Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Миға
шабуыл
З ерттеу
сұрақтары
Оқушыларға
тақтада көрсетілген сурет бойынша сұрақ қойып сабақа кіріспе
жүргізіледі.
Осы сурет бойынша не
айталасыздар?
Оқушылар болжамы
тыңдалады.
|
Оқушылар сурет бойынша өз
жауаптарын ұсынады
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Орбұлақ
шайқасы
Қазақстан тарихы көне заманнан
бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра,
2010
|
Жаңа
білім
|
Бейнеролик пен
жұмыс
Бейнероликті көрсету арқылы
оқушыларға сұрақтар беріледі осы сұрақтарға оқушылар бейнероликті
көре отырып жауап берулері
қажет.
Бейнеролик пен жұмыс
жасатқан кезде қосымша ақпарат мәтін
беріледі..
Қазақ әскерінің қолбасшысы кім
болды?
Батыр қонтайшының әскерінің
саны қанша болған?
Орбұлақ қай жерде
орналасқан?
Қазақ сарбаздарының саны неге
аз болды?
Жәңгірді неге «Салқам Жәңгір»
деп атаған?
Орбұлақ шайқасында қазақ
жасағы тарапынан қандай ұтымды әскери тәсілдер
қолданылды?
Жеңіске жеткізген бірнеше
себептерді атаңыз.
«Жанкештілік» деген ұғымды
қалай түсінесіңдер?
Кескін карта мен
жұмыс
Тапсырма
Орбұлақ шайқасы болған жерді
және елді мекен атауларын (Қазақстанның қай аймағында, қазіргі қай
облыс, қай аудан жері екенін ) жазып, кескін картадан
көрсетеді
Сыныптағы оқушылар кезектесіп
1 минуттың ішінде қалған оқушылардың қойған сұрақтарына жауап
берулері тиіс.
Мысалы: Салқам Жәңгірдің
образына кіріп осы шайқаста қалай жеңіске жеткеніне сиппатама
береді.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы
қорытындылау
|
Оқушылар Орбұлақ шайқасының болған жерлерін
анықтайды;
Шайқаста Жәңгір хан ерлігіне түсінік
береді;
қазақ жасақтарының ерлкітеріне талдау
жасайды;
-Салқам Жәңгірдің ерлігіне баға
береді;
Оқушылар Орбұлақ шайқасы болған жерді
және елді мекен атауларын
атайды;
Орбұлақ шайқасы болған жерді
және елді мекеін кескін картадан
көрсетеді;
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Дискрипторлар:
-Орбұлақ шайқасының болған жерлерін
анықтайды;
-Шайқаста Жәңгір хан ерлігіне түсінік
береді;
-қазақ жасақтарының ерлкітеріне талдау
жасайды;
-Салқам Жәңгірдің ерлігіне баға
береді;
Дискрипторлар:- Орбұлақ шайқасы болған жерді
және елді мекен атауларын
атайды;
- Орбұлақ шайқасы болған жерді
және елді мекеін кескін картадан
көрсетеді;
|
https://www.youtube.com/watch?v=DsEjBk_zAb0
по истории Казахских
ханств XV –
XVIII веков (извлечения из
персидских и тюркских сочинений). – Алма-Ата: Наука,
1969.
Моисеев В.А. Джунгарское
ханство и казахи (XV-XVIIIв.в.) - Алма-Ата: Гылым,
1991
|
Кері
байланыс
|
«Бұл сабақты оқып,
мен…»
Білмеймін
.......
Білемін
.....
Түсінемін
.....
Түсінемін және
қолдана аламын ....
Басқа біреуді үйрете аламын
.....
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|