Материалдар / Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.

Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
843
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: заттардың тасымалдануыМектеп : ОДБАМАТМЛИ
Сынып: 7аІ; 7аІІ Мұғалімнің аты-жөні:Саттыкличева А.К.
Күні:21-21. 11.18Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.БЖБ (15-20 минут)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

Қанайналым мүшелері-жануарлардағы тасымал.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар : жануарларда заттардың тасымалдануын біледі.Оқушылардың басым бөлігі: жануарларда қан айналу жүйесінің түрлерін айтады және оны ажыратады.Кейбір оқушылар: жануарларда заттардың тасымалдануын сипаттайды,дәлелдейді.
Бағалау критерийлері

1.Тасымалдауға қатысатын мүшелерді айта алады,түсінеді.2.Жануарлардағы қан айналу жүйесінің түрлеріндегі айырмашылықтары мен ерекшеліктерін анықтайды.3.Ашық және тұйық қан айналу жүйесін түсіндіреді.4.Ашық және тұйық қан айналу жүйесін салыстырады.5.Ашық және тұйық қан айналу жүйесіне мысал келтіреді.
ДағдыларЖеке және топпен жұмыс істеі білу қабілеті.Қарым –қатынас дағдылары.
Тілдік мақсаттардиффузия,асқорыту,қан айналу,тыныс алу,зәр шығару жүйесінің мүшелері.
Құндылықтарға баулуӨзгелердің мәдениетінежәне көзқарастарына құрметпен қарау.Қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру.
Пәнаралық байланысЗоология,жаратылыстану.
Алдыңғы білім7.1.3.5
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланғанКезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы















Сабақтың ортасы









Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу,түгелдеу,психологиялық ахуал туғызу.Үй тапсырмасын ауызша сұақтар арқылы сұрау.1.Өсімдіктің жерүсті өркендерін ата.2.Өсімдіктің жерасты өркендерін ата.3.Тамырдың түрлерін ата. 4.Тамыр түр өзгерістеріне мысал келтір.5.Сабақ түрөзгерістеріне мысал келтір.

«Стоп-кадр» әдісімен видео ролик көрсетемін.2. «Галерея» әдісіСуреттер беріледі.Суреттен қан айналу жүйесінің тұйық немесе ашық екенін анықтайды,түсіндіреді.3.Биологиялық диктант 1.Жануарлада қан айналу жүйесінің ........ түрі кездеседі.2.Омыртқасыздардың қан айналу жүйесі............ .3........ қан айналу жүйесі буылтық құрттарға,хордалыларға тән.4.Заттардың тасымалдануына............. және ...... ........... жүйелері де қатысады. БЖБ (15-20 минут)












Кеспе қағаздар















СуреттерАқ парақшалар
Сабақтың соңы

Сабақты бекітуСемантикалық кесте







Кесте






Үйге тапсырма:Жіңішке және жуан сұрақтар дайындап келу.73-74 суреттерді салу.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ