Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтерін салыстыру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Көбею. Өсу және даму. Мектеп: Жаңажол ОЖББМ Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова Гулхат Талгатовна Күні: Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтерін салыстыру.
|
||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.3.4 - жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтерін салыстыру. |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Бунақденелілердің даму ерекшеліктерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Жануарлардың даму ерекшелріктерін сипаттайды. Кейбір оқушылар: Жануарлардың даму ерекшеліктерін салыстыра отырып, мысалдар келтіреді.
|
|||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жануарлардағы даму типтерін салыстырады. |
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Термин сөздермен жұмыс : жұмыртқа, дернәсіл, қуыршақ, имаго, метаморфоз, эмбриондық, постэмбриондық. Негізгі сөздер мен тіркестер: тура даму, түрленіп даму, толық түрленіп даму, шала түрленіп даму. Талқылауға арналған тармақтар: Дене пішінін айтпағанда, ересек көбелекте ........ жүретін аяқтары, ал дернәсілдерінде ................... аяқтары болады. Қолайлы орын тапқан .....................айналады. Кейбірлерінің дернәсілі .........., ересек ...... ұқсас келеді. Көбелектің дернәсілін .......................деп атайды,............................................... кезінде қозғалыссыз қалады, ......................өсімдіктердің жапырақтарымен қоректенеді. Шегірткенің дамуы .............сатыдан тұрады. Дамуы 4 сатыдан тұратын бунақденелілер ........................ деп аталады. Қуыршақтың сырты .............................қапталған |
|||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Ақпаратты өз бетінше меңгерту арқылы, топтық жұмыста бір - бірінің пікірін тыңдап, ынтымақтастық орта қалыптастыруға баулу. |
|||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
Жаратылыстану, география, математика, орыс тілі, ағылшын тілі. |
|||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Өсімдіктер мен жануарлардағы онтогенез кезеңдерін ажыратады. |
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 2 минут
1 минут
3 минут
2 минут |
Ұйымдастыру. Амандасу. Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен-жүрекке». Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі ақылы топқа бөлу. Тж “Ұшақ» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау. Екі топ бір біріне ақ қағазға сұрақтар жазып, одан ұшақ жасап, ұшырып жеткізеді. Келесі топ келген ұшақта жазылған сұрақтың жауабын жазып, кейін ұшырады. Осылайша дұрыс жауап тексеріледі. ҚБ «Смайлик» арқылы топ өзара бағалау.
« Миға шабуыл » Тірі ағзаларға көбею не үшін қажет, оның қандай маңызы бар?
|
Көбелек, шегіртке суреттері. |
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 2 минут
3 минут
3 минут
3 минут
3 минут
3 минут
|
Сабақ мақсатымен таныстыру.
Бейнебаян «Жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтері» ТЖ «Пицца» әдісі Тақырып бойынша екі топ бір - біріне пицца тілімдеріне жазылған сұрақтарды сатып, қарсы топ жауабын айтады. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
Жж. Тапсырма №1 А) Төмендегі суретті қолданып, бунақденелі қай тәсілмен дамитынын сипаттаныз.
Критериі: Жануарларды даму типтеріне байланысты орналастыра алады. Дескриптор: Жануарлардың даму типтерін біледі. Даму типтеріне мысалдар келтіреді. ҚБ Критерийге сәйкес дескрипторлар арқылы топта бағалайды.
Тж. Тапсырма №2 В) Тақырып мәтінінен керек сөздерді тауып сөйлемдерді толықтырыңыз.
Критерий: Жануарлардағы онтогенез типтерін сипаттап жаза алады. Дескриптор: • Жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтерін сипаттайды. • Бунақденелілердің шала және толық түрленіп дамуы туралы білімдерін қолданып, сөйлемдерді дұрыс аяқтайды.
ҚБ. Критерийге сәйкес дескрипторлар арқылы өзара бағалайды.
Жж. Тапсырма №3 Тізімде берілген жануарларды даму типтеріне байланысты кестеге орналастыру. Инелік, тарақан, ара,кесіртке, зебра,құмырсқа, жылқы, дәуіт, шыбын, көбелек, май қоңызы, қолтырауын, тоқылдақ, көкшегіртке, кандала.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |