Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: Ғ.Жүмабаев атындағы Боровской мектеп - гимназиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Бекенова М.Қ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыс тәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.6.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қаңқа бөлімдері анықтайды. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстырады
Оқушылардың басым бөлігі Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың ерекшеліктерді қозғалыс мүшелерін ажыратады
Кейбір оқушылар Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерінің құрылымы мен қызметін курделенеуін дәлелдейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тірек-қимыл жүйесі сипаттап, салыстырады. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерінің құрылымы мен қызметін курделену процессін түсіндреді
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология Жауынқұрты, шаян, өрмекші, жәндіктер, балықтар, қосмекенділер, баырмен жорғалаушылар, құстар, сүткөректілердің қозғалыс мүшелері Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі: -Жануарлардың қандай қозғалыс мүшелерін білесіңдер? ........................ -Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі ........................... -Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар келтіре алсыз ба?...................... Қорытындыға Біздің тобымыздың ойынша... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
-Өмір бойы оқуға дайын және жаһандық мәселелерді білетін, оны шеше алатын зияткер тұлға болуга тәрбиелеу -табиғатты құрметтеу,бағалау - Қызыл кітап қорына кіретін жануарлардың маңызын көрсету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География, жаратыластану, физика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
7.1.6.3 - өсімдіктердегі фотопериодизм ролін сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылығын ояту. 2 мин 3 мин 5 мин |
Ұйымдастыру сәті. Психологиялық ахуал Бір, екі, үш Бойға жинап күш. Биология сабағын бастаймыз, Білімнен біз қашпаймыз.
Үй тапсырмасын пысықтау Балалар, өткен сабақтан алған білімімізді қайталау үшін біз ТЭЙК ОФ-ТАЧ ДАУН тәсілі арқылы - тұрып – отыру ойыны (Омыртқасыз жанурлар болса оқушылар отырыды, ал омыртқалы тұрады). Гидра Шегiртке Тышқан Бақа Өрмекшi Құмырсқа Қасқыр Ит Мысық Сона Дескриптор
К ері байланыс:дұрыс жауап үшін жұлдызшалар беріледі
Тапсырма 1. Stop-кадр арқылы оқушыларға «Жануарлардың қозғалыс мүшелері» бейне фильмнен үзінді .
Сонымен бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы не туралы деп болжайсындар? Сабақта ол туралы қандай мәлімет білгілерін келеді? Дескриптор
Кері байланыс:
Сабақтың тақырыбы, мақсаттары мен бағалау критерийлері таныстырылады |
Презентация Слайд 1-10
бейнефильм |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 мин 6 мин 10 мин 9 мин |
Тапсырма 2. Мәтінмен жұмыс. «Джигсо» әдісі. Үлестірме қағаздағы және кітаптағы мәтінмен жұмыс жасату.
1)Мәтінді жекелей оқу (3 минут). 1-топ: Қарапайымдар 2-топ: Бунакденелер 3-топ: Космекенделер 4-топ: Сүткоректілер 5-топ: Құстар 2)Топтық жұмыс: Әр топ басқа топтарға өз игерген білімдерін түсіндіру тапсырылады Оқушылардың топтық алмасу арқылы әр жануарлардың қозғалыс мүшелерімен танысады.
Дескриптор: *Омыртқасыз және омыртқалы жануарларда қозғалысқа қатысатын мүшелерді анықтайды. * омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстырады
Кері байланыс
1 .Керметсіңдер!!! 2. Жақсы жұмыс жасадыңдар!! 3. Әлі жұмыс жасау керек!
Тапсырма 3 « Қозғалыс мүшелерді тану» . Берілген суреттердегі қозғалыс мүшелерін атап жазу.
Дескриптор: *Омыртқасыз және омыртқалы жануарларда қозғалысқа қатысатын мүшелерді тұжырымдайды. * омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін айыра біледі.
К ері байланыс «Ярлык тағу»
Тапсырма 4 . 3)« Семантикалық кесте әдісі» карточкалармен жұмыс жасайды.
Дескриптор: *Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалысқа қатысатын мүшелердің ерекшелігін ажыратып кесте толтырады. * тақырыпқа байланысты жаңа терминдерді игереді
К ері байланыс «ОК» немесе
|
Таратпа материалдар
Карточкалар Интернет Очкур, биология 7 сынып . – Алматы: Білім, 2002 ж. Қазақстан республикасының ұлттық кітапханасы: http://www.nlrk.kz
карточкалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 10 мин |
«Ой түю» 5-5-1 әдісі: Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергені жайлы 5 сөйлем жазады.Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады.Соңында 5 сөзді 1сөзге қысқартады. Сабақтағы –өзі үшін маңызды болған сөзді қалдырады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі. Рефлексия Сабақтан алған білімдерін ай белгілермен бағалайды. Толық ай – сабақты толық түсіндім;\ Жарты ай - мен жартылай түсіндім; Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды. Үйге тапсырма беру Оқулықтағы мәтін бойынша 3-7 сұрақ құрап келу; |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты оқу мақсатына сай оқушылардың қажеттілігін ескере отрып алынды.Барлық тапсырмалар оқушылардың деңгейіне байланысты карастырылады.
Саралау барысында мен «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін қолданамын. *Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты және нақты көмек қажет болады. *Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдынала дайындалған сұрақтарда қоямын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру маңызды роль атқарады. Оқушылардың көбі мынаны орындай алады: Оқушылар қозғалысқа қатысатын мүшелердің құрылысы мен қызметін айтады.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады. Оқушылар қозғалысқа қатысатын мүшелердің құрылысы мен қызметін омыртқасыз және омыртқалы жануарларды мысалға ала отырып салыстырмалы түрде айтады.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады. Әр түрлі жануарлар мысалында қозғалысқа қатысатын мүшелердің ерекшеліктерін тұжырымдайды..
|
Оқушылар бағалау критерийі бойынша: ай белгілер , ауа райы белгілер , «Ярлык тағу», қол белгілер , жұлдызша белгілер әдістер арқылы бағаланады |
Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау. Ақ тілек сергізу сәтін өткізу. Егер зейіндері шашырап кетсе қажеттіліктеріне сәйкес ой сергек өткізу. Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |