Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
5.1.1.1 –
музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды
анықтау, тыңдалған шығарманы (туған өлкедегі музыкалық өнердің
ерекшеліктері туралы түсінігінің болуын) талдау
5.1.3.1 –
түрлі әндерді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем
бейнесін жеткізу;
5.1.3.2-қазақ
халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндерінің орындау тәсілдерін заманауи
интерпретациямен салыстыру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
– музыканың
түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды
анықтайды, тыңдалған шығарманы (туған өлкедегі музыкалық өнердің
ерекшеліктері туралы түсінігінің болуын)
талдайды.
– түрлі әндерді
орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін
жеткізеді;
-қазақ
халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндерінің орындау тәсілдерін заманауи
интерпретациямен салыстырады.
|
Сабақтың басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың соңы
|
Психологиялық
ахуал
Өлең айтып , күй
тыңдап,
Өнермен өссін
санамыз.
Оқу оқып
сусындап,
Білімнен бақыт
табамыз.
Жаңа сабақты бастамас бұрын жаңа сабаққа қатысты
бейнеролик көрсетемін.
1-тапсырма.«Миға
шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға бейнероликтен не
көргендерін, не байқағандарын сұрақтар қойып, жаңа сабақтың
тақырыбын білім алушылармен бірге
анықтаймыз.
Жаңа тақырып бойынша қысқаша мәтінмен кіріспе
жасаймын.
Үйлену салты
–
адам өміріндегі ең маңызды сәт. Мысалы: қыз ұзату тойында сыңсу,
қоштасу әндері, ал үйлену тойында беташар, жар-жар айтылған.Ежелден
келе жатқан салт-дәстүрлері жаңғырып, жаңа заманға сай лайықталып
өзгерді. Сондықтан орындалатын салт әндердің сөздері жаңарып, әуені
мен ырғағы заманауи (эстрадалық және компьютерлік) музыкамен
өңделеді. 2-тапсырма.Ән
үйрету:
«Қазағымның дәстерлері - ай»,
Білім алушылардан ән мәтінінен қазақ халқының
дәстүріне байланысты не байқағандарын
сұрау.
Оқулықтан тыс жаңа тақырыпқа байланысты
мәтіндерді үш топқа таратып беремін. 3 минут білім алушылар сол
мәтінмен танысып, «Ойлан – жұптас - бөліс»
әдісі бойынша жұппен, топпен
талқылайды.
3-тапсырма.
Талқылау
Жаңа тақырып бойынша білімдерін анықтау үшін
«Сәйкестендіру» әдісі
бойынша тапсырма
орындайды
Ү йлену
той
|
|
Беташар әні
|
Қыз
ұзату
|
Құйрық бауыр әні
|
құдалық
|
Сыңсу
|
беташар
|
жар-жар
|
Бекіту. «Ақиқат – Жалған»
әдісі бойынша жаңа тақырыпқа қатысты мәліметтердің
ақиқат – жалғандығын анықтап,
бекіту.
Бағалау
критерийлеі
|
Дескриптор
|
Қазақ халқының жаңғырған салт – дәстүр әндерін
білу және мазмұнын ашу
|
Қазақ халқының салт – дәстүрлерін
біледі.
|
музыкалық жанр мен көркемдеуші құралдарды
анықтайды
|
тыңдалған шығарманы
талдайды
|
әнді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен
көркем бейнесін жеткізеді
|
Өз жұмысын
таныстыру және бағалау.
Сабақтың
аяғында оқушылар халқымыздың салт әндерінің осы кезіңге дейін
сақталып жаңа заманға сәйкес қайта жаңғырғаны жөнінде пікірлермен
бөліседі. «жар-жар» әндерінің өзіне ұнаған нұсқасын
ұсынады
Рефлексия:
Мен не
білдім?
Бүгін мен не
үйрендім?
Мен үшін қандай
тапсырма қиындау болды?
Ал қай
тапсырманы мен оңай
орындадым?
|
Оқушылар өз ойларын ауызша
жеткізеді.
Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа
арналған сұрақтарға жауап береді
Оқулықта көрсетілген «Қазағымның дәстүрлері
ай»әнін біргелікте орындайды.
Сабаққа кері байланыс
жасайды
|
Оқушылар бір бірін «Шапалақ» ұру әдісімен
бағалайды
Бір
бірін «Басбармақ» әдісімен бағалады.
Кері байланыс
Ауа
райы әдісі бойынша
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
Бейнежазба сілтемесі
Оқулық
Смайлик
Бейнежазба,
оқулық
Сұрақтарға жауап береді
Ән
орындау, аудиожазбалар,бейнежазбалар
Кері байланыс тақтайшасы
|