Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мақсаты: Оқушылардың жақсылық жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу;Міндеттері: Білімділік: оқушыларға жақсылық жасау, оны қолдау адамдық міндет екенін ұғындыра отырып, жомарттық қасиеті туралы түсінік беру; Дамытушылық: оқушыларға жақсылық жасау, мейірімділік танытуға дамыту арқылы бауырмалдылыққа баулу;Тәрбиелік: оқушыларды жомарттыққа, бауырмалдылыққа, ақ көңілділікке тәрбиелеу; | Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)оқулық, дәптер, А З, түрлі түсті маркерлер, видеоролик |
Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңiСабақтың 5 "Т" ережесін атап өтуТәртіпТалапТыныштықТазалықТатулық1.Жағымды көңіл күйге бөлеу Нұрға бөлену Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте шұғылалана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, балаларыңызға, мұғалімдерге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын… Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын… Нұр менің ішімде… Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз… Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Үй тапсырмасын тексеруШуақты күндер (З.Ахметова) - Оқушылардан мазмұнын сұрау?- Зейнептің атасы Бауыржан неліктен кетті деп ойлайсыңдар?- Ата мен келін арасындағы қарым - қатынасты бір сөзбен қалай атар едіңдер?- Сендер де біреуге жақсылық жасаған кезде қандай сезімде боласыңдар? | Ескерту Оқушылар көңіл күйін көтеру мақсатында |
Дәйексөз Халық мақалы: Жақсылыққа жақсылық - әр адамның ісі,Жамандыққа жақсылық - ер адамның ісі.- балаларға хормен оқыту;- ұлдарға бөлек, қыздарға бөлек айтқызу;- дәптерлеріне жазып алуын айту;- Балалар дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?Балалардың жауаптары негізінде дәйексөзді қорытындылау | |
Әңгімелесу (мұғалімнің сыйы)Жақсылық жасау туралы видеоролик1.Видеоролик туралы не айта аламыз?2.Қандай қасиеттері көрінген? 3.Сендер болсаңдар қайтер едіңдер? | |
Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.Балаларды 3 топқа бөліп топтық жұмыс орындаймыз.1. Жомарттық тобы: Жақсылығың алдыңнан шықсын тақырыбында қойылым қою;2. Бауырмалдық тобы: Жақсылыққа - жақсылық тақырыбында шағын әңгіме жазу;3.Ақ көңілділік тобы: Жақсылық тақырыбында мақалдар, нақыл сөздер жазу; | АЗ, түрлі түсті маркерлер |
Топпен ән айту Ақ бантик(Ш.Калдаяков, М.Шаханов) Балауса қыз едің бір кезде,Шашыңа ақ бантик байлаған.Өзгеріп кетіпсің бұл күнде,Көркіңе көз тастап ойланам.Қайырмасы:Нұрлы бейнең қандай жарқын,Арманысың қандай жанның.Шынарым-ай,Сен, мөлдірсің, еркем,Тау бұлағындай. Жол жатыр шақырып алдыңда,Өмір тұр ұсынып шаттығын.Білмеймін ер жетіп қалдың ба,Шашыңда ақ бантик жоқ бүгін.Қайырмасы:Жылдардың еркіне бағындың,Жылдарға қол создың,жан құрбым.Белгісін балалық шағыңның,Айтшы, сен қай жерде қалдырдың? | |
Үй тапсырмасы.Үйден"Бақыттың он сыры" әңгімесін (І.Есенберлин) әңгімелеу 21 бетСабақтың соңғы тыныштық сәтi. | Күнделіктеріне жазады |
Кері байланысҚұндылық ағашы арқылы кері байланыс орнату | Стикерлерді балалар қалаған жерлеріне жапсырады |
Мақсаты: Оқушылардың жақсылық жасаудың маңыздылығы туралы түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу;Міндеттері: Білімділік: Оқушыларға жақсылық жасау, оны қолдау адамдық міндет екенін ұғындыра отырып, жомарттық қасиеті туралы түсінік беру; Дамытушылық: Оқушыларға жақсылық жасау, мейірімділік танытуға дамыту арқылы бауырмалдылыққа баулу;Тәрбиелік: Оқушыларды жомарттыққа, бауырмалдылыққа, ақ көңілділікке тәрбиелеу; | Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)оқулық, дәптер, А З, түрлі түсті маркерлер, видеоролик |
Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңiСабақтың 5 "Т" ережесін атап өтуТәртіпТалапТыныштықТазалықТатулық1.Жағымды көңіл күйге бөлеу Нұрға бөлену Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте шұғылалана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, балаларыңызға, мұғалімдерге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын… Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын… Нұр менің ішімде… Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз… Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Үй тапсырмасын тексеруШуақты күндер (З.Ахметова) - Оқушылардан мазмұнын сұрау?- Зейнептің атасы Бауыржан неліктен кетті деп ойлайсыңдар?- Ата мен келін арасындағы қарым - қатынасты бір сөзбен қалай атар едіңдер?- Сендер де біреуге жақсылық жасаған кезде қандай сезімде боласыңдар? | Ескерту Оқушылар көңіл күйін көтеру мақсатында |
Дәйексөз Халық мақалы: Жақсылыққа жақсылық - әр адамның ісі,Жамандыққа жақсылық - ер адамның ісі.- балаларға хормен оқыту;- ұлдарға бөлек, қыздарға бөлек айтқызу;- дәптерлеріне жазып алуын айту;- Балалар дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?Балалардың жауаптары негізінде дәйексөзді қорытындылау | |
Әңгімелесу (мұғалімнің сыйы)Жақсылық жасау туралы видеоролик1.Видеоролик туралы не айта аламыз?2.Қандай қасиеттері көрінген? 3.Сендер болсаңдар қайтер едіңдер? | |
Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.Балаларды 3 топқа бөліп топтық жұмыс орындаймыз.1. Жомарттық тобы: Жақсылығың алдыңнан шықсын тақырыбында қойылым қою;2. Бауырмалдық тобы: Жақсылыққа - жақсылық тақырыбында шағын әңгіме жазу;3.Ақ көңілділік тобы: Жақсылық тақырыбында мақалдар, нақыл сөздер жазу; | АЗ, түрлі түсті маркерлер |
Топпен ән айту Ақ бантик(Ш.Калдаяков, М.Шаханов) Балауса қыз едің бір кезде,Шашыңа ақ бантик байлаған.Өзгеріп кетіпсің бұл күнде,Көркіңе көз тастап ойланам.Қайырмасы:Нұрлы бейнең қандай жарқын,Арманысың қандай жанның.Шынарым-ай,Сен, мөлдірсің, еркем,Тау бұлағындай. Жол жатыр шақырып алдыңда,Өмір тұр ұсынып шаттығын.Білмеймін ер жетіп қалдың ба,Шашыңда ақ бантик жоқ бүгін.Қайырмасы:Жылдардың еркіне бағындың,Жылдарға қол создың,жан құрбым.Белгісін балалық шағыңның,Айтшы, сен қай жерде қалдырдың? | |
Үй тапсырмасы.Үйден"Бақыттың он сыры" әңгімесін (І.Есенберлин) әңгімелеу 21 бетСабақтың соңғы тыныштық сәтi. | Күнделіктеріне жазады |
Кері байланысҚұндылық ағашы арқылы кері байланыс орнату | Стикерлерді балалар қалаған жерлеріне жапсырады |
Мақсаты: Оқушыларға бақыт сырын түсіндіре отырып, ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу;Міндеттері: Білімділік: Оқушыларға бақыт сыры туралы ұғындыра отырып, сабырлылық қасиеті туралы түсінік беру; Дамытушылық: Оқушыларға бақытқа ұмтылудың мәнін бақытқа жету жолдарын дамыту арқылы кеңпейілділікке баулу;Тәрбиелік: Оқушыларды байсалдылыққа, сабырлылыққа, кеңпейілділікке тәрбиелеу; | Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)оқулық, дәптер, |
Сабақ барысы:Ұйымдастыру кезеңiСабақтың 5 "Т" ережесін атап өтуТәртіпТалапТыныштықТазалықТатулық1.Жағымды көңіл күйге бөлеу Нұрға бөлену Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді. Нұр бірте-бірте шұғылалана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, балаларыңызға, мұғалімдерге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын… Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын… Нұр менің ішімде… Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз… Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады.Үй тапсырмасын тексеруБақыттың он сыры (Қ.І.Есенберлин) - Оқушылардан мазмұнын сұрау?- Өздерің осы тұжырымдардың барлығымен келісесіңдер ме ? Неліктен? - Бақыттың тағы қандай сыры бар деп ойлайсыңдар?- Сендер бақытты болған кезде қандай сезімде боласыңдар? | Ескерту |
Дәйексөз Халық мақалы: Өзін - өзі білген – ер бақытты,Өзін - өзі билеген - ел бақытты.- балаларға хормен оқыту;- ұлдарға бөлек, қыздарға бөлек айтқызу;- дәптерлеріне жазып алуын айту;- Балалар дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?Балалардың жауаптары негізінде дәйексөзді қорытындылау | |
Әңгімелесу (мұғалімнің сыйы)«Бақыт деген не» видеоролик1.Бақыт туралы не айта аламыз?2.Бақытты болуымыз үшін не істей аламыз? 3.Сендер бақыттысыңдар ма? | |
Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.Балаларды 3 топқа бөліп топтық жұмыс орындаймыз.1. Байсалдылық тобы: Ер – азамат бақыты тақырыбында қойылым қою;2. Сабырлылық
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |