Материалдар / Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыстәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыстәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыстәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2024
94
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
2500 тг 1875 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

3-сабақ

Сабақтың тақырыбы: «Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелері»

Бөлім:

Қозғалыс

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

02.02.2022

Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыстәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.6.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру

Сабақтың мақсаты:

-Білім алушылар Қозғалыс мүшелерінің манызын түсінеді.

-Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлін сипаттап бере біледі.

-Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар келтіріп салыстырып бере алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.





Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1.Шұбалшаң қалай қозғалады?

2. Өрмекшілердің қозғалу тәсілдері не арқылы іске асады?

3. Балықтардың қозғалу ерекшеліктері қандай?

4. Сүтқоректілердің қозғалысы немен ерекшеленеді?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады



«Теңіз шайқасы» ойыны ойнайды

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Қозғалас мүшелерін көрсетіп сипаттайды.

Презентация


Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-Тапсырма

Әртүрлі жануарардың қозғалысын анықтайды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Суретпен жұмыс жасайды.








ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-Тапсырма

«Қозғалыс» тарауы бойынша тест орындайды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Суретпен жұмыс жасайды.

2. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 3





































Тақырып: Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалыс тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыс тәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау.

Оқу мақсаты


7.1.6.4 Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру

Бағалау критерийі


Білім алушы

  • Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

1-тапсырма Суретке қараңыз.



(а) Қаңқалардың түрлерін анықтаңыз.

(b) Қозғалыс мүшелерінің атауын жазыңыз.

(с) Жануар түрлерінің қозғалуын сипаттаңыз.

Дескриптор

Білім алушы

  • жануарлардың қаңқа түрлерін анықтайды;

  • жануарлардың қозғалыс мүшелерін анықтайды;

  • жануарлардың қозғалу үдерістерін сипаттайды.







  1. Өсімдіктердегі қозғалыс реакциясы

Гликолиз

Мутация

Таксис

Трансляция

Модификация

  1. Тропизм дегеніміз не?

Өсімдіктердегі қозғалу типі

Зат алмасу сатысы

Жасуша оргароидтерінің бірі

Тамыр аймағы

Жеке даму

  1. Жарықсүйгіш өсімдік

Қант қамысы

Саумалдық

Інжугүл

Қырлышөп

Қазтабан

  1. Көлеңкеге төзімді өсімдік

Саумалдық

Қарағай

Түймедақ

Қант қамысы

Эвкалипт

  1. Тірі ағзалардың жарық күн ұзақтығына байланысты өзінің физиологиялық үдерістерін өзгерту қабілеті

Гликолиз

Фотопериодизм

Анаболизм

Катаболизм

Хемосинтез

  1. Тірі жүйелердегі мерзіммен қайталанып отыратын циклдік үдерістер

Биоырғақ

Таксис

Тропизм

Анаболизм

Катаболизм

  1. Амебаның қозғалу мүшесі

Жалған аяқтар

Кірпікшелер

Талшықтар

Желбезектер

Жүзбеқанаттар

  1. Талшықтарымен қозғалады

Кәдімгі амеба

Кірпікшелі кебісше

Каракатица

Саламандра

Эвглена

  1. Балықтардың қозғалу мүшесі

Жүзбеқанаттар

Кірпікшелер

Талшықтар

Жалған аяқтар

Шапанша қуысы

  1. Реативті қозғалады

Сезізаяқ

Амеба

Гидра

Ақсұлама

Тоспаұлу



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!