№
8 орта
мектеп
Тақырыбы:
"
Жаңаша білім ата-ана
көзімен"
Дайындаған :
М.С.Арысова
күні: 01.12.2017
жыл
Күні: 01.12.2017
жыл
Тақырыбы:
" Жаңаша білім ата-ана
көзімен"
Мақсаты: Ата-аналарды жаңаша біліммен
таныстыру.Жаңаша білімнің бала өмірндегі маңыздылығын түсіндіру
.
Саламатсыздар ма құрметті
ата-аналар!? Бүгінгі " Жаңаша білім ата-ана
көзімен" атты семинарға қош келдіңідер!
Қ азіргі таңда балаларыңыз жаңаша біліммен оқуда !Балаларыңыздың
қадамдары оң болсын! Үлкен білімді, тәрбиелі азамат
болсын!
Өзімді таныстырып өтетін
болсам, Мен , Арысова Маншук Сайлауовна 1 «а» сыныбының
жетекшісімін . Оқу жылының басында біздер көптеген ресурстар
сұратқан болғанбыз. Көптеген ата-аналар барлық ресурстарды әкеліп
берді және де қарсылық көрсетіп әкелмеген ата-аналарда
болған.
Бүгінгі семинарымызды осы
ресурстар туралы айтып және жұмыстанып көреміз. Мен сіздермен осы
ресустарды таныстыра отырып қолдану жолдарын көрсетемін.
Семинарымызды бастамас бұрын менің қолымдағы фигураларды алып
бөліне қояйық .
1 ."Үшбұрыш " тобы 2.
"Дөңгелек" тобы 3."Шаршы" тобы 4."Тіктөртбұрыш" тобы 5. Бесбұрыш"
тобы
Сабағымызды бастамас бұрын
алдарымыздағы айналарымызды алып өздерімізді таныстырып өтейік.
-Рахмет Жаңағы сіздердің өздеріңізді таныстырғандай .Сабақты
бастамас бұрын айнамен әр баланың көңіл күйін білеміз.Мысыалы :
Менің бүгін көңіл күйім жақсы немесе бүгін менің көңіл күйім жоқ
себебі ұйқым қанбай қалды т.б Бала ешқашан өтірік айтпайды олар тек
бар шындықты айтады. Айна арқылы бала бір -біріне сұрақ қояды.Бұл
айнаны ұстап бала сұрақ қойғанда сабаққа қызығушылығы арта түседі
сабақты жақсы көңіл күймен бастайды.
-Енді теледидарға назар
аударамыз (жазықтық және кеңістік туралы фигураларды
көрсету.
1.Әр топқа жазық фигура мен
кеңістік фигураны қыстырғышпен жіпке тізіп ілу
керек.
1 ."Үшбұрыш " тобы жазық
фигура 2. "Дөңгелек" тобы кеңістік фигура 3."Шаршы" тобы жазық
фигура 4."Тіктөртбұрыш" тобы кеңістік фигура 5. Бесбұрыш" тобы
жазық фигура
2.Соктың таяқшасы мен ермексаз
беріп пирамида құрастырғызу.
3.Баклашканың қақпағын
,ілгекті , асықты ар топқа беріп фигуралар құрастыруға тапсырма
беріледі.
4 .Жұмыртқаның
корабына баклашканың қақпағын салып дыбыстық талдау жасату
.Мысалы: Бала деген сөз тақтаға ілінеді
балалар берілген ресурстарды қолданып дыбыстық талдау
жасайды.
Б - дыбысының
дауыссыз екенің біліп көк қақпақ салады.
А- дыбысының дауысты екенін
біліп қызыл қақпақ салады.
Л- дыбысының дауыссыз екенің
біліп көк қақпақ салады.
А- дыбысының дауысты екенін
біліп қызыл қақпақ салады.
Сабақтың сонында бағдаршамның
үш түсі беріледі.
Рефлексия
|
Түрлі
смайликтер
|
Жасыл түсті смайликті неге таңдадыныз?
Қызыл түсті смайликті неге
таңдадыныз?
Сары түсті смайликті неге
таңдадыныз?
- жасыл смайликті
түсінгендерін айтады;
-қызыл смайлик сабақтағы
ұнаған тұстарды айтады;
- сары смайлик түсінбеген
тұстарын айтады.
Әр ата-ана ресурстар туралы өз
ойларын ортаға салады.
Тілек
ағашы Сабақ соңында әр ата-ана алма
стикеріне өздерінің тілектерін жазып алма ағашына
жапсырады.