Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Жаңаша әдіс-тәсілдер арқылы сыныптағы тәрбие жұмысын түрлендіру
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жаңаша әдіс-тәсілдер арқылы сыныптағы тәрбие жұмысын түрлендіру
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңаша әдіс-тәсілдер арқылы сыныптағы тәрбие жұмысын түрлендіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Жаңаша әдіс-тәсілдер арқылы сыныптағы тәрбие жұмысын түрлендіруКоучер:Мақсаты: Сынып жетекшілермен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру арқылы жас сынып жетекшілерге алдын алу бағытында бағыт-бағдар беру;Түрі:коучинг.Әдіс-тәсілдер:Сұрақ -жауап әдісі, диалогтік оқыту, АКТ-ны пайдалану,Стикерлер, флипчарттар,маркерлерСабақ кезеңдеріКоучтің іс - әрекетіКоучингке қатысушылардың іс- әрекетіҰйымдастыруКоуч коучинг сессияның тақырыбы мен мақсатын түсіндіру;
Топқа бөлуЖaғымды пcихoлoгиялық aхуaл туғызу мaқcaтындa «Ыcтық aлaқaн» әдiciн қoлдaнып, әpiптecтepiм бip-бipiнe өздepiнiң eciмдepiнeн бacтaлaтын қошеметтер aйтып, тiлeк тiлeдi. Түстер арқылы топқа бөлінуҚызығушылықты ояту
І. Ассоциация құру.
«Үздік сыныпжетекшісідегенді қалай түсінесіз?» Сіз қолданатын әдіс-тәсілдер?
ІІ. Рөлдік ойын. Төменде берілген сынып жетекшілердің образдарын ашу керек.Топтар өзара ассоциация құрады.«Алакөз сынып жетекшісі»«Арызқой сынып жетекшісі»«Еріншек сынып жетекшісі»«Ұрыншақ сынып жетекшісі»
СЖ берілгенобраздыашукерек. Тапсырма аяқталған соң топтарбір-біріне «1,2,3» шапалақтары арқылы баға береді.
Мағынаны тану
ІІІ. Топтық жұмыс.(Топтар өзара ақылдаса отырып, Тәрбие әдіс- тәсілдерінің ішінен жеңіл жүргізетіндей тиімді нұсқасын ұсыну керек. Пікірталастыру.
ІV. Постер қорғау. «Бала тәрбиесі – баршаға ортақ» (Сыныпта көбіне проблема болатын «қиынға бейім» оқушының бейнесін сала отырып, олармен мәселені шешу және алдын алу жұмыстарының тиімді жолдарын көрсету. «2 жұлдыз, 1 тілек» стратегиясы арқылы бағалау)
Сәтсіз отбасының баласы
Әлеуметтік аз қамтылған отбасының баласы
Байдың ерке баласы
Қараусыз қыз бала
V.Интервью. Топтар тапсырма бойынша жұмыс жасап жатқанда коуч1 топтың мүшесінен төмендегі сұрақтар бойынша интервью алады:
– Коучингсізге ұнады ма? Дәлел.– Ұтымды жерлеріната.– Көтеріліп жатқан мәселелердің Сіз үшін қандай маңызы бар депойлайсыз?– Осы бағытта тағы не білгіңіз келеді?– Топпен жұмыс кезіндеСіз қандай әрекеттер атқардыңыз?
«Көксерек» тобы:Сәтсіз отбасының баласы;
Әлеуметтік аз қамтылған отбасының баласы
«Мeнiң aтым-Қoжa» тобы:
Қараусыз қыз бала.
Байдың ерке баласы
Ой-толғаныс«Менің атым-Қожа» тобы:Бұл әдіс бойынша топ мүшелері коучингтің түйін сөздерін «фишбоун» қаңқаларына жазады
«Көксерек»тобы:«Жаңаша әдіс-тәсілдер арқылы сыныптағы тәрбие жұмысын түрлендіру» тақырыбын 6 түсті қалпақ кигендер қорытындылайдыКерібайланысКоучингтен алған әсерлерін стикергежазып қалдырады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз