Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жануарлардың қандай түрлері болады?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жануарлар |
Мектеп: Сужиков атындағы №6 орта мектеп |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: Жаратылыстану |
Мұғалімнің аты-жөні: Әбілханова Ақерке |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар : Қатыспағандар: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Жануарлардың қандай түрлері болады? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.2.2. Жабайы және үй жануарларын ажырату |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:
Көптеген оқушылар:
Кейбір оқушылар:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың пәндік және тілдік мақсаты: Үй және жабайы жануарлар туралы әңгімелейді.
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер: Жабайы жануарлар, үй жануарлары, , мекені, қойқора, атқора, күрке, үйшік, төлдері (сиыр-бұзау,жылқы- құлын, қой-қозы,мысық-марғау, ит-күшік) Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тапсырма
- Үй жануарлары мен жабайы
жануарлардың қандай айырмашылығы
бар? (Ө) 12-жұмыс парағы, 14 бет - Өз өлкесінде мекендейтін жануарларды « »-қойып белгілейді
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Сауат ашу, дүниетану ,көркем еңбек. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Жануарлар- тірі ағзалар. Үй жануарлары мен жабайы жануарларды біледі, тіршілігімен таныс.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 7 мин |
І.Ұйымдастыру Сәлемдесу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату үшін «Жақсы тілек – жан жылуы» әдісімен оқушылар сағат тілі бағытымен бір-біріне тілектер айтады. Оқушыларды топқа бөлу Сынып оқушыларын «Пазл» әдісімен, стикер бөліктерін құрау арқылы пайда болған суретке сәйкес үш топқа бөлемін. (Пазл бөліктерінде қоян, қасқыр, сиыр суреттері болады.) « Миға шабуыл» әдісі арқылы бейнеролик көрсетемін Көріп болған соң оқушыларға жетелеу сұрақтарын қоямын: - Осы бейнероликтен көргендеріңнің бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар? - Сабағымыз не туралы болуы мүмкін? -Сабақ соңында не үйреніп шығамыз қалай ойлайсыздар? Сабақ тақырыбы және сабақ соңында оқушыларға қандай нәтижеге қол жеткізетіндеріне пайымдау жасатып, жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырамын. |
Пазлдар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин |
№ 1 тапсырма «Кім жылдам?» ойыны (Ұ.ж) «Орман мен үй» ойыны Шарты: Оқушыларға орман және үй жануарларының суреттері таратылады. Тақтада үй және орманның суреті тұрады. Оқушының қолындағы үй жануары болса үйдің астына, жабайы жануар болса орманның астына жабыстырады. Сол жануар туралы білетінін айтып береді. Бағалау: Мадақтама сөздер «Жарайсың», Ең үздік жауап» т.б Оқулықпен жұмыс. 24-бет, суретпен жұмыс.
№ 2 тапсырма «Мен тапқырмын» Қолдауды қажет ететін оқушылар: Жануарлардан алынатын өнімдердің суретін тауып, соны дөңгелек ішіне алу: жұмыртқа, сүзбе, қымыз, құрт, шұбат, сүт, қаймақ, шұжық.
Көпшілік оқушылар: Қалаған жануарыңа төрт шумақты өлең шығар. Кейбір оқушылар: Адам үй жануарларын қалай күтіп баптауы туралы суретке қарап әңгіме құрастыр.
Бағалау: «Бас бармақ» арқылы
Дескриптор:
- Жануарлардан алынатын
өнімдерді біледі; № 3 тапсырма (Тж) 3 топқа таратпа материалы таратылады. 1-топ. «Төлін тап»
2-топ Кестені толтыр
3-топ Жануарларды жабайы және үй жануарлары етіп топтастырыңдар.
Бағалау: Смайликтер арқылы
Сергіту сәті: «Жануарлар биі»
Ө. Дәптермен жұмыс 12-жұмыс парағы, 14 бет
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Дескриптор: - Қажетті сөздерді пайдаланып, кестені толтырады; - Жануарлардың тұратын мекенін, содан соң одан алынатын өнім түрін жазады; -Үй және жабайы жауарларды таниды, атайды, ажырата алады. |
үлестірмелі материалдар
таратпа материалдары
Суреттер
<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |