Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жақсы деген немене? Жаман деген немене? ашық сабақ 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Бөлім: |
|
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 4-сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№20. «Жақсы»деген –немене?» «Жаман»деген-немене? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.2.3.1. Кейіпкердің іс-әрекеті,мінез-құлқын талқылау. 4.1.5.1. өз ойын,сезімін шығармадағы оқиғалармен салыстыру. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Кейіпкерлердің іс-әрекетінің дұрыс бұрыстығын ажырата алады. Өз бойындағы жақсы және жағымсыз қылықтарды атай алады. |
|||||
Құндылықтар және оның мақсаты: |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткен сабақты пысықтау 5 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8мин Кері байланыс 5 минут |
Амандасады Ынтымақтастық атмосферасын құрамыз: Айдай арайлап, Күндей күлімдеп, Жұлдыздай жарқырап, Судай таза,мөлдір көңілмен Әдебиеттік оқу сабағын бастаймыз; Балалар, біз өткен сабақта қандай шығармамен таныстық, кім айтады? (Саң Жиенің әріп жасауы) «Сиқырлы қалам» әдісі
Жарайсыңдар, балалар!
Балалар, біз бүгін осындай адамдардың барлығын жаман деуге болады ма, жоқ па соны талдап көрелік; Сабақтың мақсаты: Кейіпкерлердің іс-әрекетінің дұрыс бұрыстығын ажырата алады. Өз бойындағы жақсы және жағымсыз қылықтарды атай алады. Балалар, алдымен әңгіменің авторымен танысып, басқа да шығармашылығы туралы білейік; (ЖИ арқылы Бердібек Соқпақбаевтың өмірбаяны мен шығармашылығымен танысады) 1 – тапсырма
БОЛЖА Әңгімені өз бетіңше аяқтап көр; 2 – тапсырма (топтық жұмыс) Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма Саралау - диалог 1 – топ
2 – топ
Жақсыға сөз батады» - деген мақалды талдап, Мәулен мен Сашаға мінездеме беріп көріңдер;
СЕРГІТУ СӘТІ (оюлар биі) 3 – тапсырма
4 – тапсырма Мақалдардың жалғасын тап: https://wordwall.net/play/79825/927/492 Адамгершілік болмай, (Әділдік болмас) 2.Адамның ұяты бетінде , (Адамгершілігі ниетінде.) 3.Асыңа тойғызбасаң да, (Ақ ниетіңе тойғыз) 4.Су бермегенге, сүт бер, (Ақ ниетіңді білсін) 5.Кең болсаң, кем болмайсың. (Қолы ашықтың, жолы ашық.) 6.Жүзігің алтын болғанша, Жүзің жарқын болсын. 5 – тапсырма «Квест» әдісі
Үйге: Әңгімеден түйген ойын жазады Кері байланыс: https://view.genially.com/66aa516f162aa00d4d450e2f/interactive-content-refleksiya-dnevnik |
Амандасады Ынтымақтастық атмосферасын құрады Өткен сабақ бойынша сұрақтарға дұырс жауап береді Сурет бойынша өздерінің сезімдерін жеткізеді Балалар бойындағы қандай жақтырмайтын мінездері мен қылықтары бар екенін айтады Сабақ мақсатымен танысады ЖИ көмегімен Бердібек Соқпақбаевтың шығармашылығымен танысады Оқулық бойынша әңгімені оқиды Рөлдерге бөледі Топ бойынша тапсырмаларды орындайды Мәуленнің іс – әрекетін талдайды Сергіту сәтіне қатысады Суреттегі балаларға мінездеме береді Өз білетіндерін ортаға салып, мақалдарды жалғастырады Берілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді Үйге тапсырма алады Кері байланыс береді |
Оқушылар алған ұпайларын өзін – өзі бағалау парағына жазып отырады Дескриптор: Берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді; ҚБ: Жарайсың! Дескриптор: Әңгімені түсініп оқиды – 1 б Әңгімені рөлдерге бөліп оқиды – 1 б Жалпы – 2 б ҚБ: Жарайсың! Дескриптор: Топ бойынша сұрақтарға жауап береді – 1 б Берілген тақырыпты талдап, өз тұжырымдарын айтады – 1 б Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме береді – 1 б Жалпы – 3 б ҚБ: Дескриптор: Жақсы дегеннің не екенін айтады – 1 б Жаманның не екенін айтады – 1 б Жалпы -2 б ҚБ: Кермет! Дескриптор: Мақалдардың жалғасын табады – 1 б Мақалдың мағынасын түсіндіреді – 1 б Жалпы – 2 б ҚБ: Керемет! Дескриптор:
ҚБ: |
Слайд
Жасанды интеллект Оқулық
https://wordwall.net/play/79825/927/492 Презентациялық жұмыс
https://view.genially.com/66aa516f162aa00d4d450e2f/interactive-content-refleksiya-dnevnik |