Материалдар / Жаңаша әдіс-тәсілдер арқылы сыныптағы тәрбие жұмысын түрлендіру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңаша әдіс-тәсілдер арқылы сыныптағы тәрбие жұмысын түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңаша әдіс-тәсілдер арқылы сыныптағы тәрбие жұмысын түрлендіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2018
534
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаңаша әдіс-тәсілдер арқылы сыныптағы тәрбие жұмысын түрлендіруКоучер:Мақсаты: Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын алу бағытында  бағыт-бағдар беру;Түрі:коучинг.Әдіс-тәсілдер:Сұрақ -жауап әдісі, диалогтік оқыту, АКТ-ны пайдалану,Стикерлер, флипчарттар,маркерлерСабақ кезеңдеріКоучтің іс - әрекетіКоучингке қатысушылардың іс- әрекетіҰйымдастыруКоуч коучинг сессияның тақырыбы мен мақсатын түсіндіру;

Топқа бөлуЖaғымды пcихoлoгиялық aхуaл туғызу мaқcaтындa «Ыcтық aлaқaн» әдiciн қoлдaнып, әpiптecтepiм бip-бipiнe өздepiнiң eciмдepiнeн бacтaлaтын қошеметтер aйтып, тiлeк тiлeдi. Түстер арқылы топқа бөлінуҚызығушылықты ояту
  • І. Ассоциация құру.
«Үздік сынып жетекшісі дегенді қалай түсінесіз Сіз қолданатын әдіс-тәсілдер?

ІІ. Рөлдік ойын. Төменде берілген сынып жетекшілердің образдарын ашу керек.Топтар өзара ассоциация құрады.«Алакөз сынып жетекшісі»«Арызқой сынып жетекшісі»«Еріншек сынып жетекшісі»«Ұрыншақ сынып жетекшісі»



СЖ берілген образды ашу керек. Тапсырма аяқталған соң топтар бір-біріне «1,2,3» шапалақтары арқылы баға береді.

Мағынаны тану

ІІІ. Топтық жұмыс.  (Топтар өзара ақылдаса отырып, Тәрбие әдіс- тәсілдерінің ішінен жеңіл жүргізетіндей тиімді нұсқасын ұсыну керек. Пікірталастыру.
  • ІV. Постер қорғау.  «Бала тәрбиесі – баршаға ортақ» (Сыныпта көбіне проблема болатын «қиынға бейім» оқушының бейнесін сала отырып, олармен мәселені шешу және алдын алу жұмыстарының тиімді жолдарын көрсету. «2 жұлдыз, 1 тілек» стратегиясы арқылы бағалау)
  • Сәтсіз отбасының баласы
  • Әлеуметтік аз қамтылған отбасының баласы
  • Байдың ерке баласы
  • Қараусыз қыз бала
  •  V.Интервью. Топтар тапсырма бойынша жұмыс жасап жатқанда коуч1 топтың мүшесінен төмендегі сұрақтар бойынша интервью алады:
–  Коучинг сізге ұнады ма? Дәлел.–  Ұтымды жерлерін ата.– Көтеріліп жатқан мәселелердің Сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыз?– Осы бағытта тағы не білгіңіз келеді?–  Топпен жұмыс кезінде Сіз қандай әрекеттер атқардыңыз?

«Көксерек» тобы:Сәтсіз отбасының баласы;
  • Әлеуметтік аз қамтылған отбасының баласы


  • «Мeнiң aтым-Қoжa» тобы:
  • Қараусыз қыз бала.
Байдың ерке баласы
Ой-толғаныс«Менің атым-Қожа» тобы:Бұл әдіс бойынша топ мүшелері коучингтің түйін сөздерін «фишбоун» қаңқаларына жазады

«Көксерек»тобы:«Жаңаша әдіс-тәсілдер арқылы сыныптағы тәрбие жұмысын түрлендіру» тақырыбын 6 түсті қалпақ кигендер қорытындылайдыКері байланысКоучингтен алған әсерлерін стикерге жазып қалдырады.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!