Материалдар / Жәңгір хан тұсындағы қазақ-жоңғар қарсылығы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жәңгір хан тұсындағы қазақ-жоңғар қарсылығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептің 6 сынып оқушыларына арналған Қазақстан тарихы пәнінен "Жәңгір хан тұсындағы қазақ-жоңғар қарсылығы" атты сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қырқүйек 2022
380
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«Алтай қаласының №9 орта мектебі» КММ

Пәні:

Ортағасырлардағы Қазақстан тарихы

Бөлім:

6.4 Қазақ хандығының XVI - XVII ғасырлардағы дамуы


Педагогтың аты-жөні:

Азылханова А.Б

Күні:

15.04.2022 жыл

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жәңгір хан тұсындағы қазақ-жоңғар қарсылығы.

Зерттеу сұрағы: Орбұлақ шайқасының әлемдік әскери өнер тарихындағы алатын орны қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау;

Сабақтың мақсаты

Орбұлақ шайқасын Фермопиль шайқасымен салыстыра отыра баға береді

Құндылықтарға баулу

Өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну

- патриотизм

- ұлттық сана-сезім

- тәуелсіздік

- ар-ождан бостандығы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты

ру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру


Миға шабуыл

З ерттеу сұрақтары

Оқушыларға тақтада көрсетілген сурет бойынша сұрақ қойып сабақа кіріспе жүргізіледі.

Осы сурет бойынша не айталасыздар?

Оқушылар болжамы тыңдалады.

Оқушылар сурет бойынша өз жауаптарын ұсынады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






Орбұлақ шайқасы

Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра, 2010

Жаңа білім








Бейнеролик пен жұмыс

Бейнероликті көрсету арқылы оқушыларға сұрақтар беріледі осы сұрақтарға оқушылар бейнероликті көре отырып жауап берулері қажет.

Бейнеролик пен жұмыс жасатқан кезде қосымша ақпарат мәтін беріледі..

Қазақ әскерінің қолбасшысы кім болды?

Батыр қонтайшының әскерінің саны қанша болған?

Орбұлақ қай жерде орналасқан?

Қазақ сарбаздарының саны неге аз болды?

Жәңгірді неге «Салқам Жәңгір» деп атаған?

Орбұлақ шайқасында қазақ жасағы тарапынан қандай ұтымды әскери тәсілдер қолданылды?

Жеңіске жеткізген бірнеше себептерді атаңыз.

«Жанкештілік» деген ұғымды қалай түсінесіңдер?



Кескін карта мен жұмыс



Тапсырма

Орбұлақ шайқасы болған жерді және елді мекен атауларын (Қазақстанның қай аймағында, қазіргі қай облыс, қай аудан жері екенін ) жазып, кескін картадан көрсетеді

Сыныптағы оқушылар кезектесіп 1 минуттың ішінде қалған оқушылардың қойған сұрақтарына жауап берулері тиіс.

Мысалы: Салқам Жәңгірдің образына кіріп осы шайқаста қалай жеңіске жеткеніне сиппатама береді.

«Ыстық орындық» әдісі арқылы қорытындылау


Оқушылар Орбұлақ шайқасының болған жерлерін анықтайды;

Шайқаста Жәңгір хан ерлігіне түсінік береді;

қазақ жасақтарының ерлкітеріне талдау жасайды;

-Салқам Жәңгірдің ерлігіне баға береді;

















Оқушылар Орбұлақ шайқасы болған жерді және елді мекен атауларын атайды;

Орбұлақ шайқасы болған жерді және елді мекеін кескін картадан көрсетеді;


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Дискрипторлар:

-Орбұлақ шайқасының болған жерлерін анықтайды;

-Шайқаста Жәңгір хан ерлігіне түсінік береді;

-қазақ жасақтарының ерлкітеріне талдау жасайды;

-Салқам Жәңгірдің ерлігіне баға береді;

Дискрипторлар:- Орбұлақ шайқасы болған жерді және елді мекен атауларын атайды;

- Орбұлақ шайқасы болған жерді және елді мекеін кескін картадан көрсетеді;


https://www.youtube.com/watch?v=DsEjBk_zAb0



















по истории Казахских ханств XV XVIII веков (извлечения из персидских и тюркских сочинений). – Алма-Ата: Наука, 1969.

Моисеев В.А. Джунгарское ханство и казахи (XV-XVIIIв.в.) - Алма-Ата: Гылым, 1991

Бекіту




Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

«Жәңгірдің «Салқам» атану тарихы» қосымша мәліметтер жинау

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка

Кері байланыс

«Бұл сабақты оқып, мен…»

Білмеймін .......

Білемін .....

Түсінемін .....

Түсінемін және қолдана аламын ....

Басқа біреуді үйрете аламын .....




Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!