Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтерін салыстыру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Көбею. Өсу және даму. Мектеп: Жаңажол ОЖББМ Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова Гулхат Талгатовна Күні: Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтерін салыстыру.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.3.4 - жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтерін салыстыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Бунақденелілердің даму ерекшеліктерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Жануарлардың даму ерекшелріктерін сипаттайды. Кейбір оқушылар: Жануарлардың даму ерекшеліктерін салыстыра отырып, мысалдар келтіреді.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жануарлардағы даму типтерін салыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Термин сөздермен жұмыс : жұмыртқа, дернәсіл, қуыршақ, имаго, метаморфоз, эмбриондық, постэмбриондық. Негізгі сөздер мен тіркестер: тура даму, түрленіп даму, толық түрленіп даму, шала түрленіп даму. Талқылауға арналған тармақтар: Дене пішінін айтпағанда, ересек көбелекте ........ жүретін аяқтары, ал дернәсілдерінде ................... аяқтары болады. Қолайлы орын тапқан .....................айналады. Кейбірлерінің дернәсілі .........., ересек ...... ұқсас келеді. Көбелектің дернәсілін .......................деп атайды,............................................... кезінде қозғалыссыз қалады, ......................өсімдіктердің жапырақтарымен қоректенеді. Шегірткенің дамуы .............сатыдан тұрады. Дамуы 4 сатыдан тұратын бунақденелілер ........................ деп аталады. Қуыршақтың сырты .............................қапталған |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Ақпаратты өз бетінше меңгерту арқылы, топтық жұмыста бір - бірінің пікірін тыңдап, ынтымақтастық орта қалыптастыруға баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
Жаратылыстану, география, математика, орыс тілі, ағылшын тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Өсімдіктер мен жануарлардағы онтогенез кезеңдерін ажыратады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 минут
1 минут
3 минут
2 минут |
Ұйымдастыру. Амандасу. Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен-жүрекке». Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі ақылы топқа бөлу. Тж “Ұшақ» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу жасау. Екі топ бір біріне ақ қағазға сұрақтар жазып, одан ұшақ жасап, ұшырып жеткізеді. Келесі топ келген ұшақта жазылған сұрақтың жауабын жазып, кейін ұшырады. Осылайша дұрыс жауап тексеріледі. ҚБ «Смайлик» арқылы топ өзара бағалау.
« Миға шабуыл » Тірі ағзаларға көбею не үшін қажет, оның қандай маңызы бар?
|
Көбелек, шегіртке суреттері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 2 минут
3 минут
3 минут
3 минут
3 минут
3 минут
|
Сабақ мақсатымен таныстыру.
Бейнебаян «Жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтері» ТЖ «Пицца» әдісі Тақырып бойынша екі топ бір - біріне пицца тілімдеріне жазылған сұрақтарды сатып, қарсы топ жауабын айтады. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
Жж. Тапсырма №1 А) Төмендегі суретті қолданып, бунақденелі қай тәсілмен дамитынын сипаттаныз.
Критериі: Жануарларды даму типтеріне байланысты орналастыра алады. Дескриптор: Жануарлардың даму типтерін біледі. Даму типтеріне мысалдар келтіреді. ҚБ Критерийге сәйкес дескрипторлар арқылы топта бағалайды.
Тж. Тапсырма №2 В) Тақырып мәтінінен керек сөздерді тауып сөйлемдерді толықтырыңыз.
Критерий: Жануарлардағы онтогенез типтерін сипаттап жаза алады. Дескриптор: • Жануарлардағы тура және тура емес онтогенез типтерін сипаттайды. • Бунақденелілердің шала және толық түрленіп дамуы туралы білімдерін қолданып, сөйлемдерді дұрыс аяқтайды.
ҚБ. Критерийге сәйкес дескрипторлар арқылы өзара бағалайды.
Жж. Тапсырма №3 Тізімде берілген жануарларды даму типтеріне байланысты кестеге орналастыру. Инелік, тарақан, ара,кесіртке, зебра,құмырсқа, жылқы, дәуіт, шыбын, көбелек, май қоңызы, қолтырауын, тоқылдақ, көкшегіртке, кандала.
Критериі: Жануарларды даму типтеріне байланысты орналастыра алады. Дескриптор: Жануарлардың даму типтерін біледі. Даму типтеріне мысалдар келтіреді. ҚБ Критерийге сәйкес дескрипторлар арқылы топта бағалайды.
РЕФЛЕКСИЯ « Табыс ағашы »
Қызыл алма - маған түсініксіз болды. Сары гүл - кейбір нәрселерді ғана ұқтым. Жасыл жапырақ - барлығы түсінікті.
|
Bilimland сайты
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Оқулық Е.А.Очкур, Құрманғалиева Биология 7 - сынып
Табыс ағашы, алма, гүл, жапырақ суреттері.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
20 минут
|
« Көбею. Өсу және даму» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты: 7.2.1.1 Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттау. 7.2.1.3 Өздігінен және айқас тозаңданудың артықшылықтары. 7.2.1.4 Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызы. 7.2.3.4 Жануарлардағы тура және түрленіп даму типтерін салыстыру.
Бағалау критерийі • өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбею тәсілдерін салыстырады. • өздігінен және айқас тозаңданудың артықшылықтарын анықтайды. • гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын түсіндіреді. • жануарлардағы тура және түрленіп даму типтерін ажыратады.
(а) Суретті- пайдалана отырып, қырықжапырақтың тіршілік циклін ретімен жазыңыз.
|
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік нұсқаулық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Барлық оқушылар: Бунақденелілердің даму ерекшеліктерін суретті қолдана отырып анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіндегі тапсырма арқылы жануарлардың даму ерекшеліктерін сипаттайды. Кейбір оқушылар: Жануарлардың даму типтерін салыстырып, мысалдар келтіреді.
|
«Смайлик», «Екі жұлдыз, бір тілек», критерий, дескриптор |
Кабинетті желдетіп алу. Интербелсенді тақтаны 20 минут қана пайдалану. Топпен жұмыс істеу кезінде кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен?
|
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау:
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері – қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
1