№ оқу бөлмесі | Бастауыш сынып мұғалімі | Едигеева Ф.А.. | 1.11.2018 ж |
Тақырыбы: | Жаңартылған білім мазмұны бойынша қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында әдістерді тиімді пайдалану |
Сілтеме: | Нұсқаулық |
Мақсаты | Сабақ үрдісіндегі жаңа әдіс- тәсілдердің оқытудағы маңызын ажырату.Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау, белсенді оқыту стратегиялары бойынша тәжірибе алмасу. Оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдер туралы жаднама тарату. |
Оқу нәтижесі: | Оқу үрдісінде әңгімелесудің маңыздылығын түсінеді;Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады;Жаңа-әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді;Оқушыларға қалай оқу керектігін үйретіп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлелдеулерін нанымды жеткізе білетін ,ынталы, сенімді, сыни пікір- көзқарастары жүйелі дамыған құзіретті оқушы даярлайтынын сезінеді: |
Түйінді идеялары: | Әңгімелесу- мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер балалардың білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне тартуға көмектеседі. |
Барысы: | 1.Қызығушылықты ояту «Заряд алу» (сергіту сәті )А.Ж.Егізбаев бойынша Оқушыны ұқыптылыққа, мұқияттылыққа, сезімталдыққа үйрету. Ресурс қажет етпейді. Оқушылар ынтымақтасады. Көңілдерін көтереді. ЖАДА, жағымды ахуал қалыптастыруШаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек.
2. «Мина алаңы» әдісі. Оқушылардың көзін орамалмен байлап, мина алаңынан өткіземін. Минаны басқан қатысушы сол сұраққа жауап береді.Сұрақтар:Қандай әдістерді білесіз?Тараз қаласының бұрынғы атаулары қандай?3. « Кофе таяқшалары » әдісі арқылы сыныппен қозғалыс үрдісін талқылау.(таяқшаларға оқушылардың аттары жазылады, ішінен таңдап алынған таяқшада аты жазылған оқушы сұраққа жауап береді. Не, қалай, не үшін, неге, кімде, неліктен? 4.Рефлексия |
Жұмыс мазмұны | Коуч мұғалімнің іс- әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | Ресурстар |
Тренинг3 мин | 1.Қызығушылықты ояту «Заряд алу» (сергіту сәті )А.Ж.Егізбаев бойынша Оқушыны ұқыптылыққа, мұқияттылыққа, сезімталдыққа үйрету. Ресурс қажет етпейді. Оқушылар ынтымақтасады. Көңілдерін көтереді. ЖАДА, жағымды ахуал қалыптастыруШаттық шеңберге барлығы тұрып, көздерін жұмады. Бастапқы бастаушы қолды 1 рет қысады, екінші айналымда 2 рет қысады, соңында 3 рет қысады, бұл бастапқы бастаушыға барғанда қанша заряд жібергені бойынша қайта келу керек.Коучинг сессия мақсатымен таныстырады. | «Мозайка» арқылы топқа бөлінеді | Мозайка қағаздары |
Ой қозғау стратегиясы | 2. «Мина алаңы» әдісі. Оқушылардың көзін орамалмен байлап, мина алаңынан өткіземін. Минаны басқан қатысушы сол сұраққа жауап береді.Сұрақтар:Қандай әдістерді білесіз?Тараз қаласының бұрынғы атаулары қандай?
| Мұғалімдер сұрақтарға жауап береді.Олар топтастыру арқылы әдістер туралы жазады | Орамал,сұрақтар жазылған қағаздарБелсенді оқыту стратегиялары тақырыптыры жазылған парақшалар |
Дәйексөз | Мишель Монтен :« Мұғалім оқушының құлағына воронкаға су құйғандай айқайлайды,ал оқушының жауапкершілігі тек қана айтқанды қайталау. Мен мұғалімнің осы қателегін жөндегенін қалар едім» | | |
Презентация | Жаднама қағаздарын таратады. | Осы белсенді оқыту стратегияларын пайдалану арқылы «Жаңашыл сабақ» үлгісін презентациялайды | Ресурс қағаздарыПостер қорғау |
|
| | |
Сергіту сәті | Бір адам күнде жұмысқа барар кезде 9- қабаттан төменге лифтімен түседі екен де, жұмыстан қайтарда 5- қабатқа дейін лифтімен барады да, ары қарай жаяу көтеріледі екен,неге? Себебі ол лилипут екен. | | |
Рефлексия | «Бөлмедегі заттар», «Шабадан,еттартқыш,қоқыс жәшігі» | | |
| | | | | |