Материалдар / Жапырақ 7б сыныбы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жапырақ 7б сыныбы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақыл-ойы бұзылған оқушыларға әртүрлі ойын түрлерін пайдалану арқылы сабақты қызықты өткізуге болады. АКТ -ны сабақтың әр кезеңінде тиімді қолдану арқылы сабақ ойдағыдай өтеді.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:

09.12.2022ж

Қатысушылар саны: 22

ПДТ және оқуда қиндықтарға тап болған білім алушы - 1

Дарынды білім алушы- 1

Қатыспағандар саны:

Сынып:

7 б

Сабақтың тақырыбы

Жапырақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.2.1 - жапырақтың сыртқы құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

Жапырақтың сырқы құрылысын сипаттайды;құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты түсінеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың басы


Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

1.ПП бағыт беру: .(Слайд №1) Сабақ классикалық музыка Чайковскийдің « Одинокий пастух » әуенімен басталады; видео (Пробуждение природы)

«Жерде тудың.Сонау көне заманнан,

Жазда, қыста бар уақытта мәпелеп

Жер өзіңнен нәр алған!

Жерде тудың. Ие болып сенімге

Қорғауға оны міндеттісің тегінде.

Қорға бәрін: орман, суын, ауасын

Қалсын сенің ізіңде.»

Бұл өлең жолдарынан не түсіндіңдер?

Бұл өлең жолдарынан әрбір адам өз туған же-рінің орманын,суын,ауасын қорғай білуі керек екенін түсіндік.(Мирас)

Бұл өлең жолдарында жаратылыстану саба-ғындағы өтетін табиғатты, өсімдіктерді, суды, ауаны қорғай біл делінген./Жанбота/

Дұрыс,балалар. Бүгінгі сабағымыз ерекше бол-мақ, себебі бізге қонақтар келіп отыр, өз біліміміз -ді жақсылап көрсету үшін көңіл- күйімізді көте-ріп алайық.

Дұрыс,балалар. Бүгінгі сабағымыз ерекше бол-мақ, себебі бізге қонақтар келіп отыр, өз біліміміз -ді жақсылап көрсету үшін көңіл- күйімізді көтеріп алайық (Көңілді күн сергіту сәті) /Слайд 2/

Мақсаттық бағыт беру: Ал, осы көтеріңкі көңіл - күймен сабағымызды бастайық. Бүгінгі сабағымыз екі бөлімнен туратын болады.Бірінші бөлімінде: біз тамыр тақырыбы бойынша қайта-лау жүргіземіз - тамырдың құрылысы, жүйесі, өсімдік өміріндегі маңызы туралы білімдерімізді еске түсіріп, ортаға саламыз.

Ал екінші бөлімінде біз сендермен жапырақтың сыртқы құрылысымен танысамыз.

«Әрбір адам өзі туралы із қалдыру үшін бір ағаш отырғызу керек екен.» Біз сендермен сынып бөл-месіне арнап, гүлзарларға талай гүлдер отырғыз-дық,олар міне өніп-өсіп көзімізді қызықтырып әсемдік беріп тұр.Бүгін,сабаққа арнап мен ға-жайып жас көшет алып келдім. ІІ Бірінші көшеттің суретін ашу. (Жаңа отырғызған жас көшеттің суретін слайдтан көрсету )/Слайд 3/ Оны сабақтың басында отырғызып,сабақ бойы барлық тапсырмаларды дұрыс орындасақ ,ол са-бақтың аяғында үлкен жайқалған бәйтерекке ай-налады.Ал бәйтерек деп халықта алып ағашты ай -тады. Бәйтерек ағашы тек жақсылықты тілейтін қасиетті ағаш. Мен де сендерге сабақ барысында тек қана жақсылық тілеймін.

Ал енді сабақтың бірінші бөлімі бойынша үй тапсырмасын қайталай-ық./Слайд 4/( тамыр)

1.Деңгейлер бойынша карточкалар тарату.

2.Бүгін қай мүшені қайталаймыз? .Жауабы: біз бүгін өсімдіктің тамырын қайталаймыз (Дильназ) 3. Тамыр қай жерде орналасқан? Жауабы: Тамыр өсімдіктің жердің астында өсетін негізгі мүшесі .( Қ.Руслан) Дұрыс.

3.Тамырдың қандай түрлері болады? Шашақ тамыр және кіндік тамыр.( Мирас)

4.Дара жарнақты өсімдіктердің та-мыры қандай? Мысал келтір. Дара-жарнақты өсімдіктерде шашақ та-мыр жүйесі болады. Бидай, арпа, сұлы(Нуржан)

5.Қосжарнақты өсімдіктердің тамы -ры қандай ? Қос жарнақты өсімдіктерде кіндік тамыр жұйесі болады.Орамжапырақ,қызанақ,картоп.( Жанбота)

6.Шашақ тамыр қандай тамырлардан құралған? Шашақ тамыр көптеген қосалқы тамырлардан тұ -рады.(Р.Руслан)

7.Кіндік тамыр қандай тамырлардан құралған? Кіндік тамыр бір негізгі тамырдан тұрады.( Диль-наз) -Ал енді тамыр туралы кім мазмұндап береді? - Тамыр өсімдіктің жер асты мүшесі. Тамыр топырақтан сіңірілген суды және еріген минерал-ды тұздарды сабаққа өткізеді. Өсімдікті топырақ -қа берік орнықтырады. Тамырлар шығу тегіне қарай негізгі, жанама, қосалқы болады.Тамыр жұйесі кіндік және шашақ тамыр болып бөлінеді. Кіндік тамыр жұйесінде негізгі тамыр өте жақсы жетіледі. Одан жан-жағына жанама тамырлар тарайды. Мысалы: асбұршақ, қауын, асқабақ.Шашақ тамыр жұйесінде негізгі тамыр болмайды. Жуан-дығы біркелкі жанама немесе қосалқы тамырлар шашаққа ұқсап, топталып тұрады. Мысалы: пияз, бидай , жүгері, арпа. (Дамир) 8.Тірек сызба бойынша жұмыс.Екі тамырсыз өсімдік алу, оларға тиісті тамырларын орналастырып келтіру.(Дильназ)

9.Төртінші топқа өсімдіктің суретін алып мүшелерін дұрыс орналастыру және атап беру . (Дильназ С). /Слайд 5/ Екінші суретті ашамыз.Қайталау жұмысын жақсы орындадыңдар,сендердің дұрыс жауаптарын біздің жас көшетіміздің бойын өсіріпті.





Оқушылар әуенді тыңдайды, өлең жолдарынан не түсінгендерін айтады.






















сергіту сәті арқылы жақсы көңіл күй қалыптастыру














Жаңа отырғызған жас көшеттің суретін слайдтан көру









2,3,4 деңгейлер бойынша карточкалар;

сұрақтарға жауап береді


















2 типологиялық топтың оқушысы тамыр туралы суреттен,слайд-тан қарап мазмұндап береді








Дискриптор:

Тірек сызба бойынша жұмыс- 3 топ оқушысы Екі тамырсыз өсімдік алып, оларға тиісті тамырларын орналастырып береді.


Дискриптор: 4-топтың оқушысы өсімдік -тің суретін алып мүшелерін дұрыс орналастырып, атап бере алады

Кері байланыс

«Жапырақ жинау» әдісі

мадақтау















































Кері байланыс

«Жапырақ жинау» әдісі

мадақтау



















Кері байланыс

«Жапырақ жинау» әдісі

мадақтау









мадақтау














Слайд №1

Чайковскийдің « Одинокий пастух » әуені; видео (Пробуждение природы)















(Көңілді күн сергіту сәті) /Слайд 2/














/Слайд 3/













Слайд 4





















Сурет,

слайд

































Сабақтың ортасы

Мағынаны тану

Түсіну, қолдану














































Сөздік жұмыс


Кеппешөп-пен жұмыс




















































































Сабақтың соңы

Рефлексия





























Үй тапсырмасы

ІІІ Жаңа тақырып.Ал енді жас көшетіміз ары қарайда өсу үшін сабағымыздың екінші бөліміне көшейік.Қанеки,бәріміз өздеріңе таныс кестеге назар аударайық:/

ӨСІМДІК МҮШЕЛЕРІ

ТҰҚЫМ

ГҮЛ

ТАМЫР

САБАҚ

???

  • Бір оқушы мүшелерді атап береді.(Нуржан)

Ал қандай мүшені жаңа атаған жоқпыз? Дұрыс, кестеде жапырақ деген мүше жоқ.Бүгінгі сабақта әңгіме жапырақ туралы болмақ./Слайды 7/ /Слайд 8/Видеоматериал жапырақ туралы. Бейне материалды пайдалана отырып жаңа тақырыпты түсіндіру. /Слайд 9/ - Жапырақ өсімдіктің өсу мүшесі , сабақта орна ласады.Өсімдіктің жапырағына қарайық: Жапы -рақ: кеңейген , жалпақ бөлігі жапырақ тақтасы -нан және сабаққа бекінетін жіңішке бөлігі -жапырақ сағағынан тұрады. Егер жапырақтың сағағы болса – сағақты жапырақ дейміз. Мысалы : алма, ұйеңкі, қалақай.Сағағы жапырақ жұлы-нып түсуден сақтайтын берік тірек қызметін ат-қарады.Сағақ жапырақ тақтасын жарыққа қарай бағыттап, бұрып қозғалу қызметтерін атқарады. Сабақтан саға арқылы қоректік заттар жапыраққа өтеді.Сағағы болмайтын жапырақтарды сағақсыз дейді.Мысалы: жауқазын, қалампыр, лалагүл. /Слайд10/ -Жапырақ тақтасына қарасақ оларда жіңішке жүйкелерін көруге болады – бұл жапырақтың жүйкеленуі деп аталады. Жүйкелену деп өткізгіш шоқтардың жапырақ тақтасына орна -ласуын айтады. /Слайд 11/- Қызметі:1. Жапыраққа беріктік қасие -тін береді; 2.жапырақ жүйкелері арқылы су мен еріген минералды тұздарды жеткізіледі. /Слайд11/-

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!