Материалдар / Жануарлардың қозғалыс мүшелері. 7 сынып

Жануарлардың қозғалыс мүшелері. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
3710
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Ғ.Жүмабаев атындағы Боровской мектеп - гимназиясы
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Бекенова М.Қ.
Сынып: 7 сыныпҚатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЖануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыс тәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.6.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру
Сабақтың мақсатыБарлық оқушыларОмыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қаңқа бөлімдері анықтайды. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстырады

Оқушылардың басым бөлігіОмыртқалы және омыртқасыз жануарлардың ерекшеліктерді қозғалыс мүшелерін ажыратады

Кейбір оқушыларОмыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерінің құрылымы мен қызметін курделенеуін дәлелдейді.
Бағалау критерийіОмыртқалы және омыртқасыз жануарлардың тірек-қимыл жүйесі сипаттап, салыстырады. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерінің құрылымы мен қызметін курделену процессін түсіндреді

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминологияЖауынқұрты, шаян, өрмекші, жәндіктер, балықтар, қосмекенділер, баырмен жорғалаушылар, құстар, сүткөректілердің қозғалыс мүшелеріДиалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:-Жануарлардың қандай қозғалыс мүшелерін білесіңдер? ........................ -Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі ........................... -Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар келтіре алсыз ба?......................ҚорытындығаБіздің тобымыздың ойынша...
Құндылықтарға баулу



-Өмір бойы оқуға дайын және жаһандық мәселелерді білетін, оны шеше алатын зияткер тұлға болуга тәрбиелеу-табиғатты құрметтеу,бағалау- Қызыл кітап қорына кіретін жануарлардың маңызын көрсету

Пәнаралық байланысГеография, жаратыластану, физика
Алдыңғы білім

7.1.6.3 - өсімдіктердегі фотопериодизм ролін сипаттау
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы

Қызығушылығын ояту.2 мин













3 мин





























































5 мин
Ұйымдастыру сәті. Психологиялық ахуалБір, екі, үшБойға жинап күш.Биология сабағын бастаймыз,Білімнен біз қашпаймыз.

Үй тапсырмасын пысықтауБалалар, өткен сабақтан алған білімімізді қайталау үшін біз ТЭЙК ОФ-ТАЧ ДАУН тәсілі арқылы - тұрып – отыру ойыны (Омыртқасыз жанурлар болса оқушылар отырыды, ал омыртқалы тұрады).ГидраШегiрткеТышқанБақаӨрмекшiҚұмырсқаҚасқырИтМысықСонаДескриптор
  • құрылысына байланысты омыртқалы және омыртқасыз жануарларды біледі
  • Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың айырмашылығын ажыратады
  • Кері байланыс:дұрыс жауап үшін жұлдызшалар беріледі















    Тапсырма 1. Stop-кадр арқылы оқушыларға «Жануарлардың қозғалыс мүшелері» бейне фильмнен үзінді .
  • Кадрда не көрсетілген?
  • Көріністі сипаттап берсеңіздер? ...
  • Сонымен бүгін біздің сабағымыздың тақырыбы не туралы деп болжайсындар?Сабақта ол туралы қандай мәлімет білгілерін келеді?Дескриптор
  • Тақырыпты айкындайды
  • Сабақтың мақсатымен танысады.
  • Кері байланыс:



    Сабақтың тақырыбы, мақсаттары мен бағалау критерийлері таныстырылады






















    Презентация Слайд 1-10













































    бейнефильм
    Сабақтың ортасы 25 мин







    6 мин















































    10 мин

































    9 мин











    Тапсырма 2. Мәтінмен жұмыс. «Джигсо» әдісі. Үлестірме қағаздағы және кітаптағы мәтінмен жұмыс жасату.

    1)Мәтінді жекелей оқу (3 минут).1-топ: Қарапайымдар 2-топ: Бунакденелер 3-топ: Космекенделер4-топ: Сүткоректілер5-топ: Құстар

    2)Топтық жұмыс: Әр топ басқа топтарға өз игерген білімдерін түсіндіру тапсырылады Оқушылардың топтық алмасу арқылы әр жануарлардың қозғалыс мүшелерімен танысады.

    Дескриптор:*Омыртқасыз және омыртқалы жануарларда қозғалысқа қатысатын мүшелерді анықтайды.* омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстырады Кері байланыс







    1.Керметсіңдер!!!2. Жақсы жұмыс жасадыңдар!!3. Әлі жұмыс жасау керек!



    Тапсырма 3 « Қозғалыс мүшелерді тану» . Берілген суреттердегі қозғалыс мүшелерін атап жазу.







    Дескриптор:*Омыртқасыз және омыртқалы жануарларда қозғалысқа қатысатын мүшелерді тұжырымдайды.* омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін айыра біледі. Кері байланыс «Ярлык тағу»



    Тапсырма 4 .3 Семантикалық кесте әдісі» карточкалармен жұмыс жасайды. Дескриптор:*Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалысқа қатысатын мүшелердің ерекшелігін ажыратып кесте толтырады.* тақырыпқа байланысты жаңа терминдерді игереді Кері байланыс «ОК» немесе















    Таратпа материалдар

    КарточкаларИнтернет



    Очкур, биология 7 сынып . – Алматы: Білім, 2002 ж.



























































    карточкалар
    Сабақтың соңы10 мин «Ой түю» 5-5-1 әдісі:Оқушылар сабақ кезінде нені меңгергені жайлы 5 сөйлем жазады.Одан кейін сол 5 сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады.Соңында 5 сөзді 1сөзге қысқартады. Сабақтағы –өзі үшін маңызды болған сөзді қалдырады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.

    Рефлексия Сабақтан алған білімдерін ай белгілермен бағалайды.Толық ай – сабақты толық түсіндім;\ Жарты ай - мен жартылай түсіндім;

    Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды.

    Үйге тапсырма беру Оқулықтағы мәтін бойынша 3-7 сұрақ құрап келу;


    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Сабақ мақсаты оқу мақсатына сай оқушылардың қажеттілігін ескере отрып алынды.Барлық тапсырмалар оқушылардың деңгейіне байланысты карастырылады.

    Саралау барысында мен «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін қолданамын.*Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты және нақты көмек қажет болады.*Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдынала дайындалған сұрақтарда қоямын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру маңызды роль атқарады.

    Оқушылардың көбі мынаны орындай алады: Оқушылар қозғалысқа қатысатын мүшелердің құрылысы мен қызметін айтады.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады.Оқушылар қозғалысқа қатысатын мүшелердің құрылысы мен қызметін омыртқасыз және омыртқалы жануарларды мысалға ала отырып салыстырмалы түрде айтады.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады.Әр түрлі жануарлар мысалында қозғалысқа қатысатын мүшелердің ерекшеліктерін тұжырымдайды..



    Оқушылар бағалау критерийі бойынша: ай белгілер , ауа райы белгілер , «Ярлык тағу», қол белгілер , жұлдызша белгілер әдістер арқылы бағаланадыДенсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау.Ақ тілек сергізу сәтін өткізу. Егер зейіндері шашырап кетсе қажеттіліктеріне сәйкес ой сергек өткізу.Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?






    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ