Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Жаңғырған салт-дәстүр әндері" музыка пәні 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
2022жылғы «27» тамыздағы
№382 бұйрығына 4-қосымша
«Тексерілді»
ДОІЖО: Ж.Е.Калиева
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлімі:Қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндері және заманауи музыкасы. |
Мектеп: №70 |
||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты жөні: |
Шаметова А |
||||||||||||||||||||||
Күні: |
23.11.2023ж |
||||||||||||||||||||||
Сынып: |
5 А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
№12.Сабақтың тақырыбы: |
Жаңартылған салт дәстүр әндері |
||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.1.1 – музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы (туған өлкедегі музыкалық өнердің ерекшеліктері туралы түсінігінің болуын) талдау 5.1.3.1 – түрлі әндерді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу; 5.1.3.2-қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндерінің орындау тәсілдерін заманауи интерпретациямен салыстыру |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
– музыканың түрін, стилі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтайды, тыңдалған шығарманы (туған өлкедегі музыкалық өнердің ерекшеліктері туралы түсінігінің болуын) талдайды. – түрлі әндерді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізеді; -қазақ халқының дәстүрлі тұрмыс-салт әндерінің орындау тәсілдерін заманауи интерпретациямен салыстырады. |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Психологиялық ахуал Өлең айтып , күй тыңдап, Өнермен өссін санамыз. Оқу оқып сусындап, Білімнен бақыт табамыз. Жаңа сабақты бастамас бұрын жаңа сабаққа қатысты бейнеролик көрсетемін. 1-тапсырма.«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға бейнероликтен не көргендерін, не байқағандарын сұрақтар қойып, жаңа сабақтың тақырыбын білім алушылармен бірге анықтаймыз. Жаңа тақырып бойынша қысқаша мәтінмен кіріспе жасаймын. Үйлену салты – адам өміріндегі ең маңызды сәт. Мысалы: қыз ұзату тойында сыңсу, қоштасу әндері, ал үйлену тойында беташар, жар-жар айтылған.Ежелден келе жатқан салт-дәстүрлері жаңғырып, жаңа заманға сай лайықталып өзгерді. Сондықтан орындалатын салт әндердің сөздері жаңарып, әуені мен ырғағы заманауи (эстрадалық және компьютерлік) музыкамен өңделеді. 2-тапсырма.Ән үйрету: «Қазағымның дәстерлері - ай», Білім алушылардан ән мәтінінен қазақ халқының дәстүріне байланысты не байқағандарын сұрау. Оқулықтан тыс жаңа тақырыпқа байланысты мәтіндерді үш топқа таратып беремін. 3 минут білім алушылар сол мәтінмен танысып, «Ойлан – жұптас - бөліс» әдісі бойынша жұппен, топпен талқылайды. 3-тапсырма. Талқылау Жаңа тақырып бойынша білімдерін анықтау үшін «Сәйкестендіру» әдісі бойынша тапсырма орындайды
Бекіту. «Ақиқат – Жалған» әдісі бойынша жаңа тақырыпқа қатысты мәліметтердің ақиқат – жалғандығын анықтап, бекіту.
Өз жұмысын таныстыру және бағалау. Сабақтың аяғында оқушылар халқымыздың салт әндерінің осы кезіңге дейін сақталып жаңа заманға сәйкес қайта жаңғырғаны жөнінде пікірлермен бөліседі. «жар-жар» әндерінің өзіне ұнаған нұсқасын ұсынады Рефлексия: Мен не білдім? Бүгін мен не үйрендім? Мен үшін қандай тапсырма қиындау болды? Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым? |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап береді
Оқулықта көрсетілген «Қазағымның дәстүрлері ай»әнін біргелікте орындайды.
Сабаққа кері байланыс жасайды
|
Оқушылар бір бірін «Шапалақ» ұру әдісімен бағалайды
Бір бірін «Басбармақ» әдісімен бағалады.
Кері байланыс
Ауа райы әдісі бойынша |
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
Бейнежазба сілтемесі
Оқулық
Смайлик
Бейнежазба, оқулық
Сұрақтарға жауап береді
Ән орындау, аудиожазбалар,бейнежазбалар
Кері байланыс тақтайшасы
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |