Материалдар / "Жақсылық - жан шуағы" 11 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Жақсылық - жан шуағы" 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды жақсылыққа үйрете отырып, сүйіспеншілік пен құндылықтың мәнін түсіндіреді. Бұл материалдың ішінде бірнеше сабақ жоспары бао
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1618
15 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін _______________________ Мектеп Тұрар Жалғасбайұлы атындағы Шайыр орта мектебі Мерзiм 21.09.2017 жыл Мұғалім Жумагалиева Гулзина Уринбаевна.Сынып 11 Оқушылар саны 25 Тақырып Жақсылық - жан шуағы Құндылық Сүйіспеншілік Қасиеттер жомарттық, бауырмалдық, ақ көңілділік

Мақсаты: Оқушылардың жақсылық жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу;Міндеттері: Білімділік: оқушыларға жақсылық жасау, оны қолдау адамдық міндет екенін ұғындыра отырып, жомарттық қасиеті туралы түсінік беру; Дамытушылық: оқушыларға жақсылық жасау, мейірімділік танытуға дамыту арқылы бауырмалдылыққа баулу;Тәрбиелік: оқушыларды жомарттыққа, бауырмалдылыққа, ақ көңілділікке тәрбиелеу;Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)оқулық, дәптер, А З, түрлі түсті маркерлер, видеоролик
Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңiСабақтың 5 "Т" ережесін атап өтуТәртіпТалапТыныштықТазалықТатулық1.Жағымды көңіл күйге бөлеу Нұрға бөлену Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды  шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің  қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз  нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз  тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте шұғылалана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, балаларыңызға, мұғалімдерге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша  түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын… Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын… Нұр менің ішімде… Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде  отыра тұрыңыз… Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем  сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Үй тапсырмасын тексеруШуақты күндер (З.Ахметова) - Оқушылардан мазмұнын сұрау?- Зейнептің атасы Бауыржан неліктен кетті деп ойлайсыңдар?- Ата мен келін арасындағы қарым - қатынасты бір сөзбен қалай атар едіңдер?- Сендер де біреуге жақсылық жасаған кезде қандай сезімде боласыңдар?Ескерту













































Оқушылар көңіл күйін көтеру мақсатында













































Дәйексөз Халық мақалы: Жақсылыққа жақсылық - әр адамның ісі,Жамандыққа жақсылық - ер адамның ісі.- балаларға хормен оқыту;- ұлдарға бөлек, қыздарға бөлек айтқызу;- дәптерлеріне жазып алуын айту;- Балалар дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?Балалардың жауаптары негізінде дәйексөзді қорытындылау

Әңгімелесу (мұғалімнің сыйы)Жақсылық жасау туралы видеоролик1.Видеоролик туралы не айта аламыз?2.Қандай қасиеттері көрінген? 3.Сендер болсаңдар қайтер едіңдер?

Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.Балаларды 3 топқа бөліп топтық жұмыс орындаймыз.1. Жомарттық тобы: Жақсылығың алдыңнан шықсын тақырыбында қойылым қою;2. Бауырмалдық тобы: Жақсылыққа - жақсылық тақырыбында шағын әңгіме жазу;3.Ақ көңілділік тобы: Жақсылық тақырыбында мақалдар, нақыл сөздер жазу; АЗ, түрлі түсті маркерлер

Топпен ән айту Ақ бантик(Ш.Калдаяков, М.Шаханов)



Балауса қыз едің бір кезде,Шашыңа ақ бантик байлаған.Өзгеріп кетіпсің бұл күнде,Көркіңе көз тастап ойланам.Қайырмасы:Нұрлы бейнең қандай жарқын,Арманысың қандай жанның.Шынарым-ай,Сен, мөлдірсің, еркем,Тау бұлағындай.

Жол жатыр шақырып алдыңда,Өмір тұр ұсынып шаттығын.Білмеймін ер жетіп қалдың ба,Шашыңда ақ бантик жоқ бүгін.Қайырмасы:Жылдардың еркіне бағындың,Жылдарға қол создың,жан құрбым.Белгісін балалық шағыңның,Айтшы, сен қай жерде қалдырдың?



Үй тапсырмасы.Үйден"Бақыттың он сыры" әңгімесін (І.Есенберлин) әңгімелеу 21 бетСабақтың соңғы тыныштық сәтi.
  • Балалар, тыныштық сақтап, үнсіз, қолымызды
  • жүрегімізге қойып, жүрегімізді тыңдап көрейікші. Жүрек әр түрлі сезімдерге толы. Олардың арасында жомарттық, бауырмалдық, ақ көңілділік сезімдері басым екенін сезініңдер. Сездіңдер ме, сезген болсаңдар, сендердің жүректерің жылы да мейірімді. Олай болса, сендер де көп адал істер жасап, әділдік көрсете аласыңдар.
    Күнделіктеріне жазады



    Кері байланысҚұндылық ағашы арқылы кері байланыс орнатуСтикерлерді балалар қалаған жерлеріне жапсырады
    Бекітемін _______________________ Мектеп Тұрар Жалғасбайұлы атындағы Шайыр орта мектебі Мерзiм 28.09.2017 жыл Мұғалім Жумагалиева Гулзина Уринбаевна. Сынып 11 Оқушылар саны 25 Тақырып Жақсылық - жан шуағы Құндылық Сүйіспеншілік Қасиеттер жомарттық, бауырмалдық, ақ көңілділік

    Мақсаты: Оқушылардың жақсылық жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу;Міндеттері: Білімділік: Оқушыларға жақсылық жасау, оны қолдау адамдық міндет екенін ұғындыра отырып, жомарттық қасиеті туралы түсінік беру; Дамытушылық: Оқушыларға жақсылық жасау, мейірімділік танытуға дамыту арқылы бауырмалдылыққа баулу;Тәрбиелік: Оқушыларды жомарттыққа, бауырмалдылыққа, ақ көңілділікке тәрбиелеу;Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)оқулық, дәптер, А З, түрлі түсті маркерлер, видеоролик
    Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңiСабақтың 5 "Т" ережесін атап өтуТәртіпТалапТыныштықТазалықТатулық1.Жағымды көңіл күйге бөлеу Нұрға бөлену Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды  шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің  қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз  нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз  тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте шұғылалана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, балаларыңызға, мұғалімдерге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша  түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын… Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын… Нұр менің ішімде… Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде  отыра тұрыңыз… Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем  сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Үй тапсырмасын тексеруШуақты күндер (З.Ахметова) - Оқушылардан мазмұнын сұрау?- Зейнептің атасы Бауыржан неліктен кетті деп ойлайсыңдар?- Ата мен келін арасындағы қарым - қатынасты бір сөзбен қалай атар едіңдер?- Сендер де біреуге жақсылық жасаған кезде қандай сезімде боласыңдар?Ескерту













































    Оқушылар көңіл күйін көтеру мақсатында













































    Дәйексөз Халық мақалы: Жақсылыққа жақсылық - әр адамның ісі,Жамандыққа жақсылық - ер адамның ісі.- балаларға хормен оқыту;- ұлдарға бөлек, қыздарға бөлек айтқызу;- дәптерлеріне жазып алуын айту;- Балалар дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?Балалардың жауаптары негізінде дәйексөзді қорытындылау

    Әңгімелесу (мұғалімнің сыйы)Жақсылық жасау туралы видеоролик1.Видеоролик туралы не айта аламыз?2.Қандай қасиеттері көрінген? 3.Сендер болсаңдар қайтер едіңдер?

    Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.Балаларды 3 топқа бөліп топтық жұмыс орындаймыз.1. Жомарттық тобы: Жақсылығың алдыңнан шықсын тақырыбында қойылым қою;2. Бауырмалдық тобы: Жақсылыққа - жақсылық тақырыбында шағын әңгіме жазу;3.Ақ көңілділік тобы: Жақсылық тақырыбында мақалдар, нақыл сөздер жазу; АЗ, түрлі түсті маркерлер

    Топпен ән айту Ақ бантик(Ш.Калдаяков, М.Шаханов)



    Балауса қыз едің бір кезде,Шашыңа ақ бантик байлаған.Өзгеріп кетіпсің бұл күнде,Көркіңе көз тастап ойланам.Қайырмасы:Нұрлы бейнең қандай жарқын,Арманысың қандай жанның.Шынарым-ай,Сен, мөлдірсің, еркем,Тау бұлағындай.

    Жол жатыр шақырып алдыңда,Өмір тұр ұсынып шаттығын.Білмеймін ер жетіп қалдың ба,Шашыңда ақ бантик жоқ бүгін.Қайырмасы:Жылдардың еркіне бағындың,Жылдарға қол создың,жан құрбым.Белгісін балалық шағыңның,Айтшы, сен қай жерде қалдырдың?



    Үй тапсырмасы.Үйден"Бақыттың он сыры" әңгімесін (І.Есенберлин) әңгімелеу 21 бетСабақтың соңғы тыныштық сәтi.
  • Балалар, тыныштық сақтап, үнсіз, қолымызды
  • жүрегімізге қойып, жүрегімізді тыңдап көрейікші. Жүрек әр түрлі сезімдерге толы. Олардың арасында жомарттық, бауырмалдық, ақ көңілділік сезімдері басым екенін сезініңдер. Сездіңдер ме, сезген болсаңдар, сендердің жүректерің жылы да мейірімді. Олай болса, сендер де көп адал істер жасап, әділдік көрсете аласыңдар.
    Күнделіктеріне жазады



    Кері байланысҚұндылық ағашы арқылы кері байланыс орнатуСтикерлерді балалар қалаған жерлеріне жапсырады
    Бекітемін _______________________ Мектеп Тұрар Жалғасбайұлы атындағы Шайыр орта мектебі Мерзiм 05.10.2017 жыл Мұғалім Жумагалиева Гулзина Уринбаевна. Сынып 11 Оқушылар саны 25 Тақырып Бақыт сырыҚұндылық Ішкі тыныштық Қасиеттер байсалдылық, сабырлылық, кеңпейілділік



    Мақсаты: Оқушыларға бақыт сырын түсіндіре отырып, ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу;Міндеттері: Білімділік: Оқушыларға бақыт сыры туралы ұғындыра отырып, сабырлылық қасиеті туралы түсінік беру; Дамытушылық: Оқушыларға бақытқа ұмтылудың мәнін бақытқа жету жолдарын дамыту арқылы кеңпейілділікке баулу;Тәрбиелік: Оқушыларды байсалдылыққа, сабырлылыққа, кеңпейілділікке тәрбиелеу;Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)оқулық, дәптер,

    Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңiСабақтың 5 "Т" ережесін атап өтуТәртіпТалапТыныштықТазалықТатулық1.Жағымды көңіл күйге бөлеу Нұрға бөлену Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды  шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің  қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз  нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз  тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте шұғылалана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, балаларыңызға, мұғалімдерге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша  түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын… Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын… Нұр менің ішімде… Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде  отыра тұрыңыз… Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем  сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Үй тапсырмасын тексеруБақыттың он сыры (Қ.І.Есенберлин) - Оқушылардан мазмұнын сұрау?- Өздерің осы тұжырымдардың барлығымен келісесіңдер ме ? Неліктен? - Бақыттың тағы қандай сыры бар деп ойлайсыңдар?- Сендер бақытты болған кезде қандай сезімде боласыңдар?Ескерту



































































































    Дәйексөз Халық мақалы: Өзін - өзі білген – ер бақытты,Өзін - өзі билеген - ел бақытты.- балаларға хормен оқыту;- ұлдарға бөлек, қыздарға бөлек айтқызу;- дәптерлеріне жазып алуын айту;- Балалар дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?Балалардың жауаптары негізінде дәйексөзді қорытындылау

    Әңгімелесу (мұғалімнің сыйы)«Бақыт деген не» видеоролик1.Бақыт туралы не айта аламыз?2.Бақытты болуымыз үшін не істей аламыз? 3.Сендер бақыттысыңдар ма?

    Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.Балаларды 3 топқа бөліп топтық жұмыс орындаймыз.1. Байсалдылық тобы: Ер – азамат бақыты тақырыбында қойылым қою;2. Сабырлылық
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!