отырады. Сонымен қатар топтық жұмыста бірлесіп, топтасып жұмыс істеуде оқушылар бір-бірін тыңдап, ойын бөлісіп, өз пікірлерін айтуға тәрбиелейді. Жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі мақсаттарының бірі – білім алушы оқушылардың оқу, білім алу нәтижелерін жетілдіру, арттыру. Бұл бағдарламадағы ең маңыздысы үштілділікті қолға алу, ақпараттық -комуникациялық технологияларды қолдана алуына аса көңіл бөлінуде. Сонымен қатар, электронды журналды толтырып, жұмыс істейміз. Тағы да айта кететіні оқушылардың қалыптастырушы бағалау арқылы бағалануы. Оларды мақтау, мадақтау сөздер арқылы бағалау. Мысалы: «Өте жақсы!» «Керемет!», «Жарайсың!», «Тамаша!», «Жақсы». Білімді ұрпақ тәрбиелеп жетілдіру үшін алдымен мұғалімнің өзі білімді, ізденімпаз, болуы тиіс. Білімді ұрпақ тәрбиелеп, біліммен сусындатсам ұстаздық еңбегімнің жанғаны деп санаймын. Бұл менің ең бақытты өмір жолымның бір белесі.