Ортасы
|
Өткенді
қайталау
1.-Бауырымен жорғалаушылар
туралы не білесің?
2.-Қосмекенділерге нелер
жатады?
3.-Суқойма дегеніміз не? Онда
нелер мекендейді?
4.-Қосмекенділер мен бауырымен
жорғалаушылардың ерекшеліктерін ата.
(Қошемет)
«Не
артық?»
-
Жылан, кесіртке, тасбақа,
құмырсқа
-
Аю, қарға, түлкі,
қасқыр
-
Қолтырауын, балық, ешкі,
ұлу
Артық шыққан жануарларды тірек
сөздердің қасына жапсырып отыру.
Сабағымыздың
тақырыбы: Жануарлар әлемінің
көптүрлілігі.
Бүгінгі сабақтың
мақсаты:
-
Жануарлардың көп түрлі
екендігін білу
-
Зерттеу арқылы жануарлардың
белгілерін анықтау
-
Жануарлар топтары бойынша
ажырату.
Сабаққа қажетті тірек сөздерге
оралып, жануарлардың көптүрлі екендігін
анықтау.
Сүтқоректілер тобына қандай
жануарлар жатуы мүмкін? Неліктен оларды сүтқоректілер деп
атайды?
Ал бунақденелілер ше? Неліктен
осылай аталады деп ойлайсыңдар?
Қосымша мәлімет беру.
Бунақденелілердің денесі үш бөлікке, бунаққа бөлінген. Құстардың
қауырсыны болады, қанаты. Ал сүтқоректілер балаларын, төлдерін
сүтпен қоректендіреді.. Осы айтылған ерекшеліктерге келе бермейтін
мынадай жануарлар да бар екен.
Қосымша мәлімет: Үйректұмсық
пен түрпі. Басқа Аустралия елінде мекендейтін, балаларын сүтпен
қоректендіретін сүтқоректі жануарлар.
1-мақсатқа оралу. Жануарлар
әлемінің көптүрлі болатындығын білдік пе?
Қандай топтарын
білдік?
Келесі мақсат: Зерттеу арқылы
жануарлардың белгілерін анықтау.
Жұптық
жұмыс. Берілген жануарларға жұппен
бірге қарай отырып, олардың әрқайсысының өзіне тән белгілерін
зерттеу.
Жылқы , арыстан, құс (әтеш),
балық, жылан, құрт (бунақденелі), қолтырауын, көбелек,
сиыр.
Жұптық жұмыс бойынша балалар
өзін өзі бағалау жүргізеді, қошемет көрсету
арқылы.
(2-мақсатқа жеткен оқушылар
табыс баспалдағы арқылы белгілеп көрсету)
Сергіту
сәті. Бір оқушы шығып жануардың
қимылын көрсетеді, қалған оқушылар қайталайды және қай жануар
екендігін табады.
Топтық
жұмыс.
-
Жануарларды топтары бойынша
суретін тауып жапсыру
-
Екі жәндікті салыстыру. (Ара,
құмырсқа) Венн диаграммасы.
-
«Буриме»әдісі
...
көкте,
...
жерде.
...
суда,
...
жүзеді.
... ...
сүреді.
4.Семантикалық картамен
жұмыс.
Шыбын, маса-------------- Бунақденелілер
Бүркіт, түйеқұс------------ Құстар
Сазан, шортан------------- Балықтар
Бақа,саламандра --------------- Қосмекенділер
Сиыр, түйе------------------ Сүтқоректілер
Жылан, кесіртке--------- Жорғалаушылар
Топтардың бірін бірі
бағалауы:
«Бағдаршам»
әдісі
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы:
Берілген жануарларды өз
топтарымен сәйкестендіру.
Сүтқр
Сүтқоректілер, құстар,
бунақденелілер,
Жауабын тексеріп, 3-мақсатқа
жеткен оқушылар табыс баспалдағы арқылы
белгілейді
|
«Сұхбат»дидактикалық
ойыны
«Не
артық?»
Тірек
сөздер
Сүтқоректілер
суреті
(слайд)
Жануарлардың макеті,
ойыншықтар
Топ тапсырмалары, А 3
қағазы.
Қб тапсырмасы
жазылған парақшалар
|